On niitä naisia aika paljon miehillekkin, mutta tällaisia ja mies itse!
Tässä vähän viikonlopun otantaa muutamasta mätsistä ja pari vanhempaa mätsiä. Se ensimmäinen viesti jonka itse lähetin. "Moikka 😊kuis sulla hurisee tänään näin aurinkoisena päivänä"
Naiset
Toivun eilisestä illasta
On vähän oloja
Vähän tässä viihteellä.
Tähän väliin vähän itsestäni, olen tällainen ihan liikunnallinen hoikka mies, pidän itsestäni huolta ja syönkin terveellisesti, esim lauantaina reippailin yli 20 000 askeleen edestä, olen tänäänkin kulkenut jo aamupäivän aikana yli 12 000 askelta käymällä yli 10km lenkillä ennenkuin lähden illaksi töihin, alkoholia en pahemmin käytä, joskus ostan yhden tai kaksi saunakaljaa, baareissa en ole käynyt yli 10 vuoteen. Olen ihan amis, mutta 40 vuotiaana tulee 21 vuotta vakityössä täyteen, on muutama lapsi, oma uudehko omakotitalo maalla, tärkeää itsestäni huolehtiminen sillä tavalla rennosti pieni pilke silmäkulmassa. Komeaksi kyllä kehutaan ja hyvä käytös huomataan.
Yksi nainen liikunnallinen selkeästi salimimmi, mutta kun se menee aivan liian pitkälle, jakaa salikuviansa ja instaansa aivan kuin niistä pitäisi innostua, samalla kehuen että olet niin fiksu ja älykäs mies että haluaisin sut.
Sitten vielä se Justiina 155cm 95kg kahden pojan äiti. Kun leikillään kysyy että tavattaisko, ei tarvitse sekuntiakaan odottaa kun tulee että todellakin.
Mutta missä on se normaali, liikunnallinen nainen jonka kanssa voi lähteä rennosti pitkälle kävelylle ja päättää se jäätelökioskille? Pitää itsestään huolta, mutta ei ala esittämään itseään, ei notku baareissa, pitää tärkeänä avoimuutta, tunne älykkyyttä, empaattisuutta, tykkää tehdä asioita yhdessä ja erikseen. Sellaista ei ole olemassakaan.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on varaa valita. Tietysti valitsen parhaan mahdollisen. "
Varakas bisnesmies = paras mahdollinen? Sinulla lämminluonteisellä ihmisellä ei ole mitään henkisen puolen kriteereitä jotka ylittäisivät varakkuuden vaatimuksen?
On nimenomaan niitä henkisen puolen kriteereitä. Kyllä minä olen huomannut että suhteellisen kait komeana miehenä jolla sitä varallisuuttakin on naiset yrittävät lyöttäytyä seuraani mielistelemällä, mutta eihän se käy. Olen itse ollut naisten suhteen jo pitkään se dominoiva osapuoli jolla on varaa valita, olen huomannut että sitä kysyntää on, mutta ei ole sopivaa tarjontaa. Kyllä minulla on varaa sanoa sille salimimmille että tavataan kun jaksan ja kiinnostaa, olet jonossa ja kyllä se nainen odottaa. Joku ilta kun laitan viestiä että no nyt niin on heti valmis. Hänen käytöksensä vain ei ole itseäni miellyttävä.
Tuo käytös tuolta naiselta viittaa nimenomaan alhaiseen omanarvontunteeseen.
Jos et houkuttele naisia, joilla on korkea omanarvontunto, niin mikä voisi olla syynä?
Joo, olen kyllä huomannut että välillä noi jutut nettideiteillä ähmettää ölimöllisesti. Ensin kaikki on ihan juu ja jaa, mutta sitten iskee se ölbeöböröösi sekä ihan tolkuton pörpyttäminen. En enää tiedä jaksanko, parempi vaan ähnäilla sekä torspultoida eteenpäin.
Siihen riittää että on komea, se itsestään huolehtiminen näkyy kasvoissa, harva nelikymppinen mies on sellainen että mennessään ostamaan kahta saunakaljaa kysytään paperit, minulta kysytään. On helppo olla vähän erilainen kuin se joka ensimmäisenä kirjoittaa naiselle että näytät siltä että voisin panna sua heti.