Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentää oikeasti Facen sinkkuryhmien 45v miehet, jotka näyttää 70 vuotialta

Vierailija
11.04.2026 |

Valehteleeko ne ikänsä 20 vuodella vai miten voi olla niin harmaa ja kulahtanut noin nuorena?

Oikeasti säälin heitä, kun varmasti hekin rakkautta kaipaa, mutta...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne samoja jotka asuu vuokralla. Sillä rahalla olis jo saanu oman asunnon

Vierailija
2/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota samaa olen miettinyt. Olen 45v nainen ja suuri osa ikäisistäny miehistä näyttää 70-vuotiailta.

Valehtelevatko eläkeläispapparaiset olevansa 45-vuotiaita vai ovatko tosiaan nykyajan miehet pilanneet tupakalla ja alkoholilla ulkonäkönsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenee nopsaan.

Vierailija
4/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin nähdä saman :D

Vierailija
5/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse huolissani niistä, jotka ovat 70 v. mutta näyttävät kuvassa 45 v. Voi olla pojan kuva tai oma kuva viime vuosituhannelta.

Vierailija
6/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse huolissani niistä, jotka ovat 70 v. mutta näyttävät kuvassa 45 v. Voi olla pojan kuva tai oma kuva viime vuosituhannelta.

Tai jollain keski-ikäisellä miehellä on jotain armeijakuvia tai ylioppilaskuvia. Mitä väliä sillä on, miltä joku on näyttänyt joskus nuoruudessaan? 

Vierailija
7/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vanhenee nopsaan.

Miesten 45v on paljon enemmän kuin se naisten 30v parasta ennen päiväys.

Vierailija
8/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä yli kolmikymppisiltä löytyt niitä inttikuvia. Huoh. Ennen kuin lataat kuvan sinne, on ohje, että laitathan mahdollisimman uusia kuvia. Ei vissiin oo. Kuin 20 vuotta vanha suttuinen inttikuva.

Vierailija
9/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut 70v miehet menis 45 vuotiaista.

Vierailija
10/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita törkeitä kuvia on poseeraaminen eläimen raadon kanssa. Joku kala, metso tai hirvi. Hyi. Etsin ihmistä enkä halua yllärinä nähdä veristä eläintä. 

Vierailija
11/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tinderissä plus ruokkoamattomat olemukset. Luulen, että valehtelevat ikänsä tai ovat semisti rappiolla. 

Vierailija
12/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut 70v miehet menis 45 vuotiaista.

Joo.. Sää varmaan.. 

Vierailija
13/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v naisen kannattaa suosiolla vaan katsoa 70v pappoja. Komea menestyvä 45v mies harkitsee vain alle 30v naisia.

Vierailija
14/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet 50v - 75v on upeita

Vierailija
15/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilista löytyy ryyppyreissun aamuyöstä otettu kuva. Sellainen, jota ei tarviis nettiin edes laittaa. Miten kukaan swaippaa siitä oikealle?? Tuskin kovin moni. Parasta, että näillä lukee "onhan sinulla terveelliset elämän tavat" samalla kun ite kiskoo tupakkaa ja alkoholia möhömahoineen. 

Vierailija
16/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jollain keski-ikäisellä miehellä on jotain armeijakuvia tai ylioppilaskuvia. Mitä väliä sillä on, miltä joku on näyttänyt joskus nuoruudessaan? 

Tai sitten tämä: yhdessä kuvassa mies on kalju ja parrakas, toisessa kuvassa pitkätukkainen ja parraton, kolmannessa kuvassa lihava, neljännessä laiha. Ketä kiinnostaa joku parinkymmenen vuoden retrospektiivi kun halutaan tietää, miltä mies näyttää NYT.

Vierailija
17/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itku tulee kun on satoja 35-45 miehiä selannut ja ne on joko ylisliipattuja Ken nukkeja jotka kiipeävät vuoristolla tai sit näitä jotka näyttävät siltä et ne on jäänyt traktorin alle. En ymmärrä miten miehet voivat rupsahtaa noin järkyttävään kuntoon.

Vierailija
18/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuryhmien naiset ei oo todellisuudessa sen kummempia. Ne vaan laittaa profiilikuvakseen nuoruudenkuvan tai tekoälyn käsittelemän feikkikuvan.

Vierailija
19/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika säälittävä täytyy naisen olla että menee tinderiin tai johonkin facen sinkkuryhmään....

no, laarin pohjaa siellä kaivetaan, joten olette samaa tasoa noiden miesten kanssa

Vierailija
20/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet viisikymppiseksi mennessä vetänyt reilusti alkoholia luokkaa 30 vuotta ja polttanut tupakkaa, niin sehän kivasti näkyy naamassa tuossa iässä jo. Vanhentaa helposti pari vuosikymmentä naamavärkin ulkonäköä.