Naimisissa olevat naiset, kuinka paljon teillä on miehiä ns. kirjekavereina?
Tarkoitan sellaisia viestittelymiehiä, joita ette ehkä koskaan edes tapaa? Itsellä siis tapana jutella esim. omaan alaan liittyvistä asioista, virkanimityksistä, lapsista yms näiden kanssa.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa viesteistä vaikuttaa ap:n itse kirjoittamilta. Siis sekä puolesta, että vastaan olevat kommentit. Mietin vain, että aika surkea elämä, jos ensin keksii näin kummallisen keskustelun aiheen ja sitten vastailee itse itselleen puolesta ja vastaan. Wtf, oikeasti.
Olenpas minä sitten nopea kirjoittaja. Varmasti molempikätinen, kun pystyn samalla sekunnilla lähettämään useita pitkiä viestejä.
ap
AP ON PETTÄVÄ NARSISTIHUORA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-klusterinnpersoonallisuushäiriö haisee tänne asti.
No kieltämättä 😂 Veikkaan sekamuotoista!
B-klusterissa ei ole mitään sekamuotoista. Puhutko nyt persoonallisuushäiriöistä, vaiko mielialahäiriöistä?
apKyllä siinä on jos löytyy piirteitä vaikkapa sekä narsistisesta, huomionhakuisesta, antisosiaalisesta että epävakaasta pershäröstä. Tai osasta noita.
Eli mistä nyt löytyy noita piirteitä? B-klusterista? B-klusterin persoonallisuushäiriöstä? Mielialahäiriöistä löytyy kyllä sekamuotoinen, mutta sitä et siis tarkoittanut. Ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas sä olet se jakorasia joka pettää miestään jatkuvasti eikä salli näillä toisilla miehillä muita naisia. Kuvittelet olevasi muita parempi ja suollat täyttä paskaa tänne palstalle.
Normaali ihminen kirjoittelee tavallisista asioista kenen tahansa kanssa välittämättä sukupuolesta. Sä sen sijaan huoraat huomiota ja kirjoittelet vain miesten kanssa.
En pidä itseäni muita parempana.
Olen ihminen, joka tarvitsee jännitystä voidakseen hyvin ja tunteakseen itsensä normaaliksi.
apSäälittävä huomiohuora ja jakorasia sä olet. Aikuinen ihminen osaa etsiä jännitystä muualta kuin toisista miehistä. Sääliksi käy miestäsi, kun vaimona on tuollainen huo ra.
Selvä juttu, seuraava.
apÄlä kuule huo ra luule, että jätän sua rauhaan. Sä olet tätä paskaasi suoltanut tänne monesti ja ansaiset kaiken ruman kohtelun. Josko jossakin kohtaa oppisit, että sua ei kaivata täällä.
Ja sinäkö päätät, keitä minä palstalle kaipaan?
Naurattaa tuollainen raivo-oksentaminen aikuiselta ihmiseltä.
Mikä sua vaivaa?
Annatko ap niille miehille myös kakkosta? Otatko kullin suuhun suoraan persenainnin jälkeen?
Ja sinäkö päätät, keitä minä palstalle kaipaan?
Naurattaa tuollainen raivo-oksentaminen aikuiselta ihmiseltä.
Mikä sua vaivaa?
Turpa kiinni huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-klusterissa ei ole mitään sekamuotoista. Puhutko nyt persoonallisuushäiriöistä, vaiko mielialahäiriöistä?
apKyllä siinä on jos löytyy piirteitä vaikkapa sekä narsistisesta, huomionhakuisesta, antisosiaalisesta että epävakaasta pershäröstä. Tai osasta noita.
Eli mistä nyt löytyy noita piirteitä? B-klusterista? B-klusterin persoonallisuushäiriöstä? Mielialahäiriöistä löytyy kyllä sekamuotoinen, mutta sitä et siis tarkoittanut. Ok.
ap
Turpa kiinni huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiin, kerropa nyt, tarkoititko persoonallisuushäiriötä, vaiko kenties mielialahäiriötä? Täytyyhän sinun itse tietää, mistä sinä kirjoitat.
ap
Minä tarkoitin persoonallisuushäiriötä, siis joka mainitsi asian ensimmäisenä.
Mutta nyt. Tämä palstahullu tarvitsee nimen. Hän on tunnettu ketjuistaan, joissa puhuu machiavellismistaan sekä bi-seksuaslisuudestaan, joten nämä kaksi voisi yhdistää. Ehdotan, että jäntä voisi kutsua Bi-velliksi. Vai olisiko parempia ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten ihmisten yksityiselämä ja erityisesti seksielämä on niin mielenkiintoinen aihe? Miksi sinussa herää kovin voimakkaita tunteita muiden ihmisten onnellisuudesta tai ihmissuhteista?
ap
Voi herran jestas, me emme tietäisi sinun yksityis- tai seksielämästäsi yhtään mitään, jollet olisi ihan itse niistä tänne kirjoitellut.
Hirveästi tunteita herättää viestien kirjoittaminen muille kuin omalle aviomiehelle, täytyy sanoa. Enpä olisi uskonut.
Saisinko kuitenkin kirjoitella naisten kanssa, vai olisiko siinäkin mielestänne jotain epäilyttävää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten ihmisten yksityiselämä ja erityisesti seksielämä on niin mielenkiintoinen aihe? Miksi sinussa herää kovin voimakkaita tunteita muiden ihmisten onnellisuudesta tai ihmissuhteista?
apVoi herran jestas, me emme tietäisi sinun yksityis- tai seksielämästäsi yhtään mitään, jollet olisi ihan itse niistä tänne kirjoitellut.
Rouvan jestas, kukaan ei pakota sinua, eikä muitakaan eläkeläisiä lukemaan keskusteluja, jotka eivät kiinnosta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nuo kaikki ovat B-klusterin persoonallisuushäiriöitä. Jos sinulla on noista sekoitus - miltä kyllä vaikuttaa - on sinulla B-klusterin sekamuotoinen pershärö.
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi tunteita herättää viestien kirjoittaminen muille kuin omalle aviomiehelle, täytyy sanoa. Enpä olisi uskonut.
Saisinko kuitenkin kirjoitella naisten kanssa, vai olisiko siinäkin mielestänne jotain epäilyttävää?
ap
Sinähän olet biseksuaali, eikö niin?
Miehesi varmaankin tietää, että kirjoittelet toisille miehille, joten silloinhan se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Annatko ap niille miehille myös kakkosta? Otatko kullin suuhun suoraan persenainnin jälkeen?
No en kyllä. Annatko sinä? Tuntuuko ihanalta?
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko bi? Entä haluatko myös naisten kanssa kokea kertomaasi jännitystä ja seksuaalisia viboja? Tapailisitko heitäkin seksin merkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apVoi herran jestas, me emme tietäisi sinun yksityis- tai seksielämästäsi yhtään mitään, jollet olisi ihan itse niistä tänne kirjoitellut.
Rouvan jestas, kukaan ei pakota sinua, eikä muitakaan eläkeläisiä lukemaan keskusteluja, jotka eivät kiinnosta.
ap
Mä en ikinä kirjoittaisi tänne yksityiselämästäni toisten räävittäväksi edes nimettömänä. Eli ihan itse haet reaktioita. Sopiib-klusteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNuo kaikki ovat B-klusterin persoonallisuushäiriöitä. Jos sinulla on noista sekoitus - miltä kyllä vaikuttaa - on sinulla B-klusterin sekamuotoinen pershärö.
Selvä, näinhän voi hyvin olla. Sekään ei ole mikään rikos. Persoonallisuushäiriöt syntyvät varhaislapsuudessa, niitä ei kukaan itse tee itselleen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apOletko bi? Entä haluatko myös naisten kanssa kokea kertomaasi jännitystä ja seksuaalisia viboja? Tapailisitko heitäkin seksin merkeissä?
En o,e miettinyt, voisinko olla naisen kanssa, ehkä voisin. En ole koskaan ollut.
ap
Kyllä siinä on jos löytyy piirteitä vaikkapa sekä narsistisesta, huomionhakuisesta, antisosiaalisesta että epävakaasta pershäröstä. Tai osasta noita.