En pysty hyväksymään etten ole hyvännäköinen
Mä en kykene hyväksymään että en ole hyvännäköinen. Se estää painonpudotuksen kun tajuaa että vaikka kuinka iso ero olis nykyisen ja sen paremman näköisen välillä silti se olis joku max 7. Joku ihan nätti kuulostaa sellaiselta joo kelpaa, niin kun muutakaan ei ole. Yhtä näkymätön sitä silloinkin olisi. En oikein kykene ajattelemaan että tämä olis jotain pelkkää katkeruutta vaan täyttä totta vaikka sitä kuinka silottaisi.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet.
Miksi lääkkeet? Ja mitkä lääkkeet? Painonpudotus vai jotkut mt tabut?. Ei ole kyse mistään harhaisuudesta
On kyse mielenterveysongelmasra, joka näkyy ulospäin mutta jita et utse havaitse. Oket pakkomielteinen pelkuri, mahdollisesti masentunut ja harhainen. Minäkuvassa häiriöitä.
Eli sun mielestä kaikki miehet on hyvännäköisiä ja komeita? Jos joku ei ole, ja tiedostaa sen itse, niin se on sun mielestä harhaa ja mielisairautta?
-eri
Kyllä mies tai nainen tiedostaa olevansa ruma eikä sille mitään voi. Joko hyvksyy tai ei. Minä en varmaan hyväksy, en saa koskaan tyttöystävää koska olen lyhyt ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet.
Ja terapia tueksi.
Sama täällä ap. Tuntuu epäreilulta.
Eikä sitä terapia miksikään muuta, sen kanssa vain täytyy jotenkin elää mutta ei mikään terapia muuta sitä etten ole kaunis,ja olen tarpeeksi älykäs sen tosiasian ymmärtämään.
Elämässä on paljon hyvää ilman omaa kauneutta, vaikka se kaikkeen vaikuttaakin.
Alapeukuttakaa te kauniimmat vaan menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet.
Miksi lääkkeet? Ja mitkä lääkkeet? Painonpudotus vai jotkut mt tabut?. Ei ole kyse mistään harhaisuudesta
Terapia.
Olet se mikä olet. Niillä eväillä menet.
Niin me jokainen.
Terapia auttaisi, jos itse suostut ja sitoudut siihen. Hyväksymään itsesi- se on tavoite.
Olet just hyväOmana itsenäsi.
Mikä on hyvännäköinen kenellekin?
Kannattaa ne terapiarahat sijoittaa kauneustoimenpiteisiin tai personal traineriin. Ei se terapia rumasta kaunista tee, valitettavasti.
En ole ikinä tajunnut tätä pitää kelvata. Aika alhaiselta tuntuu sitä vain pitää kelvata sama taso mitä väliä onko itse kiinnostunut onko toinen oikeasti kiinnostunut viehättynyt. Tämän yhteiskunnan ongelma on tämä pelkkä tyytymissuhteet. Siinä sitten päädytään yhteen jonku joka tuntuu maidolta eli ei oikein miltään.. Sitten saatetaan päätyä hieman kaljapäissään mätkimään kun ollaa vihaisia itselleen kun en arvostanut itseäni sen vertaa että olisin katsellut ihmisen jonka koin itselleni sopivaksi
Selkäkarvat lisäävät miehekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Selkäkarvat lisäävät miehekkyyttä.
Olen nainen. Kerroin jo
Eipä siinä ole muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä ulkonäkönsä tai mennä plastiikkakirurgin puheille.
Ala säästää rahaa sitä varten. Monet on käyneet kun eivät ole hyväksyneet ulkonäköään, oletko huomannut.
Vierailija kirjoitti:
No jos tankkerina olet 5 ja laihtuneena 7 niin onhan tuossa huima ero. Terveydellinen ero kun kehon rasvaprosentti on pienempi ja kaupasti saa ostettua kivempiä vaatteita kun ei tarvitse aina käyttää sitä perussäkkiä. Kyllähän tämä piristää ketä tahansa.
Amen. Minä olin nuorena ja atleettisena varmaankin seiska. Nyt keski-ikäisenä ja tanakkana lienen 5, koska minulla on Fanny Luukkasen kaksoisleuka ja sen yhden räppärin nenä, en muista nimeä. Kuitenkin sellainen että sieraimista sataa sisään.
Ja arvaa mitä, ap? Minulla on ollut oikein kelpo elämä, olen enimmäkseen ollut vallan onnellinen ja minulla on oikein oikein hyvä mies, ollut 20 vuotta jo. Hyvännäköinenkin, varmasti ainakin 13 1/3. Muutkin miehet on minusta vaikuttaneet pitävän, jos se nyt tärkeää on.
Ai niin, en edes ole hauska tai hymyileväinen kun aina sanotaan että miehet pitää hymyileväisistä naisista. Mieheni sanoo että perusilmeeni on täysin neutraali, minkä oletan tarkoittavan ilmeettömyyttä.
Minulle muuten sanoi isosiskoni teini-iässä, että en ikinä saa poikaystävää jos en ala värjätä tukkaani ja meikata. En alkanut. Sain silti. 99 % siitä mitä meille ulkonäköasioista sanotaan on silkkaa potaskaa.
Minäkin muuten neuvon että hävittää peilit tai ainakin katsoo niihin vähemmän. Minullakin itsetunto notkahti kun vaihdevuodet iski ja rupsahdin aika nopeasti, ja tuo tosiaan auttoi. Muutenkin auttaa kun ajattelee muutakin kuin itseään. En tarkoita että pitäisi ajatella muita ihmisiä ja ruveta äiti Teresaksi, sen kun ajattelet jotain kivaa. Vaikka 1500-luvun muotia ja käsityötekniikoita tai keinotekoista gravitaatiota avaruusasemilla tai sitä että kun ihminen ristiinnaulitaan, se ei suinkaan kuole verenhukkaan vaan tukehtuu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä ole muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä ulkonäkönsä tai mennä plastiikkakirurgin puheille.
Ala säästää rahaa sitä varten. Monet on käyneet kun eivät ole hyväksyneet ulkonäköään, oletko huomannut.
Ei ole rahaa tähän normaali elämäänkään. Eikä tule olemaankaan vaikka päätyisi työelämään joskus. Velat ne on loppuelämän vankila. Velkajärjestely ei onnistu. Se oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tankkerina olet 5 ja laihtuneena 7 niin onhan tuossa huima ero. Terveydellinen ero kun kehon rasvaprosentti on pienempi ja kaupasti saa ostettua kivempiä vaatteita kun ei tarvitse aina käyttää sitä perussäkkiä. Kyllähän tämä piristää ketä tahansa.
Amen. Minä olin nuorena ja atleettisena varmaankin seiska. Nyt keski-ikäisenä ja tanakkana lienen 5, koska minulla on Fanny Luukkasen kaksoisleuka ja sen yhden räppärin nenä, en muista nimeä. Kuitenkin sellainen että sieraimista sataa sisään.
Ja arvaa mitä, ap? Minulla on ollut oikein kelpo elämä, olen enimmäkseen ollut vallan onnellinen ja minulla on oikein oikein hyvä mies, ollut 20 vuotta jo. Hyvännäköinenkin, varmasti ainakin 13 1/3. Muutkin miehet on minusta vaikuttaneet pitävän, jos se nyt tärkeää on.
Ai niin, en edes ole hauska tai hymyileväinen kun aina sanotaan että miehet pitää hymyileväisistä naisista. Mieheni sanoo että perusilmeeni on täysin neutraali, minkä oletan tarkoittavan ilmeettömyyttä.
Minulle muuten sanoi isosiskoni teini-iässä, että en ikinä saa poikaystävää jos en ala värjätä tukkaani ja meikata. En alkanut. Sain silti. 99 % siitä mitä meille ulkonäköasioista sanotaan on silkkaa potaskaa.
Minäkin muuten neuvon että hävittää peilit tai ainakin katsoo niihin vähemmän. Minullakin itsetunto notkahti kun vaihdevuodet iski ja rupsahdin aika nopeasti, ja tuo tosiaan auttoi. Muutenkin auttaa kun ajattelee muutakin kuin itseään. En tarkoita että pitäisi ajatella muita ihmisiä ja ruveta äiti Teresaksi, sen kun ajattelet jotain kivaa. Vaikka 1500-luvun muotia ja käsityötekniikoita tai keinotekoista gravitaatiota avaruusasemilla tai sitä että kun ihminen ristiinnaulitaan, se ei suinkaan kuole verenhukkaan vaan tukehtuu.
Jihuu saa max jonkun tossu ruman äijän. Onpa taas upeaa. Tyytymään en koskaan suostu. Yksin on aina parempi
Voithan sinä laittautua ja pitää itsestäsi huolta vaikka et olisikaan ns hyvännäköinen. Mieti vaikka Rosanna Kuljua, ei todellakaan mikään kaunokainen mutta on kova laittautumaan.
Mitä ylipäätään tarkoittaa olla hyvännäköinen? Mielipiteitä ja "makuja" on niin monenlaisia. Mä olen keski-iän jo ylittänyt ja pitänyt itseäni aina ihan tavallisen näköisenä. Jos jotakin olisin saanut ulkonäössäni muuttaa, niin pitemmät, sirommat sormet, joita kynsilakka nätisti korostaisi. Myös pitemmät jalat, olen ns. persjalkainen. Ohuet hiukset, eli niitä enemmän kammattavaksi. Mutta näin töppösormisena, persjalkaisena, harvahapsena olen pärjännyt kaikkiaankin ihan mukavasti elämässäni, mistä tahansa näkövinkkelistä katsotaan. Kukaan ei ole rumaksi sanonut, eikä tosin kauniiksikaan kehunut. Eli tavallinen on joskus ihan riittävä, ap:llekin tiedoksi.
Onpa aika samantyylistä keskustelua kun Allulla. Voisi saada vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pelata kuin niillä korteilla mitkä on saanut. Silti kannattanee ennemmin edes yrittää pelata kuin luovuttaa heti alkuun.
Niin eikä kiinnosta pelata kun tajuaa kuinka paska on. Jään mieluummin pois.
Niin. Mitä niillä korttikaan haluaa tavoitella? Kai sekin merkitsee. Jos tahtotila ja kortit on kovasti ristiriidassa keskenään, niin hankalaan se on.
Kuka ne tavoitteet asettaa?Millaisia tavoitteita itse halusta tavoitella. Unelma onnesta?
Unelma leikellystä kehosta?
Unelma hyvästä olosta?
Niin on aika helvettiä miettiä joo kelpaat edes ihmiseksi vasta kun olet normipainossa. Kiitos tämä riittää.
Olen pahoillani puolestasi, kun kehotauhaa et ole saanut.
Se meille jokaiselle tulisi suoda. Kaikenmuotoisille.
Ei mua kukaan koosta ole haukkunut mutta onhan se aika veemäistä että vaatteita ei löydä. Se on aikamoinen kaninkolo lähteä tästä tiputtamaan. Kun ei mielekkyyteenkään ole varaa.
Tuossa lainattua tekstiä kehorauhasta
Kehorauha
1. Kenenkään kehoon ei kosketa pyytämättä tai ilman lupaa.
2. Kenenkään kehoa ei arvostella eikä kommentoida pyytämättä tai ilman lupaa. Myös hyvää tarkoittava kommentti voi rikkoa kehorauhaa.
3. Jokaisella on lupa pukeutua haluamallaan tavalla – riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
4. Jokaisella on lupa syödä syötäväksi tarkoitettuja asioita 24/7/365 riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
5. Jokaisella on lupa liikkua ilman laihdutus- tai kehonmuokkausoletusta.
6. Mieti mitä sinä voit tehdä, jotta kaikenlaiset kehot voivat olla ja osallistua.
7. Kenenkään keho ei ole käyntikortti – älä pidä sitä sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä laittautua ja pitää itsestäsi huolta vaikka et olisikaan ns hyvännäköinen. Mieti vaikka Rosanna Kuljua, ei todellakaan mikään kaunokainen mutta on kova laittautumaan.
Niin tottakai! Älä viitti vääristellä. Mä haluan vaan ja Ainostaan kuolla. En mitään apua en lääkkeitä. En mitään. En mitään
Vierailija kirjoitti:
Onpa aika samantyylistä keskustelua kun Allulla. Voisi saada vertaistukea.
Mä en halua toisen ruman kanssa puhua. Enkä kenenkään. Haluan vain painaa napista. Ja tää oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kun ikää tulee tarpeeksi, koko asia unohtuu. Aluksi voit poistaa peilit asunnosta, helpottaa kummasti, kokemuksen äänellä sanon sen.
Simppeli ratkaisu.
Komppaan. x
Joo voin mä ne lääkkeet ottaa ja viinaa siihen että tämä loppuu. Vihdoinkin. Mä en halua jäädä tätä todellisuutta elämään.
Eli pitäis joka veen ilta nöyryyttää itseään tuolla ulkona tunnin. Joka ilta mennä aivan nollasta lähteä. Ootko tosissasi. Jokainen ilta mennä tunniksi tuonne vai???????