Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo VALEHTELI eilen kun puhuttiin suojaosasta. Hän väitti että työttömän on mahdollista työskennellä niin ettei tuet vähene.

Vierailija
10.04.2026 |

Onko niin ettei Petteri edes ymmärrä mitä on itse ollut päättämässä? 

Kommentit (341)

Vierailija
341/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne TULOT siitä vähene jos käy töissä, pahvi.

Kuinka kertoa ettei ymmärrä nykymenosta yhtään mitään?

Ps. Töihin kulkeminen ei ole ilmaista. 

ai luulet ettemme me TYÖSSÄKÄYVÄT tiedä mitä kuluja työskentelystä tulee?

Ne ovat ihan normaaleja elämisen kuluja, jotka muutenkin ihmisten tulisi itse maksaa. 

Toki se on täysin tuntematon käsite tukiloisille. 

Kukaan työtönhän ei ole koskaan töitä tehnyt? Kaltaisesi vasemman jalan saappaan pitää tulla selittämään ja pätemään? Ammu itsesi. Todennäköisesti et kyllä tyhmyydessäsi edes osu. 

Töissäkäyvä maksaa työmatkansa ihan itse mutta tukipummille se näyttää olevan mahdottomuus.Saa puolet tuista palkan päälle ja silti kehtaa valittaa.

Kuules, sinä päivänä kun sinäkin jäät työttömäksi olet tukipummi. Etkö ole muuten koskaan saanut esim opiskeluun liittyviä tukia, lapsilisiä yms?  Jos niin silloinhan olet ollut tukipummi

On aika outoa verrata lapsen kasvattamiseen tai opiskeluun liittyviä tukia työttömien tukiin.Minä olen mennyt töihin ,vaikka käteen on jäänyt huomattavasti vähemmän kuin kotona makoillessa.En laskenut tukia kuten tukipummit tekee.

😉 ainakaan sinun koulutus ei ole tehnyt sinusta kovin sivistynyttä, kun kutsut työttömiä tukipummeiksi 🙄 mites sitten jos jäät työttämäksi? Nykyisin KENENKÄÄN kohdalla se ei ole mahdotonta!

Minä olen työtön, mutta jostain syystä en loukkaannu siitä että joku kutsuu työttömiä pummeiksi. 

Töihin menen nimittäin heti, kun sellaisen jostain vaan saan, enkä ala laskemaan kuinka paljon ne tuet pienenee, jos työn otan vastaan 

Loinen sinäkin olet. Työhaluton olutta kittaava sohvalla makaaja. Töitä on kuin vain menee tekemään. MENE TÖIHIN (koskee myös eläkeläisiä)

Jostain syystä ei vaan vaikuta. En tunnista itseäni, mutta vedä sinä kuule herne nenääsi ihan vapaasti kaikesta mikä sinuun osuu 

Ai sitä ollaankin parempia työttömiä. Kokoomuksen äänestäjä vai persu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla