Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään etten ole hyvännäköinen

Vierailija
09.04.2026 |

Mä en kykene hyväksymään että en ole hyvännäköinen. Se estää painonpudotuksen kun tajuaa että vaikka kuinka iso ero olis nykyisen ja sen paremman näköisen välillä silti se olis joku max 7.  Joku ihan nätti kuulostaa sellaiselta joo kelpaa, niin kun muutakaan ei ole. Yhtä näkymätön sitä silloinkin olisi.  En oikein kykene ajattelemaan että tämä olis jotain pelkkää katkeruutta vaan täyttä totta vaikka sitä kuinka silottaisi. 

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyyshän on hienoa. On mahtavaa voida kulkea kadulla niin, ettei kukaan kiinnitä suhun mitään huomiota. Oikeastiko haluaisit kaikki häiriköt kimppuusi? 

No ei tämäkään ole mukavaa että on ruma läski ja näkymätön ettei ne joita itse näkee miellyttävinä kiinnitä huomiota. 

Vierailija
22/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ulkonäköä ei tarvita muuhun kuin parinmuodostukseen. Lapset eivät pidä lukua, ne hyväksyy sellaisena kuin on jos ei kaltoinkohtele, ja naisille varsinainen elämä alkaa vasta lasten saannista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä toivot meidän vastauksilta?

Vierailija
24/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykymaailma pyörii ulkonäön ympärillä ja niin sanottu ihmisarvo määrittyy ulkonäön perusteella.kun luopuu kokonaan tästä ulkonäön murehtimisesta saa rauhan elämäänsä. Itse myin asunnon Suomesta ja ostin kreikasta suht edullisen talon. Elän yksin rauhassa ilman ulkonäköpaineita. 

No mulla ei ole mahdollisuutta tuollaiseen eikä mihinkään pienemmåssäkään mittakaavassa. 

Vierailija
25/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Anja.

Vierailija
26/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä toivot meidän vastauksilta?

Ettette ainakaan selitä että ota lääkkeet olen harhainen.. Kun hyvännäköisyys on helvetin monessa asiassa ohituskaista, enkä vain kykene elämään sen asian kanssa että mulla ei ole sitä. 

Vierailija
27/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Anja.

Ei ole mun nimi Anja 

Vierailija
28/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Miksi lääkkeet? Ja mitkä lääkkeet? Painonpudotus vai jotkut mt tabut?. Ei ole kyse mistään harhaisuudesta

On kyse mielenterveysongelmasra, joka näkyy ulospäin mutta jita et utse havaitse. Oket pakkomielteinen pelkuri, mahdollisesti masentunut ja harhainen. Minäkuvassa häiriöitä.

Vierailija
29/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ulkonäköä ei tarvita muuhun kuin parinmuodostukseen. Lapset eivät pidä lukua, ne hyväksyy sellaisena kuin on jos ei kaltoinkohtele, ja naisille varsinainen elämä alkaa vasta lasten saannista.  

Kyllä menet tuulella. En vaivaudu edes sanomaan mitään

Vierailija
30/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Miksi lääkkeet? Ja mitkä lääkkeet? Painonpudotus vai jotkut mt tabut?. Ei ole kyse mistään harhaisuudesta

On kyse mielenterveysongelmasra, joka näkyy ulospäin mutta jita et utse havaitse. Oket pakkomielteinen pelkuri, mahdollisesti masentunut ja harhainen. Minäkuvassa häiriöitä.

Minä havaitsen sun kirjoitusvirheet. Ihminenkö ei voi itse ilman diagnoosia voi tajuta että ei ole hyvännäköinen? 

Vierailija
31/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoon kannattaa hankkiutua terveyssyistä ja siksi, että vaatteet istuvat satakertaa paremmin normaalivartalolle. Jos käy salilla ja syö järkevästi, voi iloita jopa hyvästä vartalosta. Aniharva ihminen on superkaunis tai -komea. Ei edes kuin pieni osa filmitähdistä. Komeat filmitähdet ovat siinä 190-senttisiä. Naisetkin vähintään 170 cm. Ja leikkelyt päälle.

Vierailija
32/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoon kannattaa hankkiutua terveyssyistä ja siksi, että vaatteet istuvat satakertaa paremmin normaalivartalolle. Jos käy salilla ja syö järkevästi, voi iloita jopa hyvästä vartalosta. Aniharva ihminen on superkaunis tai -komea. Ei edes kuin pieni osa filmitähdistä. Komeat filmitähdet ovat siinä 190-senttisiä. Naisetkin vähintään 170 cm. Ja leikkelyt päälle.

Anteeksi etten kykene siihen rääkkiin jota tämä vaatisi. Puolet painosta pois on lähes mahdotonta. 

Vierailija
33/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit ihan kirjoituskurssille ja hankkisit kirjoitustaidollasi ja huumorintajullasi huomiota ja seuraa. Kielioppivirheet luovat kuvan ressukasta, joka ei hallitse oikein mitään.

Vierailija
34/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle ei kelpaa seiskan mies? Tai kutonen?

Vierailija
35/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä voi olla hyvä ulkonäkö. Painonpudotus vie aikaa kaikilla kuukausia ja vuosia, mutta normaalipainon pitäisi riittää. Tai mikä se nyt sitten on kullakin. Ulkonäössä on monia makuja, sisäinen henkinen kehitys tärkeää.

Vierailija
36/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla se ulkonäkö on riittävän hyvä sanovat ettei ole merkitystä. Eihän sitä silloin voi huomata, kun aina on kaikki toiminut helvetin hyvin omalla kohdalla.

Ruma on aina heikommassa asemassa. Mikään kompensointi ei välttämättä riitä yhtään mihinkään.

Vierailija
37/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö oikeasti ole niin merkityksellistä. Itse olen aina ollut noilla nykyajan asteikoilla varmaan 3-5, eli reilusti keskivertoa rumempi, mutta hyvin on elämässä mennyt. Ehkä hyvä vaan, että ulkonäköni on karkottanut pinnallisemmat miehet pois, joten mun kaikki 3 parisuhdetta on ollut mukavien, syvällisten miesten kanssa. 

Vierailija
38/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Terapia.

Olet se mikä olet. Niillä eväillä menet.

Niin me jokainen.

Terapia auttaisi, jos itse suostut ja sitoudut siihen. Hyväksymään itsesi- se on tavoite.

Olet just hyvä

Omana itsenäsi.

Mikä on hyvännäköinen kenellekin?

Vierailija
39/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pelata kuin niillä korteilla mitkä on saanut. Silti kannattanee ennemmin edes yrittää pelata kuin luovuttaa heti alkuun.

Vierailija
40/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle ei kelpaa seiskan mies? Tai kutonen?

Miksi kellekään pitäis automaattisesti kelvata kukaan? No se joka olis mun omaan mieleen ei ole kyse mistään yleisestä asteikosta vaan omasta kiinnostavuudesta muihin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän