Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (1230)

Vierailija
1221/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tollanen elämä ala pidemmänpäälle tympäsee, ja kivihelvetti tuo Dubai. Mä ainakin haluaisin itselle jotsin järkevää tekemistä. Sofialla kyllä hyvä englsnninkielen taito, siitä +.

Vierailija
1222/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tollanen elämä ala pidemmänpäälle tympäsee, ja kivihelvetti tuo Dubai. Mä ainakin haluaisin itselle jotsin järkevää tekemistä. Sofialla kyllä hyvä englsnninkielen taito, siitä +.

Näin. Koko elämä pyörii vain materian ja ulkonäön ympärillä. Ei kadehdittavaa elämää. Ruuat tulee annospakkauksissa kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen elämänsä ja hän haluaa elää noin.

Kaunis nainen on, enkä ihmettele, että miljonääri rakastui heti nähtyään.

Vierailija
1224/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa mies hävisi jonnekin. Sitten on kahden viikon Amerikan reissut. Ei se ilman naista noilla reissuilla ole. 

Voi Sofia, taas! Ansaitset parempaa.

Varattujen miesten kanssa loisiva, heidän lapsia syrjivä ja toisten naisten kotien valloittaja ei ansaitse mitään. Menis töihin ja lopettaisi lasten ja perheiden elämän rikkomisen oman ahneuden vuoksi. Ilkeä kaikille, naisia vihaava pick me. Martinan ja Rantiksen siskonkin kodin valloitti. Vähät välitti Stefun tai tämän nykyisen tyttäristä. Minä minä minä, tuossa iässä ei vielä mitään henkistä kasvua tai omaa. Ei ammattia, kotia tai koulutusta. Ansaitsisi nyt kasvaa aikuiseksi tuokin

Martinan hullu fani taas raivoaa.

M oli Stefun rahojen perässä alusta asti ja toi miehen julkisuuteen.

Martinalla ei ollut paljoa rahaa kun alkoi Stefun kanssa olemaan, mutta jälkeen päin on käynyt ilmi ettei Stefu ostanut sille koskaan muuta kuin 2 luksusmerkkilaukkua, mitkä Martina laittoi noiden eron jälkeen lastenklinikan tms hyväntekeväisyyden huutokauppaan. Taisi olla Sirpa Selänteen järjestämä huutokauppa siihen aikaan.

Stefu tuhlasi isänsä rahat kalliisiin autoihin ja biletykseen, vaihtoi autoa muutaman viikon välein. Martina maksoi asunnon, ruuat, matkat, kaiken lapsiin ja lasten harrastuksiin liittyvän, sekä paljon muuta kun oli alkanut tienata enemmän, ja yhä enemmän. Stefu jätti tyttären ponitallivuokrat maksamatta, kun olivat sopineet että maksaa sen, joten Martina joutui maksella niitäkin jotta tyttären poni sai jäädä sinne tutulle tallilleen.

Sofia ei ole antanut hyväntekeväisyyteen mitään, vaan käytti Los Angelesissa vähän aikaa Niko Nn kanssa ollessaan vähäosaisten jenkkilasten hyväntekeväisyyspäivän julistetta itsensä eduksi, kun oli antanut jonkun kuvakäsitellä oman kuvansa siihen lastenkeräyksen missä oli animoitu lasten hahmo aiemmin! Sofia ottaa vain röykeästi kaikkea mitä eteensä osuu!

-eri kommentoija-

Ei vi ttu mikä stalkkeri sä oot!

Hyväntekeväisyys, mikä vitsi? Harrykin voi voi sentään🤑🤑🤑🤑

Harvinaisen myötähävettävää testiä oli kyllä 🤮

Vierailija
1225/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau!

Hän on kauniimpi, kun kuvissaan.

Miksi muokkaa kuviaan, kun on noin upea!

Hymyilevä ja onnellisen oloinen.

Vierailija
1226/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauniit piirteet.

Huulet överit, mutta muuten upea kyllä.

Kovasti täytyy tehdä töitä ulkonäkönsä eteen, kun pysyy noin hoikkana ja timminä.

Ei ole ryppyjä, eikä mitään virheitä ihossa.

Vierailija
1227/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää tyylillään. Ei tämä elämä kivaa ole ruman ja tyhmän persaukisen ukon kanssa kaksiossa.

Voisin vaihtaa Sofian kanssa paikkoja.

Vierailija
1228/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hänen elämänsä ja hän haluaa elää noin.

Kaunis nainen on, enkä ihmettele, että miljonääri rakastui heti nähtyään.

Miksi te jotkut sivuutatte koko ajan sen tosiasian, että miehellä on monta "rakkautta" yhtä aikaa? :D Onko tuollainen mielestänne jotenkin ihanaa ja Sofia kovinkin rakastettu, kun ukko käy jörnimässä ja sillä aikaa Soffa shoppailee jonkun laukun? Raha menee kuitenkin ukon tililtä, joten hänellä on todisteet kassin omistuksesta, eli ei ole Sofian laukkukaan edes. Vaimo varmaan tietää aika hyvin asiat, ja hän on kertonut millainen kaveri on kyseessä. Ja vielä yhden naisen pahoinpitelykin taustallaan.

Vierailija
1229/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ihana kaunis luonnonlapsi jonka elämä on luxusta. Ei yllätä että av-mammat kateellisina haukkuvat.

Vierailija
1230/1230 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ihana kaunis luonnonlapsi jonka elämä on luxusta. Ei yllätä että av-mammat kateellisina haukkuvat.

Joo, mä ainakin ehdottomasti haluan hiivan ja herpeksen, ehkä myös kolmas H olisi kans aikas kiva, se hiv :)

Tykkäisin kans että mun vaatteet heiteltäis ikkunasta ulos tai Espoon pusikoihin, lemmittäisiin kutsumalla rotaksi ja käärmeeksi ja olisin vain yksi naimisissa olevan "mieheni" hoidoista. Kaikki tuollainen ihana on luksusta ja jännämies on ihku. Mitä turhia koulussa käymään, yhdet lakkiaiskengät riittää, kun voi melkein kertoa olevansa yo ja työnteko on älytöntä ajanhaaskausta, kun pllulla saa silarit ja lisukepersiin, ruokaa ja katon pään päälle. Nakkimatohuulet on mahtavat, ja jos sieltä välistä kuolaa valuu, niin sehän on vain seksikästä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme