Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1230)
Joo mut kyl Stefanin alamäki alkoi jo Martinan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Joo mut sulle mt läski 🐖 heidän elämä ei kuulu mitenkään. MIKSI SEURAAT HÄNTÄ KERRAN ET PIDÄ.. VASTAA !!!!!! Pompi otsikot yli niin kuin muistakin jutuista.
Missä se mies asuu, kun ei ole koskaan kämpillä
Vierailija kirjoitti:
Sofia on kyllä kaunis ja upea vartalo.
Ja niin naisellinen, verrattuna esim Tex Willer-leukaiseen
Vierailija kirjoitti:
Miamissa naimisiin, ok mutta pitkä matka Sofian sukulaisilla ja ystävillä häihin. 🤔
Miten sinun elämään vaikuttaa????
Vierailija kirjoitti:
Ei se Martinasta johtunut, rupes hooroomaan ja ryyppäämään. Sitähän se jatkoi myös Sohvan kanssa, eli oma valinta. Martina piti kulisseja vaan pystyssä aika pitkään. Ukko jätti vuokrat maksamatta pitkältä aikaväliltä. Martina teki omaa uraa, oli niitä omia tuloja, ei ollut mikään lokki.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti se ainakin makseli Sohvan hoitoja ja kyytejä, ruokia ja matkoja. Lapsi ei tullut mieleen kai missään vaiheessa? Ja jos, niin Sohva laittoi äkäistä noottia ja omia biksukuvia nettiin.
Miten Sofia voi olla aina myöhässä? Kun ei ole muuta tekemistä kuin itsensä laittaminen. Epäkunniottavaa tulla kampaajalle ja joka paikkaan myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Missä se mies asuu, kun ei ole koskaan kämpillä
Mihin tätä tietoa tarvitset ? Vastaa.....minä en mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Täysin joutavaa puuhaastelua. Ja vielä ohjelma tuollaisesta! Oksettaa.
Ja sinun on pakko uteliaisuuttasi katsoa ja tänne tunnustaa se. 🤭😂😂
Mua kiinnostaa ENITEN kauanko pitää kulisseja pystyssä kun kaikki loppuu?
Harhaiset on Soffin tulevaisuuden haaveet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut sulle mt läski 🐖 heidän elämä ei kuulu mitenkään. MIKSI SEURAAT HÄNTÄ KERRAN ET PIDÄ.. VASTAA !!!!!! Pompi otsikot yli niin kuin muistakin jutuista.
Sofiako se siellä :D
Tällä kysymyksellä tunnustat olevasi se harhainen mt läski haukkuja jonka täällä jokainen tietää. 🐖🎀 Eikö hävetä olla tommonen nainen aamusta iltaan ihmisiä haukkumassa ?????
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuosta bimbosta jaksaa jauhaa?Taitaa olla akka itse.
Sivonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin naisellinen, verrattuna esim Tex Willer-leukaiseen
Tantta
Ja kommentteja poistuu taas vauhdilla
joku on ahkera.
Sofiaa saa haukkua, vaikka kuinka rumasti, mutta eräästä ei saa sanoa mitään negatiivista.
Sofia se vain kaunistuu.
Uskomaton kroppa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa mies hävisi jonnekin. Sitten on kahden viikon Amerikan reissut. Ei se ilman naista noilla reissuilla ole.
Voi Sofia, taas! Ansaitset parempaa.
Varattujen miesten kanssa loisiva, heidän lapsia syrjivä ja toisten naisten kotien valloittaja ei ansaitse mitään. Menis töihin ja lopettaisi lasten ja perheiden elämän rikkomisen oman ahneuden vuoksi. Ilkeä kaikille, naisia vihaava pick me. Martinan ja Rantiksen siskonkin kodin valloitti. Vähät välitti Stefun tai tämän nykyisen tyttäristä. Minä minä minä, tuossa iässä ei vielä mitään henkistä kasvua tai omaa. Ei ammattia, kotia tai koulutusta. Ansaitsisi nyt kasvaa aikuiseksi tuokin
Martinan hullu fani taas raivoaa.
M oli Stefun rahojen perässä alusta asti ja toi miehen julkisuuteen.
Martinalla ei ollut paljoa rahaa kun alkoi Stefun kanssa olemaan, mutta jälkeen päin on käynyt ilmi ettei Stefu ostanut sille koskaan muuta kuin 2 luksusmerkkilaukkua, mitkä Martina laittoi noiden eron jälkeen lastenklinikan tms hyväntekeväisyyden huutokauppaan. Taisi olla Sirpa Selänteen järjestämä huutokauppa siihen aikaan.
Stefu tuhlasi isänsä rahat kalliisiin autoihin ja biletykseen, vaihtoi autoa muutaman viikon välein. Martina maksoi asunnon, ruuat, matkat, kaiken lapsiin ja lasten harrastuksiin liittyvän, sekä paljon muuta kun oli alkanut tienata enemmän, ja yhä enemmän. Stefu jätti tyttären ponitallivuokrat maksamatta, kun olivat sopineet että maksaa sen, joten Martina joutui maksella niitäkin jotta tyttären poni sai jäädä sinne tutulle tallilleen.
Sofia ei ole antanut hyväntekeväisyyteen mitään, vaan käytti Los Angelesissa vähän aikaa Niko Nn kanssa ollessaan vähäosaisten jenkkilasten hyväntekeväisyyspäivän julistetta itsensä eduksi, kun oli antanut jonkun kuvakäsitellä oman kuvansa siihen lastenkeräyksen missä oli animoitu lasten hahmo aiemmin! Sofia ottaa vain röykeästi kaikkea mitä eteensä osuu!
-eri kommentoija-
Ei vi ttu mikä stalkkeri sä oot!
Joku kateellinen ennakko haukkuu Sofian kasvoja, että on ruma jne...
Sofia on erittäin kaunis, naisellinen, siro, hyvä iho ja miehet tykkäävät hänestä selvästi erittäin paljon.
Suomen kauneimpia naisia ja edelleen pitää itsestään hyvää huolta, kun on mallivartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa mies hävisi jonnekin. Sitten on kahden viikon Amerikan reissut. Ei se ilman naista noilla reissuilla ole.
Voi Sofia, taas! Ansaitset parempaa.
Varattujen miesten kanssa loisiva, heidän lapsia syrjivä ja toisten naisten kotien valloittaja ei ansaitse mitään. Menis töihin ja lopettaisi lasten ja perheiden elämän rikkomisen oman ahneuden vuoksi. Ilkeä kaikille, naisia vihaava pick me. Martinan ja Rantiksen siskonkin kodin valloitti. Vähät välitti Stefun tai tämän nykyisen tyttäristä. Minä minä minä, tuossa iässä ei vielä mitään henkistä kasvua tai omaa. Ei ammattia, kotia tai koulutusta. Ansaitsisi nyt kasvaa aikuiseksi tuokin
Martinan hullu fani taas raivoaa.
M oli Stefun rahojen perässä alusta asti ja toi miehen julkisuuteen.
Martinalla ei ollut paljoa rahaa kun alkoi Stefun kanssa olemaan, mutta jälkeen päin on käynyt ilmi ettei Stefu ostanut sille koskaan muuta kuin 2 luksusmerkkilaukkua, mitkä Martina laittoi noiden eron jälkeen lastenklinikan tms hyväntekeväisyyden huutokauppaan. Taisi olla Sirpa Selänteen järjestämä huutokauppa siihen aikaan.
Stefu tuhlasi isänsä rahat kalliisiin autoihin ja biletykseen, vaihtoi autoa muutaman viikon välein. Martina maksoi asunnon, ruuat, matkat, kaiken lapsiin ja lasten harrastuksiin liittyvän, sekä paljon muuta kun oli alkanut tienata enemmän, ja yhä enemmän. Stefu jätti tyttären ponitallivuokrat maksamatta, kun olivat sopineet että maksaa sen, joten Martina joutui maksella niitäkin jotta tyttären poni sai jäädä sinne tutulle tallilleen.
Sofia ei ole antanut hyväntekeväisyyteen mitään, vaan käytti Los Angelesissa vähän aikaa Niko Nn kanssa ollessaan vähäosaisten jenkkilasten hyväntekeväisyyspäivän julistetta itsensä eduksi, kun oli antanut jonkun kuvakäsitellä oman kuvansa siihen lastenkeräyksen missä oli animoitu lasten hahmo aiemmin! Sofia ottaa vain röykeästi kaikkea mitä eteensä osuu!
-eri kommentoija-
Ei vi ttu mikä stalkkeri sä oot!
Hyväntekeväisyys, mikä vitsi? Harrykin voi voi sentään🤑🤑🤑🤑