Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikot fyysiset voimat 25 vuotiaalla miehellä

Vierailija
18.06.2024 |

Hei, kertokaa miten voi olla mahdollista, että olen fyysisesti näin heikko. Salilla tytöt nostaa enemmän rautaa vaikka niillä ei ole testosteronia?? Tämä ei taatusti ole normaalia. Mitä pitäisi tehdä? Mennä lääkäriin? Treeni ei minulla kasvata voimaa juuri yhtään. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki osaava PT ja ravitsemusterapeutti.

Vierailija
2/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tytöt on voineet treenata vaikka miten kauan. Miksi oletat että tytöt eivät voisi nostaa enemmän kuin sinä? Enemmän treeniä vaan. Ei asiat tipu taivaasta sinulle vain koska olet mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voi olla niin. Kestävyyslajit voi olla paremmin sun juttu, mut silti pitää ehdottomasti treenata myös ja nimenomaan niitä heikkoja puolia.

Vierailija
4/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annappa nyt edes jotain esimerkkiä mihin pystyt? Ei tuohon muuten pysty mitään sanomaan.

Vierailija
5/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat hentoisia. Se on aivan luonnollista.

Vierailija
6/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan pulkannaru eli syöt liian vähän?

Vierailija
7/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin,  voit olla sairas. Tai sitten olet maannut liikaa sohvalla ja ruokavalio pielessä. 

Vierailija
8/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tytöt on voineet treenata vaikka miten kauan. Miksi oletat että tytöt eivät voisi nostaa enemmän kuin sinä? Enemmän treeniä vaan. Ei asiat tipu taivaasta sinulle vain koska olet mies.

Olen treenannut vuosia. Toki aina välillä ollut taukoja, mutta silti ei voi olla normaalia. Penkkipunnerrusta tein viimeksi 65 kilolla. Kyykkyä myös 65kg ja mavea 100kg

-ap

Vierailija
9/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen treenannut vuosia. Toki aina välillä ollut taukoja, mutta silti ei voi olla normaalia. Penkkipunnerrusta tein viimeksi 65 kilolla. Kyykkyä myös 65kg ja mavea 100kg

-ap

Paljonko painat?

Vierailija
10/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75kg 190cm, eli varmaan. Mutta en halua ylimääräistä rasvaa

Vierailija
11/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen joka oli aluksi niin heikko, että penkkipunnerruksessa pelkän tangon sai vapisten ylös. Aloitti kuntosalilla treenaamisen ja 6v kuluttua nosti penkistä 150kg ja kyykkäsi farkut jalassa 200kg. Jostain se on aina aloitettava.

Vierailija
12/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä on selityksesi. Kun et saa tarpeeksi kaloreita ja protskua, lihakset ei kasva. 

Vierailija
13/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan syö tarpeeksi. Millä ohjelmalla treenaat?

Vierailija
14/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on polttoainetta. Proteiinin puutteessa on ihan sama mitä nostelet, ei sitä kehitystä juuri tapahdu. Laita siis ruokavalio kuntoon.

Vierailija
15/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä on selityksesi. Kun et saa tarpeeksi kaloreita ja protskua, lihakset ei kasva. 

Mikään määrä ruokaa ei tunnu riittävän. Olen myös köyhä opiskelija, niin ei ole rahaa syödä. Treenin jälkeen juon 5 raakaa kananmunaa

Vierailija
16/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa kerralla proteiinit, ei imeydy.  Vähän ruoassa 3x päivässä.

Äläkä vertaa itseäsi muihin. Ja, onko puntti se ainoa vaihtoehto. Jollain joogeilla voi olla todella kaunis jäntevä keho, sekä naisilla että miehillä.

Vierailija
17/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään määrä ruokaa ei tunnu riittävän. Olen myös köyhä opiskelija, niin ei ole rahaa syödä. Treenin jälkeen juon 5 raakaa kananmunaa

No ei se rauta pyhällä hengellä nouse. Vaikka sinulla olisi puntit kotona, tosissaan treenaaminen ei ole köyhän hommaa. Minulla oli nuorempana niin fyysinen työ, että söin päivässä n. 5000 kcal, eikä meinannut riittää, enkä niihin aikoihin treenannut yhtään mitään. Illat meni levätessä. Rasvaa ei silti kehossa ollut juuri nimeksikään.

Vierailija
18/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usain Bolt : "Olen harjoitellut 4 vuotta juoksemaan 9 sekuntia, ja ihmiset luovuttavat, kun he eivät näe tuloksia 2 kuukaudessa." Sun pitää tehdä duunia, mennä sun epämukavuus alueelle ja olla kärsivällinen. Hommaa pt ja ravintoneuvoja yms. niin alkaa tapahtua. Monet luulee, että ne treenaa kovaa tai tekee oikeita asioita mutta ei sinne päinkään. Pitää myös osata levätä kunnolla niin että palautuu. 

Vierailija
19/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tosiaan aika paljon perinnöllisiä eroja, miten ihmisille voimaa kehittyy. Saatat olla enemmän kestävyysurheilija-tyyppiä lihas- ja kehotyypiltäsi, jolloin tosiaan voiman treenaaminen on haastavampaa. Mahdollista se on, mutta hitaampaa kuin monella muulla. Suosittelen personal trainerin palvelujen hankkimista. (Toisaalta, jos sun lahjakkuutesi olisi enemmän kestävyys kuin voima, miksi väkisin täytyy pyrkiä kasvattamaan voimaa kovasti? Esim. mun mies on tuollainen aika tyylipuhdas kestävyystyyppi, eikä hän edes halua treenata voimaa, mutta nauttii suunnistamisesta yms missä hänen lahjakkuudestaan on hyötyä)

Vierailija
20/30 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehen joka oli aluksi niin heikko, että penkkipunnerruksessa pelkän tangon sai vapisten ylös. Aloitti kuntosalilla treenaamisen ja 6v kuluttua nosti penkistä 150kg ja kyykkäsi farkut jalassa 200kg. Jostain se on aina aloitettava.

Kuulostaa lisäravitulta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme