En pysty hyväksymään etten ole hyvännäköinen
Mä en kykene hyväksymään että en ole hyvännäköinen. Se estää painonpudotuksen kun tajuaa että vaikka kuinka iso ero olis nykyisen ja sen paremman näköisen välillä silti se olis joku max 7. Joku ihan nätti kuulostaa sellaiselta joo kelpaa, niin kun muutakaan ei ole. Yhtä näkymätön sitä silloinkin olisi. En oikein kykene ajattelemaan että tämä olis jotain pelkkää katkeruutta vaan täyttä totta vaikka sitä kuinka silottaisi.
Kommentit (166)
Ihan vtun sairas ajattelutapa. Hoidata pääsi ap.
Vierailija kirjoitti:
Ap on narsisti
Ai koska minä en peesaile kauniita
Ai ettei elämästä tule mitään eikä mitään kannata tehdä, jos ei ole kaunis? Suurin osa meistä on tavallisen tai ruman näköisiä, siksi ne kauniit erottuvat muista ja kyllä, onhan siitä heille monenlaista etua elämässä. Mikä ei tarkoita, ettei kenenkään muun elämässä olisi järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä kauniina ja hyvännäköisenä näät maailman eri tavalla siihen on varmaan aivan pätevä syy.
Vierailija kirjoitti:
Ai ettei elämästä tule mitään eikä mitään kannata tehdä, jos ei ole kaunis? Suurin osa meistä on tavallisen tai ruman näköisiä, siksi ne kauniit erottuvat muista ja kyllä, onhan siitä heille monenlaista etua elämässä. Mikä ei tarkoita, ettei kenenkään muun elämässä olisi järkeä.
No Anteeksi vai kyllähän se rumana aika paskaan tyytymistä on.
Ap ota lääkkeesi. Oikeastaan mikään ei ole naamasta kiinni. Tää on sun oma sairas kuvitelma, jolla ei ole todellisuuspohjaa. Ootko vetäny viinaa ja tuhonnut aivosolusi pahasti jo?
Vierailija kirjoitti:
Siis semmonen "seiskan ulkonäkö" on ihan hyvä? Valtaosa ihmisistä on sellaisia, taviksia.
Itse tykkään olla hoikka tai normaalivartaloinen ihan siitäkin syystä, että suht. kevyttä kehoa on mukavampi kantaa. Tulee raskas olo heti jos tulee muutama kilo lisää. Ja liikkuminen on mukavampaa kevyempänä, aivan kaikenlainen oleminen tuntuu paremmalta.
Mutta ihmisillä on erilaisia kokemuksia, ja ymmärrän ettei kaikkia häiritse pieni pyöreys. Sen sijaan iso pyöreys on oikeasti terveysriski ja vaikea uskoa, että iso pyöreys on myöskään mukava olotila kenellekään.
Asteikko menee nollasta kymppiin, jolloin vitonen on tavis. Seiska on jo selvästi hyvännäköinen, tavallista kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät alastonna kontillaan perä pystyssä?
Mä näytän rumimmalta tuossa asennossa. Olen kuvannut xD
Muuten olen ihan kaunis ja silleen, mutta tuossa asennossa niin eeeww..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis semmonen "seiskan ulkonäkö" on ihan hyvä? Valtaosa ihmisistä on sellaisia, taviksia.
Itse tykkään olla hoikka tai normaalivartaloinen ihan siitäkin syystä, että suht. kevyttä kehoa on mukavampi kantaa. Tulee raskas olo heti jos tulee muutama kilo lisää. Ja liikkuminen on mukavampaa kevyempänä, aivan kaikenlainen oleminen tuntuu paremmalta.
Mutta ihmisillä on erilaisia kokemuksia, ja ymmärrän ettei kaikkia häiritse pieni pyöreys. Sen sijaan iso pyöreys on oikeasti terveysriski ja vaikea uskoa, että iso pyöreys on myöskään mukava olotila kenellekään.
