Miten valmistaudut bikinikauteen?
Pudotatko painoa ettei vatsamakkarat roiku, samoin käytkö sokeroinnissa ettei karvat vahingossa tursua bikinin alaosasta? Miesten sopisi myös valmistautua ettei tarvitsisi katsella kaljamahoja
Kommentit (33)
Onko bikinikauteen valmistautuminen sinulle suurikin ongelma, ap?
Kotonaan jokainen on bikinikunnossa. :D
Hyväksymällä itsesi sellaisena kuin olet.
Mihin bikinivitunkauteen?
Niihin neljään päivään elokuun alussa, jolloin olen jo töissä?
Pienenä lapsena oli bikinit. Se oli mun vanhempien valinta silloin. Sen jälkeen on aina ollut uimapuku. En makoile koskaan rannalla.
Kausijuoppo tiedustelee muistamatta olevansa taigalla
En mieti turhia nääs, menen rannalle jos huvittaa vähät välitän muiden mielipiteistä.
Harjoittelin uimahallissa viikolla. Ihan hyvin sujui
M45
Haen uudet peililasit... Ja väljemmät uimashortsit.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä lapsena oli bikinit. Se oli mun vanhempien valinta silloin. Sen jälkeen on aina ollut uimapuku. En makoile koskaan rannalla.
Suosittelisin kuitenkin sheivausta alapäästä, samalla tavalla ne karvat sieltä kokouikkarista pilkottavat
Pesen prillit että näen pikinimimmit paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin kuitenkin sheivausta alapäästä, samalla tavalla ne karvat sieltä kokouikkarista pilkottavat
sheivaus on homojen ja pedoviilien hommaa https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/reel/DW6OEwDjt70/
Ostin uuden rantatuolin ja kylmälaukun t:arto
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa paremmat kiikarit.
Muista myös ostaa kameraan uutta filmiä.
Ostin kesää varten leveitä ja pitkiä muumikaapuja, sillä bikineissä (muualla kuin biitsillä) tallustellessa joutuu poliisin puhutteluun, aavikon kansalaisten vahtauksen alaiseksi ja kaiken tämän lisäksi iho palaa auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa pilkottaa, ei vaikuta minun kesääni millään tapaa.
Ajattelin ostaa paremmat kiikarit.