Mielipide: Ei se kumppani etsimällä löydy!
Mitä mieltä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tapa ajatella. Ei tarvii itse nähdä vaivaa vaan joku muu hoitaa senkin
Miten niin hoitaa?
Hoitaa sen yrittämisen ja vaivannäön. Ymmärrän toki, että sun ymmärryksellä tämä on vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Näkisin jotenkin niin, että mikäli haluaa parisuhteen ja kumppanin, jonka kanssa rakentaa yhteinen elämä tiettyine virstanpylväineen, sellaisen voi löytää etsimällä. Jos taas haluaa kohdata ihmisen jonka kanssa kokee syvän yhteyden ja halun elää koko elämänsä riippumatta siitä millaiseksi se muotoutuu, tarvitaan sattumaa.
Kummassakin tapauksessa pitää poistua sieltä kotoa ja pitää silmät auki, kun liikkuu kylillä. Ja jättää se kännykän jatkuva räplääminen.
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä tietokoneenruutua lukemallakaan löydy...on nähty
Aika moni netissä pelaava nainen on löytänyt kumppanin joko pelisaitilta tai liittyvältä keskustelufoorumilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydä rauha ja rakkaus sisältäsi. Sen jälkeen alat kohtaamaan oikeita ihmisiä.
Löysin niin hyvän rauhan, etten enää kaipaa ihmisiä ympärilleni ollakseni onnellinen.
Mihin tahansa tottuu. Jopa se sairain mahdollinen ympäristö muuttuu "turvalliseksi", jos muuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sillä olen vartoillutkin ihan kotona. Jos tulee putkirikko, niin ehkä tulee putkinainen narubikineissään vuotoa selvittämään.
Mun luokse tuli putkinainen, mukavan oloinen. Ei se kyllä minkäänlaista aloitetta tehnyt.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sillä olen vartoillutkin ihan kotona. Jos tulee putkirikko, niin ehkä tulee putkinainen narubikineissään vuotoa selvittämään.
Mun luokse tuli putkinainen, mukavan oloinen. Ei se kyllä minkäänlaista aloitetta tehnyt.
M50
Mulle on usiampi putkari/sähkäri/jne nainen tullu tekee töitä ja ainaha se on panemiseksi menny. Ehkä et vain osaa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono neuvo, jonka ansiosta itse jäin vanhaksipiiaksi. Äitini aina sanoi tuota, että kun vaan keskittyy omaan elämään ja olemaan onnellinen sinkkunakin, niin elämä tuo eteen Sen Oikean, ihan etsimättäkin. No, näin ei käynyt koskaan.
Vasta 40 v päälle kun olin aloin tajuta, että neuvohan on ihan järjetön. Toki, osa löytää sen puolison noinkin, mutta kyllä todennäköisyyttä löytää kummasti nostaa se, jos etsii. Eikä elä kuten minä, eli työpaikka, Prisma, kävelyllä ulkona - kas kun kukaan ei tullut kotoa hakemaan.
Miten joku voi elää nuorena työpaikka- Prisma -elämää?
En elänyt sellaista parikymppisenä jolloin miehiä löytyikin "luonnollisesti". Ikävä kyllä erosin pari vuotta sitten ja nyt elämäni on työpaikka-Prisma-lenkkipolku -tyyliä. Kai tässä täytyy innostua baareissa ja deittipalstoilla käymään (vaikka muuten ei yhtään innostaisi) kun haluan kuitenkin parisuhteen löytää.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin hoitaa?
Hoitaa sen yrittämisen ja vaivannäön. Ymmärrän toki, että sun ymmärryksellä tämä on vaikeaa
Onko se miehelle niin vaativaa kakaista suustaan: lähtisitkö kahville/kävelylle/leffaan/näyttelyyn/tms? (yliviivaa yhtä lukuunottamatta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin hoitaa?
