Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat naiset, kuinka paljon teillä on miehiä ns. kirjekavereina?

Vierailija
10.04.2026 |

Tarkoitan sellaisia viestittelymiehiä, joita ette ehkä koskaan edes tapaa? Itsellä siis tapana jutella esim. omaan alaan liittyvistä asioista, virkanimityksistä, lapsista yms näiden kanssa.

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisten ihmisten yksityiselämä ja erityisesti seksielämä on niin mielenkiintoinen aihe? Miksi sinussa herää kovin voimakkaita tunteita muiden ihmisten onnellisuudesta tai ihmissuhteista?

ap

Et voi oikeasti olla noin stnan tyhmä.

Vierailija
62/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisten ihmisten yksityiselämä ja erityisesti seksielämä on niin mielenkiintoinen aihe? Miksi sinussa herää kovin voimakkaita tunteita muiden ihmisten onnellisuudesta tai ihmissuhteista?

ap

Jos et tuo yksityiselämääsi tuntwmattomien arvosteltavaksi, he eivät sitä arvostele. Niin helppoa! Mutta huomionhaluiset haluavat huomiota ja sitten rähjäävät, kun saavat sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. En ole vailla huomiota eikä tarvitse egoa buustata tai testata. Keskityn omaan parisuhteeseen. Pitkä parisuhde. Kaikenlaista vonkaajaa on vuosien varrella nähty ja kuultu mutta ei vaan kiinnosta. Oma mies kiinnostaa yhä

Sama. Miesvaltaisella alalla nuorena nättinä naisena saisi valita uuden viestittelykaverin vaikka joka viikko. Mutta kuka arvostaa mitäkin. Itse en ymmärrä miksi edes olla parisuhteessa, jos haluaa kuitenkin huomiota muiltakin miehiltä. 

Oletko ollut parisuhteessa 21 vuotta? Ei kannata kommentoida, jos elämänkokemus on kovin suppea.

ap

Sivusta huutelen, että näin 18 vuotta parisuhteessa ollessa en ole kyllä koskaan kokenut tarvetta viestitellä toisille miehille. Valitsin kerralla hyvän miehen enkä ole huomion kipeä sekopää, joten ihan vaan oma onnellinen parisuhde riittää. 

Niin? 21 vuotta oli nyt se raja, mistä puhuttiin.

ap

Sä et huo ra tuota asiaa päätä.

Vierailija
64/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voidaan todeta, etteivät ns. harrastemiehet ole vaimoihmisillä mitenkään harvinaisia. Kiinnosti vain tietää.

ap

Turpa kiinni huo ra.

Oletpas sinä tuhma nyt. Hyi hyi. Melkein asiaton kommentti jo.

ap

Turpa kiinni huo ra. 

Jokainen yksilö päättää itse, milloin puhuu ja mitä. Et mahda sille(kään) asialle yhtään mitään.

ap

Vierailija
65/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-klusterinnpersoonallisuushäiriö haisee tänne asti.

No kieltämättä 😂 Veikkaan sekamuotoista!

Vierailija
66/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

Vierailija
67/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noin 9 kappaletta varamiehiä, joista jokaisen saisin max 3 viikon varoitusajalla

N32

Hyvä kuulla. Mulla oli ennen useampi, mutta olen ajanpuutteen vuoksi joutunut vähän karsimaan. 

Mulla oli myös vaihe, jolloin viestittelysuhde johti usein seksisuhteen. Näin kävi kolmen tällaisen tuttavuuden kanssa ja ne suhteet kesti puolesta vuodesta lähes vuoteen, kunnes kyllästyin ja lopetin ne aina. Nyt ollut kohta vuoden nk. kuivilla näistä myös fyysistä puolta sisältävistä suhteista.

ap

Mikä tämä keskustelu on? Sosiopaattien kokoontumisajot? Vai ihan vain vitsihuumoria?

Vierailija
68/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noin 9 kappaletta varamiehiä, joista jokaisen saisin max 3 viikon varoitusajalla

N32

Hyvä kuulla. Mulla oli ennen useampi, mutta olen ajanpuutteen vuoksi joutunut vähän karsimaan. 

Mulla oli myös vaihe, jolloin viestittelysuhde johti usein seksisuhteen. Näin kävi kolmen tällaisen tuttavuuden kanssa ja ne suhteet kesti puolesta vuodesta lähes vuoteen, kunnes kyllästyin ja lopetin ne aina. Nyt ollut kohta vuoden nk. kuivilla näistä myös fyysistä puolta sisältävistä suhteista.

ap

Oletkohan tuttuni... Hän on piireissä ja kertoo tavatessamme härskejä juttuja itsestä ja julkkiksista, on myös naimisissa yhden julkun kanssa. Luulee varmaan että muut ihailee, mutta surullista on, välillä etovaakin. Ensi kerralla en jää kuuntelemaan vaan pyristelen irti "mehukkaiden juorujen" sijaan.

Että joo, moraaleja on monenlaisia.

Vierailija
69/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. En ole vailla huomiota eikä tarvitse egoa buustata tai testata. Keskityn omaan parisuhteeseen. Pitkä parisuhde. Kaikenlaista vonkaajaa on vuosien varrella nähty ja kuultu mutta ei vaan kiinnosta. Oma mies kiinnostaa yhä

Sama. Miesvaltaisella alalla nuorena nättinä naisena saisi valita uuden viestittelykaverin vaikka joka viikko. Mutta kuka arvostaa mitäkin. Itse en ymmärrä miksi edes olla parisuhteessa, jos haluaa kuitenkin huomiota muiltakin miehiltä. 

Oletko ollut parisuhteessa 21 vuotta? Ei kannata kommentoida, jos elämänkokemus on kovin suppea.

ap

Sivusta huutelen, että näin 18 vuotta parisuhteessa ollessa en ole kyllä koskaan kokenut tarvetta viestitellä toisille miehille. Valitsin kerralla hyvän miehen enkä ole huomion kipeä sekopää, joten ihan vaan oma onnellinen parisuhde riittää. 

Niin? 21 vuotta oli nyt se raja, mistä puhuttiin.

ap

Sä et huo ra tuota asiaa päätä.

Minä päätän hyvin monta asiaa joka päivä. Jatka kiitos jankkaamistasi. Oikein näen, miten verenpaineesi nousee.

ap

Vierailija
70/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yksilö päättää itse, milloin puhuu ja mitä. Et mahda sille(kään) asialle yhtään mitään.

ap

Turpa kiinni huo ra.

Vierailija
71/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on vitsihuumori? Ääni täältä sille joka tapauksessa!

Vierailija
72/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

ap

Oletkohan tuttuni... Hän on piireissä ja kertoo tavatessamme härskejä juttuja itsestä ja julkkiksista, on myös naimisissa yhden julkun kanssa. Luulee varmaan että muut ihailee, mutta surullista on, välillä etovaakin. Ensi kerralla en jää kuuntelemaan vaan pyristelen irti "mehukkaiden juorujen" sijaan.

Että joo, moraaleja on monenlaisia.

Emme ole kumpikaan julkkiksia. Ihan taviksia ja arkista elämää elämme kumpikin.

ap

Vierailija
73/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän hyvin monta asiaa joka päivä. Jatka kiitos jankkaamistasi. Oikein näen, miten verenpaineesi nousee.

ap

Turpa kiinni huo ra.

Vierailija
74/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piireissä? Ulko- vaiko sisäkehällä? Kenen kanssa on elimiä hinkattu, voitko paljastaa edes muutaman name droppauksen?

Vierailija
75/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-klusterissa ei ole mitään sekamuotoista. Puhutko nyt persoonallisuushäiriöistä, vaiko mielialahäiriöistä?

ap

Vierailija
76/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

AP ON HUO RA

Vierailija
77/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä? Ulko- vaiko sisäkehällä? Kenen kanssa on elimiä hinkattu, voitko paljastaa edes muutaman name droppauksen?

Onko maanpetturiainesta tai poliitikkoja?

Vierailija
78/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

TURPA KIINNI HUO RA

Vierailija
79/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa viesteistä vaikuttaa ap:n itse kirjoittamilta. Siis sekä puolesta, että vastaan olevat kommentit. Mietin vain, että aika surkea elämä, jos ensin keksii näin kummallisen keskustelun aiheen ja sitten vastailee itse itselleen puolesta ja vastaan. Wtf, oikeasti. 

Vierailija
80/171 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-klusterissa ei ole mitään sekamuotoista. Puhutko nyt persoonallisuushäiriöistä, vaiko mielialahäiriöistä?

ap

Niin, kerropa nyt, tarkoititko persoonallisuushäiriötä, vaiko kenties mielialahäiriötä? Täytyyhän sinun itse tietää, mistä sinä kirjoitat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi