Hämmentää oikeasti Facen sinkkuryhmien 45v miehet, jotka näyttää 70 vuotialta
Valehteleeko ne ikänsä 20 vuodella vai miten voi olla niin harmaa ja kulahtanut noin nuorena?
Oikeasti säälin heitä, kun varmasti hekin rakkautta kaipaa, mutta...
Kommentit (48)
Mä en noista sinkkuryhmistä tiedä, mutta samaan olen kiinnittänyt huomiota ihan uutisjutuissa kun joku juha 46v on tehnyt jotain uutiskynnyksen ylittävää tai mika 48v on todistanut jotain poikkeuksellista.
Kuvassa sitten on mies joka näyttää sen 10 vuotta mainittua ikää vanhemmalta.
Tosin olen kiinnittänyt pariinkin otteeseen nyt huomiota siihen, että tv-sarjan miesnäyttelijä on minusta joku n.60-vuotias eli on mahaa ja tanakkuutta sekä harmaantunutta jne ja sitten kun uteliaisuuttaan googlaa tyypin niin se onkin ns samoja ikiä mitä olen itsekin ja vain pari-kolme vuotta vanhempi. Ylipaino tuo selvästi olemukseen vuosia lisää.
Vierailija kirjoitti:
45v naisen kannattaa suosiolla vaan katsoa 70v pappoja. Komea menestyvä 45v mies harkitsee vain alle 30v naisia.
Ei kannata. Omaishoutajuus ja lerppamuna eivät kiinnosta. Useimmat 50-vuotiaatkin miehet tekoniveljonottavia linkuttajia, joilla ei kekkele kovetu vaan aivoverisuonet.
Keskimääräinen suomiakka on nykyään reippaasti yli 80-kiloinen ihralyllerö.
Vierailija kirjoitti:
Miehet 50v - 75v on upeita
Otapa sellainen sitten, mä jätän väliin.
N60
Kyllä se vaan tosi on, että monet ikäiseni miehet on karmeassa kunnossa. Kaljamaha, naama pöhöttyny ja punakka. No syytä ei kaukaa tarvii etsiä, kun syödään pas*aa, energiajuomia, nuuskaa huuleen, tupakkaa ja kaljaa tyyliin joka päivä kun pitää se saunakalja juua seliseli ja siihen vielä vkl viinaa kunnolla ja ikinä ei liikuntaa, kun se on homojen hommaa. Itse olen säilynyt hyvin, mutta en juo enkä polta ja harrastan liikunta sekä punttitreeniä säännöllisesti. M43v
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuryhmien naiset ei oo todellisuudessa sen kummempia. Ne vaan laittaa profiilikuvakseen nuoruudenkuvan tai tekoälyn käsittelemän feikkikuvan.
Et tiedä kun et ikinä pääse treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä yli kolmikymppisiltä löytyt niitä inttikuvia. Huoh. Ennen kuin lataat kuvan sinne, on ohje, että laitathan mahdollisimman uusia kuvia. Ei vissiin oo. Kuin 20 vuotta vanha suttuinen inttikuva.
Niin ja naiset laittaa kuvia -20 kiloa sitten
Et tiedä kun et pääse treffeille.
Hampaat. Tarkista aina miehen hampaat. Jos ne on hyvät, tarkista irtoaako ne yhtenä kappaleena. Jos, varo: alla voi olla matoja ja viikon ruuat. Se helvetin kokoproteesi pitää pestä päivittäin ja myös kitalaki sen alla, yök.