Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä

Vierailija
05.04.2026 |

Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman.  Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa. 

Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Tuota samaa yritti ex miesystäväkin minulle, mutta onneksi mun itsetunto oli niin hyvä, että jätin hänen sanomiset omaan arvoonsa. 

Mitäs jos pitäisit vähän taukoa tuosta treffailusta ja yrittäisit vaikka tutustua ihan itseesi. 

Vierailija
22/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös muistan, kun kävin treffeillä ravintolassa syömässä miehen kanssa, joka oli minut sinne kutsunut. Hänen ilmeeltään näki heti, että tuotin hänelle pettymyksen, vaikka mulla oli ihan tuoreet kuvat Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se naiselle ja varmasti osalle miehistäkin kauheaa kokea inho vieraalta ihmiseltä, kun itsellä toivo tutustua tähän uuteen ihmiseen. 

Vierailija
24/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda sitä, kun mulle järkättiin sokkotreffit ja sitten näin niin mies oli lähinnä aivan kauhuissaan, koko ruokailun ajan ei pystynyt melkein katsomaan minuun päin ja näytti koko ajan hätääntyneeltä. Ilta päättyi myös siten, että minä olisin voinut vielä mennä syömisen jälkeen yhdille niin hän paineli menemään. En minäkään hänestä ollut kiinnostunut, mutta sokkotreffeillä jotka tutut järkännyt niin voisi ottaa rennosta ja huumorilla ja nauttia illasta vaikkei toinen niin miellytäkään. En muista, että itse olisin koskaan käyttäytynyt noin lapsellisesti ja loukkaavasti vaikka treffiseura olisi ollut mitä. 

Kuulostaa enemmän siltä että miestä ujostutti😅 Eli ehkä tulkitsit miestä väärin. Ei hän inhonnut sinua vaan itseään. Sellaista se sosiaalisten tilanteiden pelko teettää että ujostelee ja häpeää itseään. Ja sitten kaiken kukkuraksi jotkut ihmiset tulkitsee ujostelun ja hätääntymisen jonain inhona ja epäkohteliaisuutena. 

Ja siis no oikeestaan totta että kyllähän ujot ihmiset on monesti epäkohteliaita kun eivät tervehdi eivätkä katso silmiin eivätkä osaa ylläpitää keskustelua. Mutta eivät ne sitä pahuuttaan ja ilkeyttään tee vaan yksinkertaisesti siksi kun ei ne PYSTY käyttäytymään toisin siinä hetkessä. Vaatii paljon harjoittelua ja jotain mielenterveyshoitoakin (psykoterapiaa tai voi myös itse lukea kirjoja aiheesta ja tehdä harjoituksia mielelleen). 

Vierailija
25/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Opettele olemaan yksi.

Vierailija
26/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Näin se varmaan on ja hänkin tyytyi sinuun römpsän takia.

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Keskusteletko nyt itsesi kanssa? Yrität saada huono itsetuntoiset naiset antamaan pimppiä helposti tälläisellä mahtavalla internet vaikuttamisella? :D 

Mitä väliä sillä vaikka joku jakaisikin alemmilla kriteereillä, voi jäädä muutoin antamatta kokonaan. Pelkkä pimppi, ei sen vakavampaa, eikä pitäisi kaataa kenenkään parisuhdetta jos ei tautia tule. 

Vierailija
27/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös muistan, kun kävin treffeillä ravintolassa syömässä miehen kanssa, joka oli minut sinne kutsunut. Hänen ilmeeltään näki heti, että tuotin hänelle pettymyksen, vaikka mulla oli ihan tuoreet kuvat Tinderissä.

Kuvien tuoreus ei tarkoita sitä että ne olisivat realistiset kuvat.

Moni nainen laittaa pelkästään filtterikuvia naamasta ja jättää kropan ylipainoisuuden näyttämättä.

Eli jos haluaa välttää pettymyksien tuottamiset niin sitten realistiset kuvat profiiliin.

Vierailija
28/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmaan on ja hänkin tyytyi sinuun römpsän takia.

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Keskusteletko nyt itsesi kanssa? Yrität saada huono itsetuntoiset naiset antamaan pimppiä helposti tälläisellä mahtavalla internet vaikuttamisella? :D 

Toimiiko? Eli haarat auki nyt leidit.

Vierailija
29/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota samaa yritti ex miesystäväkin minulle, mutta onneksi mun itsetunto oli niin hyvä, että jätin hänen sanomiset omaan arvoonsa. 

Mitäs jos pitäisit vähän taukoa tuosta treffailusta ja yrittäisit vaikka tutustua ihan itseesi. 

Tutustua itseensä = rapsia itse homeet pois römpsästä??

Vierailija
30/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on paljon tyyppejä, joilla on heikot sosiaaliset taidot ym.

Mutta ei kannata liikaa tulkita ihmisten ongelmia, ne ei oo Sun ongelma.

Jos mies ei osaa edes käyttäytyä, kannattaa jättää omaan "arvoonsa". 

Hyvä käytös on itsellä ainaki ihan minimi vaatimus toisille treffeille. Mitä yhteistä itselläni olisi jonkun idiootin kanssa?

Vierailija
31/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrät miksi ei pidä yrittää huijata ja laittaa niitä 20 vuotta vanhoja kuvia profiiliin.

Vierailija
32/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin inheän näköinen? Kannattaisiko vaikka laihduttaa ja panostaa ulkonäköön edes vähäsen?

Joko kelpaan tällaisena tai pidät tunkkisi :)

Vierailija
33/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kuitenkin käydä treffeillä, niin älä analysoi miehiä liikaa. Äläkä odota niiltä mitään. Ota huvituksena itsellesi. 
Tollaset inhonaamamiehet on alinta kastia, anna niiden olla siellä. 

Pahinta on ehkä se, ettei miehet tietenkään ole mitään teatraalisia sormet kurkkuun yökkijöitä vaan ne inhoilmeet on niitä sellaisia mikroilmeitä ja osin varmaan alitajuntaisia eli ei edes tahdonalaisia.

ei ap, mutta tunnistan ilmiön

Vierailija
34/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko siihen mitä ex sanoi. Hän sanoi sen vain siksi, että saisi omat tekonsa oikeutettua. Ilmeisesti oli myös huomannut, että et osaa arvostaa itseäsi vaan peilaat ulkonäköäsi ja olemustasi muiden silmien kautta. Hän vaihtoi uuteen lennosta, mutta hän ei tahdo sinun löytävän ketään uutta, koska luulee olevansa korvaamaton ja ainutlaatuinen. Hanki jokin uusi harrastus tai muuta mielenkiintoista elämääsi. Miehet eivät ole ratkaisu, sinä itse olet.

Vierailija
35/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvien tuoreus ei tarkoita sitä että ne olisivat realistiset kuvat.

Moni nainen laittaa pelkästään filtterikuvia naamasta ja jättää kropan ylipainoisuuden näyttämättä.

Eli jos haluaa välttää pettymyksien tuottamiset niin sitten realistiset kuvat profiiliin.

Miehet myös laittamaan realistisia kuvia profiiliin.

Vierailija
36/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin joutunut tuollaisille. Naisen pitää kasvattaa selkäranka ja itse lähteä treffeiltä, jos mies käyttäytyy vähääkään sillä tavalla mikä ei ole hänelle hyväksi. Ja tuo yleensä paljastuu jo ennen treffejä: mies ehdottaa jotain low effort kävelytreffejä niin häntä ei kiinnosta vittuakaan kuin hyötyä naisesta ja r aiskata tätä, maksimissaan.

Vierailija
37/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kuitenkin käydä treffeillä, niin älä analysoi miehiä liikaa. Äläkä odota niiltä mitään. Ota huvituksena itsellesi. 
Tollaset inhonaamamiehet on alinta kastia, anna niiden olla siellä. 

Pahinta on ehkä se, ettei miehet tietenkään ole mitään teatraalisia sormet kurkkuun yökkijöitä vaan ne inhoilmeet on niitä sellaisia mikroilmeitä ja osin varmaan alitajuntaisia eli ei edes tahdonalaisia.

ei ap, mutta tunnistan ilmiön

Huono käytös pilaa heidän omat mahdollisuutensa olla enää koskaan missään tekemisissä tai että naiset suostuisivat tutustumaan heihin. Useimmiten huonokäytöksisimmät ovat itse niitä kaikista rumimpia ja inhottavimpia.

Vierailija
38/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on hyvä, että näyttää heti todellisen minänsä. Ei tarvitse haaskata aikaansa enempää mokomaan tyyppiin.

Vierailija
39/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, naisilla yökkiminen on 120% yleisempää.

Vierailija
40/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itsekin joutunut tuollaisille. Naisen pitää kasvattaa selkäranka ja itse lähteä treffeiltä, jos mies käyttäytyy vähääkään sillä tavalla mikä ei ole hänelle hyväksi. Ja tuo yleensä paljastuu jo ennen treffejä: mies ehdottaa jotain low effort kävelytreffejä niin häntä ei kiinnosta vittuakaan kuin hyötyä naisesta ja r aiskata tätä, maksimissaan.

Äh... Olen nainen ja minä tykkään kävelytreffeistä! En mä näe sitä minään low efforttina. Enkä tajua mitä sinä sillä panostamisella oikein tarkoitat? Kun minä tutustun ihmiseen niin panostus on se että viettää toisen kanssa aikaa ja on kiinnostunut tutustumaan.

Ja kävelytreffit myös hyvä siinä mielessä ekoiksi treffeiksi että siinä tulee kiva kävelylenkki ja se on ohi noin tunnissa ja tiet erkanee siitä luonnollisesti. Ja jatkosta voi sopia viesteillä että onko molemmilla edelleen se fiilis että haluaa nähdä uudestaan. Kyllähän sekin mahdollisuus on että minä itse en viehäty miehestä niin kävelytreffit on just hyvät kun ei ole mikään monen tunnin aktiviteetti josta pitäs keksiä tekosyy lähteä jos tuntuu että en mä pystykään ton kaa montaa tuntia viettään aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi