Joko olet lukenut Uusi uljas maailma?
Veikataan seuraavaksi muotikirjaksi. Onko tulossa sarja tai elokuva, tai esimerkiksi Carpenter kehunut somessa?
Kommentit (12)
Siitä on niin kauan kun luin uusi uljas maailma kirjan etten muista siitä juuri mitään. Ihan hyvä se oli mutta pitäisi lukea uudestaan jos haluaisin sanoa siitä tarkemmin jotain.
Olen joo - hieno teos, kertoo DCA-Suomesta.
Vakavasti, juuri luin ko. dystopiateoksen antiteettisen utopiakuvauksen - Saari ( Island ) suomennettuna. Käännettiin pari vuotta sitten.
Doorsin innoittamana luin tietty teini-iässä Doors Of Perceptonin. Hieno kirjailija.
Ajattelin sinun tarkoittavan Orwellin 1984 tuolla uudella maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Luin sen aikoja sitten. Opintojen takia kyllä.
Luulen että tosta saa enemmän irti jos on joku kurssi tai lukupiiri jossa se luetaan ja taustoitetaan.
Mitä opiskellessa tuo piti lukea? Lukiko kaikki muutkin sen?
Kuuntelin siitä sovitetun radiokuunnelman muutama vuosi sitten. Se oli ihan hyvä, mutta kovin ahdistavan oloinen. Samanlainen ahdistava tunne tuli kuin katsoisi Martin Scorcesen Taksikuski elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, se on toinen scufikirja
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kuulemma kaikki lukee sitä nyt ja kohta sitten Uum
Vierailija kirjoitti:
Joko olet opetellut suomi kieli.
Oliko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet opetellut suomi kieli.
Oliko väärin?
Niin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tosta saa enemmän irti jos on joku kurssi tai lukupiiri jossa se luetaan ja taustoitetaan.
Mitä opiskellessa tuo piti lukea? Lukiko kaikki muutkin sen?
Lukion äidinkielen kurssille luettiin. Valittavissa oli muitakin suunnilleen samaan aikaan kirjoitettuja kirjoja.