Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (1230)

Vierailija
1161/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodissa kiinnitti huomiota alkoholipöytä, tyhjiä pulloja pääosin. Taitaa alko maistua iltaisin? Ei ole kadehdittava mies. Sofia on kunnollinen, hoitaa lastakin. Lapsella on Dubaissa koti Sofian ansiosta. 

Veikkaan, että muutaman vuoden sisään Sofia löytää salilta jonkun komea miehen, jonka ulkonäköön tuntee vetoa. Kunhan kyllästyy ensin. Se on Sofia, joka päättää suhteen. 

Ei, vaan tuo mies vaihtaa naista 2-3 vuoden välein. Siittänyt 3 naista, mutta ehkä katkaissut putkensa kun elättäminen tulee kalliiksi.

Onhan sillä nytkin vaimonsa lisäksi venäläinen eksä Victoria kelle makselee vuokra-asuntoja ja autolainaa, kallis Porsche naisella. Tosin Victoria on kielitaitoinen ja notkea joogaaja, harrastaa hyväntekeväisyyttä ja treenaa, somevaikuttaja ja taiteilija, joten laadukkaampi kuin Soffe.

Vaimo mainitsi sivusuhteina marokkolaisen, venäläisen ja kuvioissa ilmeisesti ollut myös joku kolumbialainen.

Noilla miehillä ei mene viimeinen käyttöpäivämäärä umpeen niin kauan, kun on rahaa. Naisella, joka on koko ikänsä elänyt noiden miesten siivellä, eikä ole mitään muuta kuin ulkonäkö, se viimeinen myyntipäivä tulee eteen.

Vierailija
1162/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa mies hävisi jonnekin. Sitten on kahden viikon Amerikan reissut. Ei se ilman naista noilla reissuilla ole. 

Voi Sofia, taas! Ansaitset parempaa.

Varattujen miesten kanssa loisiva, heidän lapsia syrjivä ja toisten naisten kotien valloittaja ei ansaitse mitään. Menis töihin ja lopettaisi lasten ja perheiden elämän rikkomisen oman ahneuden vuoksi. Ilkeä kaikille, naisia vihaava pick me. Martinan ja Rantiksen siskonkin kodin valloitti. Vähät välitti Stefun tai tämän nykyisen tyttäristä. Minä minä minä, tuossa iässä ei vielä mitään henkistä kasvua tai omaa. Ei ammattia, kotia tai koulutusta. Ansaitsisi nyt kasvaa aikuiseksi tuokin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuu miten OSTANUT Ritz:istä heille matsaavat, nimikoidut tyynyliinat. Kyseessä Pariisin Ritz Hotelli ja niillä on tyynyliinoja joihin kirjaavat aina yöpyvien asiakkaiden nimikirjaimet, ei niitä erikseen osteta. Toisin sanottuna, Sohvelo on nyysinyt sieltä hotellista nuo tyynyliinat mukaansa! :D :D XD Olisko sieltä lähtenyt myös pyyhkeitä, kylpytossuja ja muuta irrallista? ;D Ainakin Stefun aikoihin joku bongasi sen isossa avoimessa kassissa jotain mikä näytti hotellin kylppärin lattiapyyhematolta, tungettu sinne! 

Ritzin hotelliyö tapahtunut silloin kun mies on käyttänyt sitä Pariisissa yön yli, ja missä ne Seiskan sovitut "Rillimiljonääri"-paparazzikuvat otettiin tuolloin kun kävelivät TYHJÄT ostoskassit kädessä ulos hotellin RAVINTOLAN ovesta! :D Olisiko Pariisissa asuva Roope ottanut kuvat ja myyneet yhdessä Seiskaan Sohvelon kaa?

Tuolla on yhtä harhaisen kuuloisia ja sekavia luksusselittelyjä ja suuruudenhulluja kuvitelmia erinomaisuudesstaan kuin Tukiaisella oli aiemmin ennen täys sekoilujaan! Ei tarvinnut katsoa ja kuunnella kuin 4-5 minuuttia.

