Everstiluutnantin tyrät täällä. Ollaan Kustavissa perintömökillä ja mukana on vanhempani, aikuinen tyttäreni ja mieheni.
Isä kokkaamassa meille keittiössä ruokaa. Kantarelleja ja vihanneksia tulossa. Hyvää lauantaina muille!
Kommentit (19)
Montako tyrää on? Viheliäitä ovat mokomat.
Varovasti nyt niiden tyrien kanssa. Meinasin kommentoida, että onkin hyvä keli tehdä talvivalmistelut mökille, mutta tyrien takia pitää välttää fyysisiä ponnisteluja.
Ap täällä. Ei oo tyrää kellään. Olen ammatiltani lähihoitaja.
Luepa ap aloituksesi ihan ajatuksen kanssa.
Sivarin kainalo täsä moi. Mekin ollaan mökillä ja syödään sieniä. Aikuinen tyräni on nimeltään arto. Lääkäri vitsailee arka koskea artosta. Ei se enää ole niin arka äsken lähti yksin onkimaan. Minä en lähde ulos ennen kuin nuo lohikäärmeet ovat poissa tai ainakin kauempana.
Tyrät vain ryskyy everstiluutnantilla.
Käyvätkö Paula ja Jocke koskaan mökillänne?
Vierailija kirjoitti:
Sivarin kainalo täsä moi. Mekin ollaan mökillä ja syödään sieniä. Aikuinen tyräni on nimeltään arto. Lääkäri vitsailee arka koskea artosta. Ei se enää ole niin arka äsken lähti yksin onkimaan. Minä en lähde ulos ennen kuin nuo lohikäärmeet ovat poissa tai ainakin kauempana.
Ai että🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hyvä mielikuvitus!!
Nykyään jo erilaiset vaivatkin kirjoittelee itsestään palstalle?
Oho😳
Ajatelkaa, jos olis vaivaa tai tautia ja ne pystyis itse kertomaan itsestään lääkärillekin...
Kätevää!
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Ei oo tyrää kellään. Olen ammatiltani lähihoitaja.
Kyllä se jollain on, vaikka ei just teillä.
Heh heh...
Nämä naisten tekemät trollit ovat omituisia. :D
Onko isä kokkausprikaatin komentaja? :D
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten tekemät trollit ovat omituisia. :D
Onko isä kokkausprikaatin komentaja? :D
Kirjoitusvirheet on miestyypillisiä.
Tää on jonkun sivarin kirjoittama
Mielikuvituselämä goes saaristo