Epäilen ihosyöpää, mutta minulla ei ole varaa hoitaa sitä.
Joten tulenko sitten vaan kuolemaan, kun/jos se leviää?
N.23
Kommentit (72)
AP LUULETKO TOSIAAN ETTÄ SINUA TULEE JOLLEKKIN IKÄVÄ SINUA. OLET MENO ERÄ VALTIOLLE MEILLE KAIKILLE.
Vierailija kirjoitti:
AP LUULETKO TOSIAAN ETTÄ SINUA TULEE JOLLEKKIN IKÄVÄ SINUA. OLET MENO ERÄ VALTIOLLE MEILLE KAIKILLE.
Suurin osa ihmisistä on.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuksessa asia tutkitaan. Täytyyhän sinulla rahaa sen verran olla, kun kerran Suomessa elät ja tänne kirjoittelet.
Kaikki rahat menevät selviämiseen. Ei jää yhtään ylimääräistä. Ja tämän kännykän olen saanut lahjoituksena.
Ap.
Voitko laittaa tulosi ja menosi tähän. Saat talousneuvontaa. Ei kai kipeä ole tullut narkkaamisesta?
Ihan perus toimeentulotuet, josta kaikki heti menevät sähkälaskuun, ruokiin, hygieniaan, liittymään jne. Ja en ole koskaan käyttänyt mitään päihteitä.
Ap.
Sieltä menee reseptilääkkeet ja kaikki TK maksut.
Syöpää voi luontaishoitaa monella tavalla aina ruokavaliosta ääniterapiaan. Jopa lääketiede on varmistanut jotain ääniterapioita toimiviksi. Ayrvedassa nämä ovat unnettu tuhansia vuosia, ommit ja muut.
Tietty jos haluat luoda itsellesi traagisen köyhyys- ja sairaus- sekä kuolematarinan niin sitten sinua ei varmaan voi kukaan tai mikään auttaa. Valintojen maailma. Jotkut haluavat elää dramaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolet kuitenkin jossain vaiheessa mutta et syöpään, olet luulosairas.
Minun mummini kuoli ihosyöpään ja puoli siskollani on ollut myös ihosyöpä, joka oli onneksi leikattavissa. En ole luulosairas. Se näyttää täysin ihosyövältä, mistä paljon varoitellaan uutisissa.
Ap.
Ja silti olet 5 vuotta vaan ihmetellyt asiaa etkä ole tehnyt muuta kuin Googletellut?!
En silloin tajunnut sitä, että se on ihosyöpä. Kasvoissani on akne arpia, jotka ovat aina kuitenkin parantuneet. Tajusin sen vasta puoli vuotta sitten, että se ei ole mikään akne arpi.
Ap.
Arpi ? Jota luulet syöväksi ? Koska ei parane, arvet ei aina parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuksessa asia tutkitaan. Täytyyhän sinulla rahaa sen verran olla, kun kerran Suomessa elät ja tänne kirjoittelet.
Kaikki rahat menevät selviämiseen. Ei jää yhtään ylimääräistä. Ja tämän kännykän olen saanut lahjoituksena.
Ap.
Voitko laittaa tulosi ja menosi tähän. Saat talousneuvontaa. Ei kai kipeä ole tullut narkkaamisesta?
Ihan perus toimeentulotuet, josta kaikki heti menevät sähkälaskuun, ruokiin, hygieniaan, liittymään jne. Ja en ole koskaan käyttänyt mitään päihteitä.
Ap.
Perustoimeentulotuessahan huomioidaan sun kaikki julkisen terveydenhuollon laskut. Ongelmasi on ratkaistu. Seuraava!
t. sossu
Miksi ne eivät huomioineet viime sairaala laskua, johon en ollut ollenkaan kykeneväinen maksamaan? Laittoivat vaan laskun perään ja voivoittelut.
Ap.
Siinä päätöksessä on kerrottu. Ja taatusti siinä päätöksessä ei ole lukenut vain "voivotteluja".
Ne kyllä kirjaimellisesti voivoittelivat, kun otin sossun kanssa niihin yhteyttä selvittääkseen sen.
Ap.
siis ketkä voivottelivat, Kela vai?
Hyvinvointialueiden on lievennettävä maksua jos potilas on varaton! Mutta se lievennys on potilaan itse anottava, ja anomuksessa on kerrottava kaikki tulo- ja varallisuutiedot.
Tarkoitus on estää varattomia ihmisiä joutumasta luottotietojen menetykseen hoitomaksujen vuoksi.
Ja tuo lievennys tai maksusta vapauttaminen on jopa toimeentulotukeen nähdenkin ensisijaista...
Sulla on aika kummallinen sossu, tai tuo sun edellinen hoitos on ollut tosi outo tapaus...
Mulle ainakin tulee tunne, että sä vedätät tässä kaikki kommentoijia. Onko sulla käynyt aika pitkäksi?
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan minulla meni muistaakseni täysin hoitajien kautta yksi ihojuttu ja lopulta hoitaja sen leikkasi vaan pois ja laittoi tikit.
Tämähän ei varmasti enää nykypäivänä onnistuisi vaan passitettaisiin johonkin sairaalan ihopolille.
Saa myös osamaksulla maksettua kun ilmoittaa ennen eräpäivää. Tätiltäni vasta leikattiin melanooma, en muistanut kysyä milloin alunperin huomasi, hankalassa paikassa, kantapäässä. Kannattaa hoidattaa.
Muutamia vinkkejä, jos maksuvapautus tai Kelaei kelpaa...
1) Diakonia
2) Kerää pulloja. Parissa kuukaudessa näin keväällä saisit jo tk-maksun kasaan.
3) Tee verkossa kyselypaneeleja. Kuukaudessa saat keskimäärin parikymppiä, jos olet mukana esim. kymmenessä paneelissa. Se riittää monissa kunnissa tk-maksuun. Yhdellä käynnillä varmistuu, onko kyse syövästä vai ei, eikä sitä tarvitse edes maksaa heti.
Mutta nyt keksit syitä, miksi nämä eivät onnistu. Mieluummin kuolet keksittyyn ihosyöpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Jospa nyt menisit sen syöpäepäilysi kanssa lääkäriin. Voi olla, että mahdollinen syöpä tai sen esiaste pystytään hoitamaan suht edullisin keinoin...
Mutta kun minulla ei olisi varaa edes käydä lääkärillä tutkittumassa. Se mitä epäilen olevan ihosyöpä on ollut minulla ainakin 5 vuotta, on ainoastaan kasvanut ja nykyään siihen sattuu. Näyttää aivan samalta, kuin mitä olen googlesta nähnyt.
Ap.
Kuulostaa rasvaluomelta. Ne voivat muuttua hurjan näköisiksi ja kaiken värisiksi, epätasaisiksi. Rasvaluomi on vaaraton ja lääkäri rapsuttaa sen pois.
Ja minä sanon, että sitä ei ollut! Sossukaan ei sanonut mitään perusteluja. Sanottiin vaan, että se on sinun vastuullasi! Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Kirjoitanko täällä jotakin kiinaa?
Ap.