Miten valmistaudut bikinikauteen?
Pudotatko painoa ettei vatsamakkarat roiku, samoin käytkö sokeroinnissa ettei karvat vahingossa tursua bikinin alaosasta? Miesten sopisi myös valmistautua ettei tarvitsisi katsella kaljamahoja
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Treenaan itseäni entistä parempaan kuntoon, että entistä helpompi pokata bikinimuijia biitsillä. M36
Meinaatko sitten nussia niitä?
En mitenkään. Pidän itseni ihan samassa kunnossa ympäri vuoden ihan oman hyvinvoinnin vuoksi. Tosin en kiellä, että ihan vaan egoistisesti pidän siitä, että olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja lukioaikaisissa mitoissa edelleen 40+ iässä.
Ei sillä, en käytä bikineitä (olen uimapukutyyppi, ja mieluummin uin kun makoilen missään rannalla, joten bikinit on vaan epäkäytännölliset).
Vahinkotursukarvojen nyljennän sijaan voisitte höylätä tatuointinne kadoksiin, poikaseni
Turpoamalla kotona kun olen sairaslomalla. Onneksi en ole iso ennestään.
Olen Suomessa tämän kesän. Ei tarkene bikineissä.
En käytä bikinejä ikinä (no joskus nuorena viimeksi) ja viime kesänä en käynyt edes kertaakaan rannalla - ei vaan huvittanut. En ole lihava, mutten mikään hoikkakaan enää. Onneksi sillä nyt ei hirveästi enää ole päälle 5-kymppisenä väliä.
Huvittavia ihmisiä täällä kyllä. Haluaako joku puhua bikinikaudesta syvemmin Session sovelluksessa?
059b7b313d1da1b43df1c7a207fbe9968dbc8a9f1be5a48be830db8f80b370536d <---
Terv mies
Olen laiska joten pidän itseni ok kunnossa ympäri vuoden. 20v kuntosalitreeniä ja paidan voin ottaa pois koska vaan. En jaksaisi sellaista kausikuntoilua missä joka kevät pitää nollasta aloittaa.
M39 183cm/78kg
Vierailija kirjoitti:
Treenaan itseäni entistä parempaan kuntoon, että entistä helpompi pokata bikinimuijia biitsillä. M36
Jep, kiva mennä uimarannalle pullistelemaan 💪
Annan pllun ja kainalokarvojen kasvaa täyteen kukoistukseen!
Vierailija kirjoitti:
En osallistu bikinikauteen
Aion olla tulevanakin kesänä yläosattomissa esitelleen karvaista rintakehääni ja karvaisia sääriäni kun käyn uimassa lähellä olevassa joessa. Jos tulee kuuma kesä, niin uiminen luonnonvesissä viilentää sopivasti kehoa eikä tarvitse käydä kahdesti päivässä suihkussa.
Valmistaudun tekemällä kameralle perushuollon