Hämmentää oikeasti Facen sinkkuryhmien 45v miehet, jotka näyttää 70 vuotialta
Valehteleeko ne ikänsä 20 vuodella vai miten voi olla niin harmaa ja kulahtanut noin nuorena?
Oikeasti säälin heitä, kun varmasti hekin rakkautta kaipaa, mutta...
Kommentit (48)
Sitten ne samat miehet läähättää puolta nuorempien naisten kuviin ja pyytää tulemaan luokseen Pihtiputaalle. Itse eivät voi lähteä mihinkään, kun ei ole autoa
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne samat miehet läähättää puolta nuorempien naisten kuviin ja pyytää tulemaan luokseen Pihtiputaalle. Itse eivät voi lähteä mihinkään, kun ei ole autoa
Ja ne läähättää myös boteille, sokeita vissiin
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa olen miettinyt. Olen 45v nainen ja suuri osa ikäisistäny miehistä näyttää 70-vuotiailta.
Valehtelevatko eläkeläispapparaiset olevansa 45-vuotiaita vai ovatko tosiaan nykyajan miehet pilanneet tupakalla ja alkoholilla ulkonäkönsä?
Minä taas olen 45-vuotias mies ja ihmettelen usein, että miten ikäiseni naiset ovat niin rupsahtaneita. Varsinkin hoikat, joilla on hitosti ryppyjä silmien ympärillä ja kaulassa kunnon kuopat. Sopivassa lihassa olevat ovat yleensä nuorekkaampia kun iho on sopivan rasvakerroksen myötä sileämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse huolissani niistä, jotka ovat 70 v. mutta näyttävät kuvassa 45 v. Voi olla pojan kuva tai oma kuva viime vuosituhannelta.
Tai jollain keski-ikäisellä miehellä on jotain armeijakuvia tai ylioppilaskuvia. Mitä väliä sillä on, miltä joku on näyttänyt joskus nuoruudessaan?
Tai sitten tämä: yhdessä kuvassa mies on kalju ja parrakas, toisessa kuvassa pitkätukkainen ja parraton, kolmannessa kuvassa lihava, neljännessä laiha. Ketä kiinnostaa joku parinkymmenen vuoden retrospektiivi kun halutaan tietää, miltä mies näyttää NYT.
Mulla tuli vastaan profiili, jossa ehkä neljän eri miehen kuvia yhdessä ja erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse huolissani niistä, jotka ovat 70 v. mutta näyttävät kuvassa 45 v. Voi olla pojan kuva tai oma kuva viime vuosituhannelta.
Jotkut 70v miehet menis 45 vuotiaista.
Mut pitää olla farmariasu ja tennarit. Ne kun ottaa pois, totuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jollain keski-ikäisellä miehellä on jotain armeijakuvia tai ylioppilaskuvia. Mitä väliä sillä on, miltä joku on näyttänyt joskus nuoruudessaan?
Tai sitten tämä: yhdessä kuvassa mies on kalju ja parrakas, toisessa kuvassa pitkätukkainen ja parraton, kolmannessa kuvassa lihava, neljännessä laiha. Ketä kiinnostaa joku parinkymmenen vuoden retrospektiivi kun halutaan tietää, miltä mies näyttää NYT.
Mulla tuli vastaan profiili, jossa ehkä neljän eri miehen kuvia yhdessä ja erikseen
Naisten mukaan Tinderiin pitää tehdä hyvä profiili (= komean miehen kuvia). Tämä pisti paremmaksi ja laittoi useamman komean miehen kuvia.
Olen huomannut ihan saman, käyttipä mitä deittisovellusta tahansa. On ollut pakko laskea etsimäni miehen ikähaarukkaa alaspäin, mutta kovin nuortakaan ei haluaisi. Olisi edes samaa tasoa kuin itse eli näyttäisi 4-kymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä yli kolmikymppisiltä löytyt niitä inttikuvia. Huoh. Ennen kuin lataat kuvan sinne, on ohje, että laitathan mahdollisimman uusia kuvia. Ei vissiin oo. Kuin 20 vuotta vanha suttuinen inttikuva.
Niin ja naiset laittaa kuvia -20 kiloa sitten
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa olen miettinyt. Olen 45v nainen ja suuri osa ikäisistäny miehistä näyttää 70-vuotiailta.
Valehtelevatko eläkeläispapparaiset olevansa 45-vuotiaita vai ovatko tosiaan nykyajan miehet pilanneet tupakalla ja alkoholilla ulkonäkönsä?
Sinä itsekin näytät 70-vuotiaalta mutta et vain halua tunnustaa sitä.
Joka päivä tätä samaa paskaa.. ja vielä mietitte mistä se johtuis. Tulette pyörimään sinkkupalstoilla pitkään, todella pitkään
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenee nopsaan.
Geneettinen tosiasia. Niillä on vain yksi X-kromosomi kompensoimassa Y:n puutteita, esim heikompaa vastustuskykyä ja syntymätyperyyttä. Lisäksi niiden sukuelimet roikkuu naurettavasti ja kolhuille alttiina lantion ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä tätä samaa paskaa.. ja vielä mietitte mistä se johtuis. Tulette pyörimään sinkkupalstoilla pitkään, todella pitkään
Millä sinkkupalstoilla ja miksi ihmeessä? Mene helvetin kyrpäpelle pois vauva.fistä
Vierailija kirjoitti:
On niillä auto muttei leimassa, kun tt-tuki ei riitä, taidot ei riitä eikä aloitekyky riitä 😂
Ja korttikin vietiin kun ei mies saanut aikaiseksi mennä näöntarkastukseen
Vierailija kirjoitti:
On myös syytä huoleen, totta. Voi myös olla ettei mies tiedä ikäänsä. Alkoholidementia tai nelonen matematiikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut 70v miehet menis 45 vuotiaista.
Ketkä? Ei esim Toivo Sukari eikä Sauli Niinistö.
Ja tältä näyttää nelikymppiset suominaiset:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuryhmien naiset ei oo todellisuudessa sen kummempia. Ne vaan laittaa profiilikuvakseen nuoruudenkuvan tai tekoälyn käsittelemän feikkikuvan.
Filtterillä petratuista puhumattakaan. Filtteri vie helposti 10-20 vuotta naamasta ja 20-40 kiloa vyötäröltä.
Ei niihin tarvi edes mennä. Feedi näyttää niitä vaikkei edes ole sinkku tai kuulu niihin ryhmiin