Onkos nyt missään kahvia tarjouksessa?
Kommentit (23)
Prismassa näkyi halpis-Xtraa parilla eurolla.
Prismassa on juhlamokka tarjouksessa.
Yksikään mainituista ei ole juomakelpoista. Tarjoukset on kivoja silloin kun niitä on, mutta ei siinä säästä jos asiakseen läthee hakemaan halvempaa kahvia.
Arvid Nordqvist oli Cittarissa hiukan alle 5 euroa.
Siis maksaako toi juhlamokka Prismassa vain pari euroa nyt, vai onko toi tarjous vain bonuskortillsille?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mainituista ei ole juomakelpoista. Tarjoukset on kivoja silloin kun niitä on, mutta ei siinä säästä jos asiakseen läthee hakemaan halvempaa kahvia.
Ihan hyviä kahveja ovat. Voi käydä samalla kävelyllä ja nauttia auringonpaisteesta.
Vierailija kirjoitti:
Arvid Nordqvist oli Cittarissa hiukan alle 5 euroa.
Tätä tarjousta hyödynsin itsekin. Ostin pari pkt Wanyamaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Saludo hyvää? 🤔
On 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla vielä tänään Saludo 3pkt 9€
Hyi
Just tulin meidän cittarista, siellä oli kaikki Costa-Ricat neljä pakettia 10 eurolla. En juo itse costaricaa, mutta omasta mielestäni edullinen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Just tulin meidän cittarista, siellä oli kaikki Costa-Ricat neljä pakettia 10 eurolla. En juo itse costaricaa, mutta omasta mielestäni edullinen hinta.
Tää on hyvä tarjous ja nää Pirkan Costa Ricat on oikeesti hyviä.
Näköjään suomeen on tullut deflaatio.
Kiitos mestari&persut 🙏
Vierailija kirjoitti:
No todellakin säästää. Saman verran se tarjouskahvi maksaa, osti sitten pelkästään sitä tai sataa muutakin tuotetta samalla kertaa 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Missä juhla mokkaa tarjouksesa
Prismassa oli.
Itse juon vain papukahvia jonka itse raastan.
Onko noita laadukkaita kahveja alennuksessa eikä mitään kurakahveja?
Tokmannilla vielä tänään Saludo 3pkt 9€