Onko se miehelle niin vaativaa kakaista suustaan: lähtisitkö kahville/kävelylle/leffaan/näyttelyyn/tms? (yliviivaa yhtä lukuunottamatta)
Lähdetkö kahville? En
Lähdetkö kävelylle? En
Lähdetkö leffaan? En
Lähdetkö näyttelyyn? En
Lähdetkö tms? En
Lähetäänkö panemaan? Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono neuvo, jonka ansiosta itse jäin vanhaksipiiaksi. Äitini aina sanoi tuota, että kun vaan keskittyy omaan elämään ja olemaan onnellinen sinkkunakin, niin elämä tuo eteen Sen Oikean, ihan etsimättäkin. No, näin ei käynyt koskaan.
Vasta 40 v päälle kun olin aloin tajuta, että neuvohan on ihan järjetön. Toki, osa löytää sen puolison noinkin, mutta kyllä todennäköisyyttä löytää kummasti nostaa se, jos etsii. Eikä elä kuten minä, eli työpaikka, Prisma, kävelyllä ulkona - kas kun kukaan ei tullut kotoa hakemaan.
Miten joku voi elää nuorena työpaikka- Prisma -elämää?
En elänyt sellaista parikymppisenä jolloin miehiä löytyikin "luonnollisesti". Ikävä kyllä erosin pari vuotta sitten ja nyt elämäni on työpaikka-Prisma-lenkkipolku -tyyliä. Kai tässä täytyy innostua baareissa ja deittipalstoilla käymään (vaikka muuten ei yhtään innostaisi) kun haluan kuitenkin parisuhteen löytää.
-Eri
Ei niistä mitään hyvää löydy, baarit ja deittisaitit, tinder. On niin nähty.
Minulle tuli rakkaus kohdalle etsimättä,kun en mitään kaivannut tai odottanut löytäväni. Olin pitkän parisuhteen jälkeen sinkkuna, matkustelin paljon. Tein paljon töitä ja kaikki lomat vietin reissasin yksin kotimaassa ja ulkomailla. Halusin olla yksin, en roikkunut kavereiden helmoissa. Rakkaus löytyi vasta kun olin riittävän itsenäinen. Puolisoni rakastui juuri siihen piirteeseen, itsenäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä yleistäkin? Että naisilla menee yli 40 vuotta tajuta, että se parisuhde ei tule ilmaiseksi, vaan sen eteen joutuu tekemään jotain.
Kyllä nuorena suhteet voi tulla ilmaiseksi. Itse opiskelin nuorena teknillisessä yliopistossa ja suurin osa opiskelijoista siellä oli poikia/miehiä. Varmasti jokainen naispuolinen sinkku pääsi tekemään tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen siellä jos näin halusi - vaikka ei olisi edes aloitetta tehnyt, riitti kun meni teekkaritapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin hoitaa?
Lähdetkö kahville? En
Lähdetkö kävelylle? En
Lähdetkö leffaan? En
Lähdetkö näyttelyyn? En
Lähdetkö tms? En
Ketju koskee kumppanin eikä satunnaisen seksipartnerin etsintää.
Eihän jälkimmmistä tarvisi edes etsiä.
N
Minun kohdallani tämä piti paikkansa. En ollut etsimässä yhtään mitään kun mieheni vain sattui kohdalleni. Toki tietysti vaadittiin aktiivisuutta, että suhde lähti syntymään. Joskus tämä siis voi pitää paikkansa, muttei varmaan pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin hoitaa?
Lähdetkö kahville? En
Lähdetkö kävelylle? En
Lähdetkö leffaan? En
Lähdetkö näyttelyyn? En
Lähdetkö tms? En
Ketju koskee kumppanin eikä satunnaisen seksipartnerin etsintää.
Eihän jälkimmmistä tarvisi edes etsiä.
N
Sama asia miehille
Ette te netissä roikkujat löydä sieltä ketään. Vain tulemalla ulos ihmisten sekaan kohtaa ihmisiä, eikä niissä kohtaamisissa mennä genitaalit edellä vaan AIVOT.
Yksilötasolla hyvin surullinen mutta ihmiskunnalle tarpeellinen vaihe, että sosiaalisesti täysin kyvyttömät miehet poistuvat massoittain geenipoolista.