Asteikko menee nollasta kymppiin, jolloin vitonen on tavis. Seiska on jo selvästi hyvännäköinen, tavallista kauniimpi.
Jaa mä luulin, että 4-10. Yleensähän arvosana-asteikot on 4-10 tai 1-5.
Mitä tekisit, jos olisit kaunis?
Minkälaista elämää eläisit?
Olet tyhmä idiootti. Ketään ei kiinnosta sun ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä kauniina ja hyvännäköisenä näät maailman eri tavalla siihen on varmaan aivan pätevä syy.
Oon ihan tosi tavallinen keski-ikäinen nainen. 20 kg ylipainoa, hiukset itse leikattu en värjää. En meikkaa juuri yhtään. Käytän värikkäitä vaatteita. En ole ruma enkä kaunis. Kelvatkoon! Ja jos ei kelpaa niin naamaani joutuu silti muut katselemaan. Minä en näe sitä mistään kun en peilejä tuijota. Sulla on liikaa aikaa ap. Keskity olennaiseen. Ootko työssä!?
Vierailija kirjoitti:
Ap ota lääkkeesi. Oikeastaan mikään ei ole naamasta kiinni. Tää on sun oma sairas kuvitelma, jolla ei ole todellisuuspohjaa. Ootko vetäny viinaa ja tuhonnut aivosolusi pahasti jo?
No mä olen jäänyt ilman miestä ja siten omaa perhettä ruman naamani takia. Kukaan ei koskaan tullut minulle esim baarissa juttelemaan kun olin nuori (vaikka olin hoikka ja treenattu) ja kun itse lähestyin miehiä sain järjestään pakit. Kommentteja mitä miehiltä kuullut esim "hei ruma tyttö", "et sinäkään mikään kaunotar ole".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen jäänyt ilman miestä ja siten omaa perhettä ruman naamani takia. Kukaan ei koskaan tullut minulle esim baarissa juttelemaan kun olin nuori (vaikka olin hoikka ja treenattu) ja kun itse lähestyin miehiä sain järjestään pakit. Kommentteja mitä miehiltä kuullut esim "hei ruma tyttö", "et sinäkään mikään kaunotar ole".
Ei joutunut siitä ap .. ei johtunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen elämäni aikamoiset reseptilääkkeet syönyt. Ja saanut todella veemäisiä haittoja. Ei koskaan enää. Ei muka naamalla väliä. Sä elät kauniiden kuplassa. Selvästi. Minä en ole vetänyt viinaa en edes teininä tai myöhemminkään. En ole koskenut huumeisiin. En edes tupakkaa ole polttanut yli kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
No jos tankkerina olet 5 ja laihtuneena 7 niin onhan tuossa huima ero. Terveydellinen ero kun kehon rasvaprosentti on pienempi ja kaupasti saa ostettua kivempiä vaatteita kun ei tarvitse aina käyttää sitä perussäkkiä. Kyllähän tämä piristää ketä tahansa.
Ja tämä itsessään nostaa itsetuntoa mikä näkyy sitten olemuksessa, ja se taas voi nostaa sitä numeroa pykälän ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joutunut siitä ap .. ei johtunut siitä.
Mä en ole tuo henkilö joka noin kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tankkerina olet 5 ja laihtuneena 7 niin onhan tuossa huima ero. Terveydellinen ero kun kehon rasvaprosentti on pienempi ja kaupasti saa ostettua kivempiä vaatteita kun ei tarvitse aina käyttää sitä perussäkkiä. Kyllähän tämä piristää ketä tahansa.
Ja tämä itsessään nostaa itsetuntoa mikä näkyy sitten olemuksessa, ja se taas voi nostaa sitä numeroa pykälän ylöspäin
Voi voi ja voi. Kyllä minä tiedän mikä tilanne oli silloin ja nyt.
Mee pois. En harrasta seksiä enää ikinä. Jos sitä joskus haluskin oli pelkkä ämpäri jota pantiin säälistä tässä kuuluisassa kaikki pitää olla normipainossakin