Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valmistaudut bikinikauteen?

Vierailija
09.04.2026 |

Pudotatko painoa ettei vatsamakkarat roiku, samoin käytkö sokeroinnissa ettei karvat vahingossa tursua bikinin alaosasta? Miesten sopisi myös valmistautua ettei tarvitsisi katsella kaljamahoja

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienenä lapsena oli bikinit. Se oli mun vanhempien valinta silloin. Sen jälkeen on aina ollut uimapuku. En makoile koskaan rannalla.

Suosittelisin kuitenkin sheivausta alapäästä, samalla tavalla ne karvat sieltä kokouikkarista pilkottavat

Se on vain luonnollista ja kaunista jos karvat näkyy. 

Vierailija
42/70 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan pitäisi itsensä bikini kunnossa ympäri vuoden..hyvin yksinkertaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnossa vuoden ympäri. 

Mökillä pitää vähän laittaa pihaa niin sit sekin on kunnossa. Ei tarvi enempää valmistautua. 

Vierailija
44/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niin isot bikinit joihinka mahtuu makkarat ja riippikset. Sokeria nautin sisäisesti. 😃👵🏻

Vierailija
45/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen salilla paljon hauista ja penkkiä.

M42

Vierailija
46/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytän. Siinä katoaa muutama sentti vyötäröltä.

Vierailija
47/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karare Kidistä tunnetulla sloganilla: wax-on, wax-off. Loistava leffa ja hyvä motto. 

Vierailija
48/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienenä lapsena oli bikinit. Se oli mun vanhempien valinta silloin. Sen jälkeen on aina ollut uimapuku. En makoile koskaan rannalla.

Suosittelisin kuitenkin sheivausta alapäästä, samalla tavalla ne karvat sieltä kokouikkarista pilkottavat

Niin on. Kyllä miehen karvat tursuaa uikkareiden kauluksesta ja lahkeista kunnolla kun on maha ja selkä ja rintakehä ja koivet ja käsivarret karvaiset. Ja varpaat. Niin sexyä! M28

Vierailija
49/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niinkuin Harry. "I'll be in my bedroom, making no noise, pretending I don't exist".

Ei vaan, mutta en ole mikään ranta-ihminen, saati luonnonvesissä uija, joten en ole käyttänyt bikineitä vuosikausiin. Olen ihan normaalipainoinen, mutta pukeudun lämpimällä säällä mieluiten liehuviin maksimekkoihin/-hameisiin ja kevyisiin yläosiin.

Vierailija
50/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pikkumaaru haittaa pätkääkään, vähän roikkuu mut ei paljon. M28

Vierailija
51/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan niin isot bikinit joihinka mahtuu makkarat ja riippikset. Sokeria nautin sisäisesti. 😃👵🏻

Minä ostin kireät, näyttää hoikemmalta.

Vierailija
52/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Käyn uimassa vain omassa mökkirannassa. Jos ei lapset tai kukaan kaveri ole kylässä, uin alasti. Jos joku muu kuin mieheni on paikalla, uin bikineissä, eikä kiinnosta tippaakaan mitä mieltä ovat minun mahamakkaroista. Jalkoväliä siistin joka tapauksessa, sieltä ei mikään rehota.

Vierailija
53/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseni kunnossa ympäri vuoden, koska pidän bikineitäkin ympäri vuoden. Uimahallissa, etelän lomalla… 

Sokeroin ja urheilen, siinä se. 

Vierailija
54/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osallistu bikinikauteen

Minä taas osallistun. Ositin  kauniit narubigint että läskiä ämmyleitä veettäsi. 😁😁😁🤩

Vierailija
55/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotirannassa lojun nakkena nurmikolla ja välillä pulahdan uimaan.  

Vierailija
56/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataan kameroiden ja varavirtalähteiden akut sekä ostan lisää muistikortteja.

Vierailija
57/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Painoa pudotan, mutta muista syistä. En omista bikineitä. Uidessa käytän kokouimapukua ja rannalle menen vain uimista varten. Jos haluaisin maata auringossa, voisin tehdä sen omalla pihalla, muttei ole sellaiseen mitään mielenkiintoa. 

Vierailija
58/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkotursukarvojen nyljennän sijaan voisitte höylätä tatuointinne kadoksiin, poikaseni

Haista ny 💩💩💩💩💩helvetin moukka

Vierailija
59/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näemmä taas hankkia suuremmat bikinit. Hyvä sikäli, että näin on joka kaudelle sesongin muotivärit yllä, ei tartte hävetä kun on muodissa mukana.

Vierailija
60/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, kun en aio mennä uimaan tänäkään kesänä. Ehkä jos olisi joku koko vartalon peittävä asu, niin sitten voisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi