Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään etten ole hyvännäköinen

Vierailija
09.04.2026 |

Mä en kykene hyväksymään että en ole hyvännäköinen. Se estää painonpudotuksen kun tajuaa että vaikka kuinka iso ero olis nykyisen ja sen paremman näköisen välillä silti se olis joku max 7.  Joku ihan nätti kuulostaa sellaiselta joo kelpaa, niin kun muutakaan ei ole. Yhtä näkymätön sitä silloinkin olisi.  En oikein kykene ajattelemaan että tämä olis jotain pelkkää katkeruutta vaan täyttä totta vaikka sitä kuinka silottaisi. 

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saa runsasta painoa muutamassa viikossa pudotetuksi eikä se ole suositeltavaakaan, kuten joissakin TV-sarjoissa virheellisesti väitetään. Jos syöt vähän vähemmän ja joka ilta teet reippaan tunnin lenkin (onko vaikka koira kaveriksi), paino laskee ja mieli paranee ihan varmasti. Ei tarvita rääkkiä ollenkaan. 

Vierailija
42/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pelata kuin niillä korteilla mitkä on saanut. Silti kannattanee ennemmin edes yrittää pelata kuin luovuttaa heti alkuun.

Niin eikä kiinnosta pelata kun tajuaa kuinka paska on. Jään mieluummin pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla se ulkonäkö on riittävän hyvä sanovat ettei ole merkitystä. Eihän sitä silloin voi huomata, kun aina on kaikki toiminut helvetin hyvin omalla kohdalla.

Ruma on aina heikommassa asemassa. Mikään kompensointi ei välttämättä riitä yhtään mihinkään.

Hah.

Kaunis pissis on kyllä luotaantyöntävä. Joku senkin näkee kauniina. Kokonaisuuden.

Rumuus?

Jokainen on kuitenkin kokonaisuus. Kokonaiseen ihmiseen me kokonaisena ihmisenä ihastustaan.

Minä ainakin.

Vierailija
44/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei saa runsasta painoa muutamassa viikossa pudotetuksi eikä se ole suositeltavaakaan, kuten joissakin TV-sarjoissa virheellisesti väitetään. Jos syöt vähän vähemmän ja joka ilta teet reippaan tunnin lenkin (onko vaikka koira kaveriksi), paino laskee ja mieli paranee ihan varmasti. Ei tarvita rääkkiä ollenkaan. 

Et oo tosissasi.. Ihmiselle joka ei oo liiemmin liikkunut selität että tunnin lenkki joka ilta? Mulla ei ole onneksi lemmikkejä. 

Vierailija
45/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pelata kuin niillä korteilla mitkä on saanut. Silti kannattanee ennemmin edes yrittää pelata kuin luovuttaa heti alkuun.

Niin. Mitä niillä korttikaan haluaa tavoitella? Kai sekin merkitsee. Jos tahtotila ja kortit on kovasti ristiriidassa keskenään, niin hankalaan se on.

Kuka ne tavoitteet asettaa?

Millaisia tavoitteita itse halusta tavoitella. Unelma onnesta?

Unelma leikellystä kehosta?

Unelma hyvästä olosta?

Vierailija
46/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole puhunut filmitähdistä. Joo antaa olla. Odotan vain lopullista. Anteeksi ettei pää kestä. Minä en minkään järjestelmän ansaan enää kävele. En ikinä. Anteeksi että en halua tätä elämää. Heihei.

Vierailija
47/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä niillä korttikaan haluaa tavoitella? Kai sekin merkitsee. Jos tahtotila ja kortit on kovasti ristiriidassa keskenään, niin hankalaan se on.

Unelma hyvästä olosta?

Niin on aika helvettiä miettiä joo kelpaat edes ihmiseksi vasta kun olet normipainossa. Kiitos tämä riittää. 

Vierailija
48/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin. Suvi Pitkänen ei pystynyt hyväksymään sitä, että on hyvännäköinen, vaan leikkautti itsensä rumaksi.

Vierailija
49/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Elämä on nyt. Ei meillä kellään muuta ole.

Tää kestää tän, ku tää kestää.

Vierailija
50/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma hyvästä olosta?

Niin on aika helvettiä miettiä joo kelpaat edes ihmiseksi vasta kun olet normipainossa. Kiitos tämä riittää. 

Olen pahoillani puolestasi, kun kehotauhaa et ole saanut.

Se meille jokaiselle tulisi suoda. Kaikenmuotoisille.

Vierailija
51/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä elämä. Joo kaikki olen pilannut. Anteeksi ettei kiinnosta. Mä lopetan. Ei kiinnosta nämä säännöt. 

Vierailija
52/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma hyvästä olosta?

Olen pahoillani puolestasi, kun kehotauhaa et ole saanut.

Se meille jokaiselle tulisi suoda. Kaikenmuotoisille.

Ei mua kukaan koosta ole haukkunut mutta onhan se aika veemäistä että vaatteita ei löydä. Se on aikamoinen kaninkolo lähteä tästä tiputtamaan. Kun ei mielekkyyteenkään ole varaa. 

Vierailija
53/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä elämä. Joo kaikki olen pilannut. Anteeksi ettei kiinnosta. Mä lopetan. Ei kiinnosta nämä säännöt. 

Olet uupunut ja masentunut.

Toivon, että haet ja saat apua.

Ei yksi ihminen  voi kaikkea pilata. Ei sellaista valtaa yhdellä ole. Ei sellaista vastuuta yhdellä.

Vierailija
54/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet uupunut ja masentunut.

Toivon, että haet ja saat apua.

Ei yksi ihminen  voi kaikkea pilata. Ei sellaista valtaa yhdellä ole. Ei sellaista vastuuta yhdellä.

Sitä "apua" mitä tarjotaan niin ei koskaan enää. Ei koskaan enää. 

Vierailija
55/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä on taas kiva keskustelu, mikään mitä sulle sanotaan ei kelpaa. Mihin sä meitä kaipaat? Yleisöksi lopulliselle ratkaisulle?

Vierailija
56/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä on taas kiva keskustelu, mikään mitä sulle sanotaan ei kelpaa. Mihin sä meitä kaipaat? Yleisöksi lopulliselle ratkaisulle?

Miksi mulle pitäis kelvata lääkkeet jotka turruttaa? 

Vierailija
57/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo sievistely ettei hyvännäköisyyttä tartte mihinkään. Sillä jokainen pääsee pitkälle. 

Vierailija
58/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on iha muita vikoja. 

Vaikka tätä oli alapeukutettu, niin tässä on kyllä seassa totuutta.
Hyvännäköisyys on täysin subjektiivista, siksipä siitä on turhaa murehtia. Ja (ikävää tietenkin jos luonne on ihan perseestä) voin kertoa, että korvien väli kaunistaa enemmän kuin meikki tai muutaman kilon painon pudotus. Jaa, niin siitä painosta, sekin on taas keneltä kysyy. Pääsääntöisesti omasta mielestäni ne painonpudotuskuvat joissa näytetään ennen ja jälkeen, niin se muhkumpi on nätimpi.

Joo, ei siinä. Totuus on se vanha sanonta, että kauneus on katsojan silmissä.

Ei mulla muuta, jatkakaa..

Vierailija
59/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on iha muita vikoja. 

Vaikka tätä oli alapeukutettu, niin tässä on kyllä seassa totuutta.
Hyvännäköisyys on täysin subjektiivista, siksipä siitä on turhaa murehtia. Ja (ikävää tietenkin jos luonne on ihan perseestä) voin kertoa, että korvien väli kaunistaa enemmän kuin meikki tai muutaman kilon painon pudotus. Jaa, niin siitä painosta, sekin on taas keneltä kysyy. Pääsääntöisesti omasta mielestäni ne painonpudotuskuvat joissa näytetään ennen ja jälkeen, niin se muhkumpi on nätimpi.

Joo, ei siinä. Totuus on se vanha sanonta, että kauneus on katsojan silmissä.

Ei mulla muuta, jatkakaa..

Sitä on helvetin helppo lakaista maton alle että joo tuo on vain hullu. Niin se on yksinkertaista. Kauniita kohdellaan niin paljon paremmin. Niin paljon paremmin. 

Vierailija
60/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissasi.. Ihmiselle joka ei oo liiemmin liikkunut selität että tunnin lenkki joka ilta? Mulla ei ole onneksi lemmikkejä. 

Tunnin lenkki voi olla myös hidasta kävelyä ja siitä vaan sitten nopeampaan tahtiin sitä mukaa kun kunto kehittyy.

Lähes kaikille mahdollista. Jos on tahtoa, keksii keinot ja jos ei, niin keksii tekosyyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi