Mielipide: Ei se kumppani etsimällä löydy!
Mitä mieltä?
Kommentit (56)
Jep, jos sinulla on sellaien olo että TARVITSET kumppania, niin todennäköisesti sitä ei löydy. Pitää oppia löytämään rauha itsestään ja ymmärtää että olet itse se mitä tarvitset.
Eikä rakkautta lisätä tahtomalla tai teoilla, jos sitä ei aidosti ole. Tahtominen on itsekkyyttä saada itselleen rakkautta, ei toiselle, vaikka kuinka puhutaan tahdosta rakastaa.
No, minut tultiim kirjaimellisesti hakemaan kotoa. Mies siis tuli työkeikalle kotiini. Oli kesä, ja hän sijaisti.
Suvaitsen olla eri mieltä. Aina on pitänyt olla aktiivinen. Liikkua ihmisten ilmoilla ja olla sosiaalinen. Monesti on itse pitänyt tehdä suoranainen aloitekin.
Erittäin huono neuvo, jonka ansiosta itse jäin vanhaksipiiaksi. Äitini aina sanoi tuota, että kun vaan keskittyy omaan elämään ja olemaan onnellinen sinkkunakin, niin elämä tuo eteen Sen Oikean, ihan etsimättäkin. No, näin ei käynyt koskaan.
Vasta 40 v päälle kun olin aloin tajuta, että neuvohan on ihan järjetön. Toki, osa löytää sen puolison noinkin, mutta kyllä todennäköisyyttä löytää kummasti nostaa se, jos etsii. Eikä elä kuten minä, eli työpaikka, Prisma, kävelyllä ulkona - kas kun kukaan ei tullut kotoa hakemaan.
Naisten tapa ajatella. Ei tarvii itse nähdä vaivaa vaan joku muu hoitaa senkin
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono neuvo, jonka ansiosta itse jäin vanhaksipiiaksi. Äitini aina sanoi tuota, että kun vaan keskittyy omaan elämään ja olemaan onnellinen sinkkunakin, niin elämä tuo eteen Sen Oikean, ihan etsimättäkin. No, näin ei käynyt koskaan.
Vasta 40 v päälle kun olin aloin tajuta, että neuvohan on ihan järjetön. Toki, osa löytää sen puolison noinkin, mutta kyllä todennäköisyyttä löytää kummasti nostaa se, jos etsii. Eikä elä kuten minä, eli työpaikka, Prisma, kävelyllä ulkona - kas kun kukaan ei tullut kotoa hakemaan.
Miten joku voi elää nuorena työpaikka- Prisma -elämää?
Vierailija kirjoitti:
Niin, elämältä pitää ottaa minkä haluaa eikä vaan odottaa mitä saattaisi saada.
Minun elämä on palstailla ja tahdon jonkun tähän viereen. Miten toimia?
Olen itse kokeillut etsimistä sekä etsimättä olemista, kumppania minulla ei ole edelleenkään. Introverttina jatkuva tutustuminen on kuormittavaa enkä pysty tindereihin, mutta uusin taktiikka on että olen yrittänyt etsiä harrastuksia joissa voi luontaisesti tavata ihmisiä ja kumppanin löytymiseen on ainakin teoreettinen mahdollisuus. On siellä taustalla se pieni toive, että itselleen mieluisten tekemisten parista voisi joku löytyä. Tässä on ehkä mukavinta olla ja elämässä on muutakin kuin kumppaneita haaveilu.
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsen olla eri mieltä. Aina on pitänyt olla aktiivinen. Liikkua ihmisten ilmoilla ja olla sosiaalinen. Monesti on itse pitänyt tehdä suoranainen aloitekin.
Mutta etpä ole tällä tekniikalla löytänyt pysyvää kumppania.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä.
Ylensä ajatellaan, että saadakseen tai saavuttaakseen jotain täytyy sen eteen tehdä jotain. Jostain syystä moni kuvittelee, ettei tämä päde parisuhteiden alkamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta etpä ole tällä tekniikalla löytänyt pysyvää kumppania.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä.
On tämä viimeinen neljännesvuosisadan kestänyt. Kai tämä jo jonkinlaista pysyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :)
Naisen kannattaa olla nuori sekä hoikka ja etenkin esillä/nähtävissä, missä vain, lyhyessä minihameessa koipireidet paljaina. Paljaat pikkutisulit sheer-paidan verhoamina tehostaa vientiä, myös paljaat varpit/jalat.
No kyl se nyt vaan löytyy, kun on itse proaktiivinen verrattuna siihen, että ajattelet, että toisen pitää tehdä se aloite.