Naimisissa olevat naiset, kuinka paljon teillä on miehiä ns. kirjekavereina?
Tarkoitan sellaisia viestittelymiehiä, joita ette ehkä koskaan edes tapaa? Itsellä siis tapana jutella esim. omaan alaan liittyvistä asioista, virkanimityksistä, lapsista yms näiden kanssa.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko ap niille miehille myös kakkosta? Otatko kullin suuhun suoraan persenainnin jälkeen?
No en kyllä. Annatko sinä? Tuntuuko ihanalta?
ap
En koska mä en ole huo ra kuten sä. Sä jakaat itseäsi ties kenelle. Oikein kunnon huo ra.
Et vastannut, mitä sun terapeutti sanoo tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko ap niille miehille myös kakkosta? Otatko kullin suuhun suoraan persenainnin jälkeen?
apEn koska mä en ole huo ra kuten sä. Sä jakaat itseäsi ties kenelle. Oikein kunnon huo ra.
Kiitos näistä kauniista sanoistasi. Olet hyvin luova. Oletko luova myös sängyssä?
ap
Kai sä otat ap maksua seksistä? Kun kerran tuollainen huo ra olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei, siihen minä en vastannut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEn koska mä en ole huo ra kuten sä. Sä jakaat itseäsi ties kenelle. Oikein kunnon huo ra.
Kiitos näistä kauniista sanoistasi. Olet hyvin luova. Oletko luova myös sängyssä?
ap
Kuules vähä-älyinen paskareikä. Tämä ketju liittyy suhun eikä muhun. Joten keskity aiheeseen huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hyvä työpaikka, joten en tarvitse maksua seksistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et kerro hänelle, koska haluat, että hän pitäisi sua parempana ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt kerro hänelle, koska haluat, että hän pitäisi sua parempana ihmisenä?
Kenelle? Ei kenenkään tarvitse pitää minua parempana tai huonompana ihmisenä - tai saavat pitää, jos haluavat, ei merkitystä minulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi tunteita herättää viestien kirjoittaminen muille kuin omalle aviomiehelle, täytyy sanoa. Enpä olisi uskonut.
Saisinko kuitenkin kirjoitella naisten kanssa, vai olisiko siinäkin mielestänne jotain epäilyttävää?
apOletko bi? Entä haluatko myös naisten kanssa kokea kertomaasi jännitystä ja seksuaalisia viboja? Tapailisitko heitäkin seksin merkeissä?
En o,e miettinyt, voisinko olla naisen kanssa, ehkä voisin. En ole koskaan ollut.
ap
Nyt ymmärrän, miksi et halunnut jatkaa terapeuttisi kanssa keskusteua biseksuaalisuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet siis ilmainen huo ra. Kai annat säälistä inceleille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt kerro hänelle, koska haluat, että hän pitäisi sua parempana ihmisenä?
Kenelle? Ei kenenkään tarvitse pitää minua parempana tai huonompana ihmisenä - tai saavat pitää, jos haluavat, ei merkitystä minulle.
ap
Sille terapeutille, josta olet täällä usein kirjoitellut.
Niin tietääkö miehesi pettämisestä ja muiden miesten kanssa viestittelystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apOlet siis ilmainen huo ra. Kai annat säälistä inceleille?
Kiitos, mutta ei kiitos. Kysy joltain muulta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apOlet siis ilmainen huo ra. Kai annat säälistä inceleille?
Kiitos, mutta ei kiitos. Kysy joltain muulta.
ap
Olet kyllä aivan hel vetin tyhmä. Mä olen nainen enkä mikään incel. En ole mikään mielenvikainen huo ra kuten sä olet.
Eli viestittelet miehesi selän takana etkä kerro terspeurillesi asiasta. Tiedät siis itsekin, että toimit väärin miestäsi kohtaan, mutta syytät muita moraalipaniikista, kun vapaahtoisesti ja huomiota hakien teet aiheesta ketjun. Tyypillistä b-klusteria.
Vierailija kirjoitti:
Eli viestittelet miehesi selän takana etkä kerro terspeurillesi asiasta. Tiedät siis itsekin, että toimit väärin miestäsi kohtaan, mutta syytät muita moraalipaniikista, kun vapaahtoisesti ja huomiota hakien teet aiheesta ketjun. Tyypillistä b-klusteria.
Lisäksi väittää parisuhteensa olevan onnellinen vaikka pettää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ns moraalinen valkopesu on ko häiriöissä aika yleistä. Projisoidaan ja selitetään, että moraalikäsityksiä on monia, ja että suhde on ihan ok - minä vain kaipaan ja tarvitsen tällaista toimintaa. Toisen ihmisen luottamus ei ole minkään arvoinen, sen voi rikkoa mennen tullen. Rehellisyys on arvotonta. Tämä koskee B-klusterissa lähes kaikkia elämän osa-alueita, jonka vuoksi ko ihmiset ovat aika kammoksuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi väittää parisuhteensa olevan onnellinen vaikka pettää koko ajan.
Hän kertoi siinä machiavellismi-keskustelussa, miten häntä rakastetssn aidosti parisuhteessaan. Varmasti juuri onkin niin, että hänen mielestään rakkauden pitää kohdistua häneen, mutta hänen itsensä ei tuota aidon rakkauden periaatetta tarvitse noudattaa.
Lisäksi hän varmasti vetäisi aika kovat melttarit, jos hänen miehensä viestittelisi naisten kanssa vastaavalla tavalla.
Bi-velli kuulostaa hyvältä!