Mikä ankea sarja, pelkkää määkimistä ja muiden dissaamista!

Helsingissä kantoi päivät pitkät samoja rypistyneitä LV paperikasseja, että kaikki luulisivat tuleensa juuri ostoksilta. Ihan kuin ketään kiinnostaisi tuo esitys

Vierailija
1164/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän jaksoissa kuultiinkin sitten ilouutinen, että kyyhkyläiset menevät naimisiin Miamissa. Kuntosalin esittelijälle kertoi viimeksi, että muuttavat Miamiin vuoden päästä. 

Sitä odotellessa. 

Vierailija
1165/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian silmiin ilmaantui säihkettä, kun puhui salista. Viettäää siellä suuren osan aikaansa. Sieltä löytyy uusi mies, treenaamisen parista. 

Jeffille Sofia on hyvä diili. Näyttävä nainen, joka pysyy tavaralla tyytyväisenä. Pitää kotia pystyssä Dubaissa. 

MInusta Sofia häviää tuossa suhteessa. Ilman Sofiaa Jeff olisi ihan avuton ja pulassa lapsien ja ex-naisten kanssa.

Siellä salilla esiintyy miljonäärinä, kyllä se kiinnostaa salipoikia, jotka etsivät myös elättäjää.

Vierailija
1166/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jaksoissa kuultiinkin sitten ilouutinen, että kyyhkyläiset menevät naimisiin Miamissa. Kuntosalin esittelijälle kertoi viimeksi, että muuttavat Miamiin vuoden päästä. 

Sitä odotellessa. 

Niinkö? Tietääkö miehen vaimo näistä suunnitelmista mitään?

Vierailija
1167/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa mies hävisi jonnekin. Sitten on kahden viikon Amerikan reissut. Ei se ilman naista noilla reissuilla ole. 

Varattujen miesten kanssa loisiva, heidän lapsia syrjivä ja toisten naisten kotien valloittaja ei ansaitse mitään. Menis töihin ja lopettaisi lasten ja perheiden elämän rikkomisen oman ahneuden vuoksi. Ilkeä kaikille, naisia vihaava pick me. Martinan ja Rantiksen siskonkin kodin valloitti. Vähät välitti Stefun tai tämän nykyisen tyttäristä. Minä minä minä, tuossa iässä ei vielä mitään henkistä kasvua tai omaa. Ei ammattia, kotia tai koulutusta. Ansaitsisi nyt kasvaa aikuiseksi tuokin

Juuri näin!

Vierailija
1168/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sillä miehellä ole velkaa enemmän kuin omaisuutta?

Vierailija
1169/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tuo mies lähtee Jenkkeihin Floridaan tai Nykiin perheensä luo tai liikematkoille Panamaan tai Bahamalle, jättää Sohvikselle sen verran rahaa tuonne firman kämppään ja Amexin käteiskortille että saa ostettua valmissalaattiannoksia ja juomia alakerran kahvilasta, kyttää ettei se tyhjennä kaappeja ja lähde myymään merkkituotteita, joten siksi pitää vastata puhelimeen ja näyttää paikannustiedot ettei lähde maasta.

Voi aivan hyvin pistää Sohviksen passin talteen joka kerta, ettei onnistu nappaamaan sadan tonnin kelloa mukaan ja lähde maasta.

Kun tietää miehen taustat miten on kohdellut naisia, piessyt ruhjeille ja pakottanut maksullisen naisen ottamaan sairaat määrät jotain ainetta kun on uhonnut ettei maksa naiselle muuten. Ei mikään ihana eikä ihanne mies, vaikka oli nykyiselle vaimolleen uskotellut olevansa tervehenkinen, perustavansa kanssaan terveysruokia myyvän ravintolan ja taidekahvilan, ja oli tuolloin vielä nyrkkeilyä harrastava ja kiersi vaimon kanssa hyväntekeväisyys urheiluotteluja.

>> ...piessyt ruhjeille ja pakottanut maksullisen naisen ottamaan sairaat määrät jotain ainetta kun on uhonnut ettei maksa naiselle muuten >>

Siis mikä juttu tämä on? Mitä ainetta?? 🤔

https://nypost.com/2015/12/14/eyeglass-heir-parties-with-drugs-and-hook…

Tuolta löytyy NYPostin juttu kokonaisuudessaan.

Suomennos ”Yhdellä matkalla Jeffrey Cohen pakotti yhden prostituoiduista ottamaan MDMA:ta uhkaamalla olla maksamatta hänelle, ellei hän tekisi niin”, kanteessa lisätään ja sanotaan, että nainen sairastui ”rajusti” sen jälkeen.

Siellä on miehen kuva, voisi luulla m a n n e taustaiseksi pukeutumisen perusteella 😂

Silti naiset menneet naimisiin kyseisen tyypin kanssa ja tehneet jopa lapsia. 

Silti niiden vaimojen aikaisissa kuvissa mies ollut hoikempi ja jotenkin business siistimpi yleisilmeeltään että panostanut sentään on. Jenin ja Tijanan, siis.

Yeinin ajoilta ei tietoa, hän joka tuon sarjassa näkyvän tytön äiti, ja heistä ei ole yhteiskuvia. Tainnut olla hetken huvia minkä seurauksena tullut paksuksi kun tuo mies ei näköjään välitä käyttää kumia ja kun on tartutellutkin kaikkea kivaa, ja mies nostanut kytkintä takaisin venäläisen Victorian luokse Yeinin siittämisen jälkeen, ja tuon jälkeen löytänyt Jenkeissä asuneen, opiskelleen ja työskennelleen Miss Serbian Tijanan edustusvaimoksi.

Eihän tuo ollut tavannut tätä sarjassa mukana olevaa lasta, kuin vasta lapsen ollessa 2,5-vuotias.

Oikeuden julkaisemissa pöytäkirjoissa oli maininta että tyttöystävä Victoria oli suuttunut tuolle miehelle koska oli mennyt poistamaan heidän yhteiskuvat omasta somestaan! :D Huutista! Miksi sen ukkelin täytyisi sellaisia pitää kun on mennyt naimisiin toisen kanssa?

Miten nuo miehet olleet aina eksiensä kanssa timmimmässä kunnossa, mutta turpoavat Sohveen kaa ollessa ??

Ranta-aho oli hoikka ja sporttinen kun oli Zarahin ja Lindan kanssa, Sohveen kanssa muutama kuukausi ja turposi melkein 10 kiloa.

Stefu oli hoikka ja sporttinen Martinan aikoihin, mutta samoin kävi kun alkoi Sohveen kanssa.

Toi Rillis oli paremmassa kuosissa eksiensä aikaan, mutta turvonnut Sohveen kanssa ollessaan ihan noihin entisiin mittoihinsa kun oli uutisissa maksullisten, huumeiden ja eksänsä pahoinpitelyn aikoihin 2007 alkaen.

Syökö ja juoko nuo masennukseen tai vastaavaan Sohveen takia?

Muut kumppanit on oikeasti olleet liikunnallisia ja harrastaneet yhdessä kaikkea. Sofia vain kuvaa ja yhteinen aika istutaan ravintolassa syömässä ja juomassa. 

Sofia tarjosi vahvaa huumetta Samu Haberille seurustellessaan Ranta-Ahon kanssa. Dubaissa sellaisten käyttämisestä on kovemmat rangaistukset. 

Vierailija
1170/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on kyllä.

Huulet rumat, mutta kauniit kasvonpiirteet, vartalo, hiukset ja iho, silmät tosi kauniit.

Ei nuo ökyrikkaat ukot rumia huoli, vaikka kuinka täällä haukutaan.

Laittakaa samanlainen iltapuku päälle, kun Sofialla oli uudessa jaksossa ja katsokaa peiliin.

Noloa tuo eräiden Sofian ulkonäön haukkuminen, kun on kaikkea muuta, kun ruma, vaikka kuinka vihaatte.

Vierailija
1171/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko Nousiaisen ja exänsä Nooran asunto oli "mun koti", kun marssi sinne pokalla kasseineen.

Samoin Nousiaisen vanhempien mökki, missä muun muassa julkkiskokki Tomi Björck kävi opettamassa heitä grillaamaan, oli Sohville "mun lande" ja välillä "meidän lande".

Saman teki myöhemmin Stefun aikaan, marssi Stefun, Martinan ja lasten Eiranrannan kotiin ja alkoi kutsua "mun kodiksi" ja laittoi selkeästi Martinalle viestiä instagramissaan että "Sopeudu" kun lojui instagram storyssä Martinan lakanoissa Martinan kylpytakki päällä ja kuvasi Martinan vaatehuonetta missä oli edelleen Martinan vaatteita, laukkuja ja kenkiä. Tuon jälkeen Stefun äidin Hangon talo oli "mun kakkoskoti", Stefun ja kaverinsa rakennuttama Marbellan talo oli "mun kolmoskoti" ja näiden hankkima Dubain sijoitusasunto oli "mun neloskoti" ja Stefun Levin huvila oli "mun vitoskoti". Erillistalo ja Eteläranta, jotka rempattu myyntiin, oli sille myös omia koteja. Nämä oli juuri ne kämpät mistä Stefu heitti sen tavarat pihalle.

Nyt Rilliksen yrityksen Dubain vuokratila on "mun koti", ja kutsuu salin työntekijälle Rilliksen ja vaimonsa sekä lapsensa Miamin kotia "mun kakkoskodiksi"!!!! Missä ei ole koskaan käynyt eikä ole sinne mitään asiaa tai vaimo soittaa viranomaiset paikalle.

Tuo kutsunut jokaista hotelli tai hostellihuonetta tai yöpymis alustaa "mun kodiksi", ja jokaista hissiä, kahvilaa ja toimistoaulaa "mun toimistoksi". Mikä on vialla, ja yli päätään millainen ihminen tekee tuollaista?

Sanoisin, että persoonallishäiriöinen ja kannattaisi pysyä kaukana. "Rillimies" ei taida tietää näistä mitään.

Vierailija
1172/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinan hullu fani taas raivoaa.

M oli Stefun rahojen perässä alusta asti ja toi miehen julkisuuteen.

Vierailija
1173/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla ei ole korttia kuin aasilla ja kamelilla ajoon.

Vierailija
1174/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nollatuloinen, koditon, kouluttamaton, työkokemusta vailla oleva kohta nelikymppinen Ruusila leveilee naimisissa olevan miehen omaisuudella telkkarissa, jo on aikoihin eletty! 🤣 Tuksuuntumista havaittavissa tuossa leveilyn tasossa.

Tuksu on tuon rinnalla amatööri.

Vierailija
1175/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten tutkitte ex vaimot ja kaikki.

Kuka sitäkin naista uskoo muuta, kun hölmöläiset Suomesta. Lapset ovat mukana Sofian elämässä ja olleet yhdessä tämän Jeffin kanssa jo 1.5 vuotta.

Vierailija
1176/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofialla tuolla ystäviä? Yksin pyörii kämpässään ja ostoskeskuksessa? Ei mitään sosiaalista kanssakäymistä. 

Tätä miettinyt itsekin. Ei ystäviä eikä edes tuttavia joiden kanssa vaikka hengailla jos ei muuta. 

Myös sitä miettinyt kun ei ole töitä tai opiskeluja tms joilla saa eloa elämään niin eikö sellaiseen tylsisty. Ei kai ketään jaksa paria viikkoa enempää viehättää kuntosalilla ja ostoksilla käynti tai siis kaupoissa kiertely. Ja vaikka tuota jaksaisikin joka päivä harrastaa niin ei niillä kyllä koko valveilla olo aikaa täytetä. Loppuaika ollaan ja odotetaan josko "poikaystävä" tulee ja entäpä jos tulee päivä kun ei tulekaan. Tulee vain joku joka sanoo että nyt kämppä tyhjäksi ja vain tärkeimmät henk.koht. tavarat voi ottaa mukaan.  Siinäpä sitten sen lorun loppu.

En jaksaisi tuota elämäntyyliä. En. Pisin aika, jonka olen ollut lomalla, on ollut kolmen viikon loma. Kyllä jo kolmannella viikolla oli tunne, että pääsisipä jo kotii. Tänne ikiomaan pieneen talooni kaipasin. Täällä ei ole hienoja, valkoisia nahkakalusteita, ei dubailaosen miljonäärin makuuhuonetta. Mutta meillä on oma piha, on omat koirat sitä pihaa ryöppäämässä.

Se kolme viikkoa oli jo liian pitkä. Ei ole Sofian elämä muuta kuin ulkokullattua eurojen kertomista. Kiitos ei minulle tuollainen kolmevitosen nukkenaisen elämää. 

Onko kukaan todella kateellinen tuosta tavasta elää? Haluaisiko kukaan olla tuon lyhyen, pullevan miljonäärin alustana? Kuinka paljon pitää haluta uutta laukkua, hevvosen kokoista kukkapuskaa, että alistuisit tuohon Dubain kerrostalon maskotiksi? Sofiaa sanoo siitä asunnosta sanan kämppä. Kämppä! Kämppä on opiskeija-asunto. Kämppis vain on milliukko.

Luulen ettei Soffella ole muita vaihtoehtoja kuin jäädä. Ei omaa rahaa, ei kämppää Suomessa tai muualla, ei työtä, ystävätkin vähissä ja olisiko passi rilliksen hallussa. Lähde siitä sitten. Ja uuden elättäjänkin löytäminen vaikeata, kun on kämpän vankina Dubaissa. Surullinen elämä.

Joutuu palata sinne Dubain kerrossänky hosteliin missä asuu muita ulkomaisia naisia. Se minkä ylisläiset oli selvittäneet, salapoliiseja kieltämättä ovat kun kääntävät kivet ja kannot :D

Sieltä se pääsi hetkeksi ex-missikokelas Miia Nikusen ja miehensä vierashuoneeseen. Ei tietoa yrittikö Miian lentäjämiestä sillä välin kun Miia oli käymässä Suomessa, mutta lensi kai pihalle tuoltakin, eikä tietoa siitäkään onko nuo enää kavereita.

Emiraateissa voi aina paremman puutteessa mennä työnvälitystoimistoon, mikä pestaa ulkomaalaisia palvelijoiksi rikkaille Arabeille. Sieltä voisi siivotessa löytyä vaikka joku sheikki, joka tarvitsee vielä yhden jalkavaimon. 

Vierailija
1177/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo ihan ok, että oletetun miljonäärin tenavaa kuvataan noin avoimesti? Sitten se uskotaan jonkun Sohvin hoitoon. Sohvi ei huomaisi mitään, vaikka tenava kidnapattaisiin. Tietääköhän tytön äiti tästä mitään, epäilen suuresti. 

Tosta tuli mieleen että mitä tai ketä Soffe pelastaisi palavasta rakennuksesta ensisijaisesti?

Lapset, koiransa vai käsilaukut?

Veikkaan että käsilaukut.

Ja pakkeliboxi, sitä ilman se ei tule toimeen. Voi olla pesun jälkeen aika karu näky.

Tänään oli ilman meikkiä, kun meni leikattavaksi.

Ei ollut kyllä karu näky, vaan tosi nätti.

Luonne voi olla mitä vaan, mutta samaa mieltä, että Rumaksi en kyllä kehtaisi haukkua ikinä.

Vierailija
1178/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikattavaksi

Vierailija
1179/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia kokoa XS. 😲🤯 vaatteista näkyi laput.

Onhan hän kyllä siro, kun Barbie nukke.

Vierailija
1180/1230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, miten se luulee menevänsä naimisiin Miamissa?  Huumetuomion saaneena matka tyssää maahantulovirkailijan haastatteluun!  Jenkeissä on tiukka seula näissä asioissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi