Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvasitko raskauden jo ennen testaamista?

Vierailija
09.04.2026 |

Yritämme esikoista ja pohdin, että kannattaako ennen kuukautisten alkua edes testata. Nyt on noin viikko ovulaatiosta ja voin pahoin sekä alavatsa on todella kipeä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin joo. Oksensin kaksi kertaa. Kyllä sen jotenkin tuntee. Oli se erilaista oksentelua ja tunne. En käytä alkoa enkä ollut syönyt vanhaa ruokaa. Minä vain tiesin, että olen raskaana ja olin oikeassa. Oli toivottu lapsi. Mies huusi ilosta ja sitten alkoi se, että älä nosta sitä ja tätä. Älä mene emännän tikkaille jne. Sanoin, että en minä vammanen ole.

Vierailija
2/4 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ilman ehkäisyä monesti aiheuttaa raskautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin joo. Oksensin kaksi kertaa. Kyllä sen jotenkin tuntee. Oli se erilaista oksentelua ja tunne. En käytä alkoa enkä ollut syönyt vanhaa ruokaa. Minä vain tiesin, että olen raskaana ja olin oikeassa. Oli toivottu lapsi. Mies huusi ilosta ja sitten alkoi se, että älä nosta sitä ja tätä. Älä mene emännän tikkaille jne. Sanoin, että en minä vammanen ole.

Kiitos kommentistasi

Ap

Vierailija
4/4 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Tai ensimmäisen kohdalla en tiennyt varmasti, mutta jälkikäteen ajateltuna oireet oli selkeät. Minulla ensimmäinen oire on huimaava tunne ja siitä johtuva etova olo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan