Epäilen ihosyöpää, mutta minulla ei ole varaa hoitaa sitä.
Joten tulenko sitten vaan kuolemaan, kun/jos se leviää?
N.23
Kommentit (72)
Eli mikä hoitomuoto sulla olisi ja miten paljon se maksaisi?
Jos nyt vastaat kumpaankin että et tiedä, niin on hieman liian aikaista panikointia.
No. Jospa nyt menisit sen syöpäepäilysi kanssa lääkäriin. Voi olla, että mahdollinen syöpä tai sen esiaste pystytään hoitamaan suht edullisin keinoin...
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä hoitomuoto sulla olisi ja miten paljon se maksaisi?
Jos nyt vastaat kumpaankin että et tiedä, niin on hieman liian aikaista panikointia.
Hoitomuoto?
Ap.
Kuolet kuitenkin jossain vaiheessa mutta et syöpään, olet luulosairas.
Vierailija kirjoitti:
No. Jospa nyt menisit sen syöpäepäilysi kanssa lääkäriin. Voi olla, että mahdollinen syöpä tai sen esiaste pystytään hoitamaan suht edullisin keinoin...
Mutta kun minulla ei olisi varaa edes käydä lääkärillä tutkittumassa. Se mitä epäilen olevan ihosyöpä on ollut minulla ainakin 5 vuotta, on ainoastaan kasvanut ja nykyään siihen sattuu. Näyttää aivan samalta, kuin mitä olen googlesta nähnyt.
Ap.
Jos googletit niin tiedoksesi että googlessa kaikki tiet johtavat syöpään
A) Me ei asuta Yhdysvalloissa, mene lääkäriin.
B) Sun ei tarvii itse sitä hoitaa. Kun menet lääkäriin ja jos tilanne todella on tuo, sinulle tehdään hoitosuunnitelma.
C) Sinulla on varaa hoitaa se. Jos joudut olemaan paljon sairaslomalla, elintaso voi tippua jos et ole varautunut esimerkiksi vakuutuksella, mutta pysyt elossa. Jos et ole töissä, elintason muuttuminen ei varmaan edes olisi niin suuri, edelleen voit hoitaa itsesi.
Ärsyttää turha heittäytyminen, että nyt kuollaan kaikki ja mihinkään ei ole varaa. Se, että joutuu luopumaan jostain, ei ole sama kuin että pitää antaa itsensä kuolla hoitamattomaan sairauteen.
Terveyskeskuksessa asia tutkitaan. Täytyyhän sinulla rahaa sen verran olla, kun kerran Suomessa elät ja tänne kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Minun mummini kuoli ihosyöpään ja puoli siskollani on ollut myös ihosyöpä, joka oli onneksi leikattavissa. En ole luulosairas. Se näyttää täysin ihosyövältä, mistä paljon varoitellaan uutisissa.
Ap.
Joskus aikoinaan minulla meni muistaakseni täysin hoitajien kautta yksi ihojuttu ja lopulta hoitaja sen leikkasi vaan pois ja laittoi tikit.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuksessa asia tutkitaan. Täytyyhän sinulla rahaa sen verran olla, kun kerran Suomessa elät ja tänne kirjoittelet.
Kaikki rahat menevät selviämiseen. Ei jää yhtään ylimääräistä. Ja tämän kännykän olen saanut lahjoituksena.
Ap.
5 vuoteen ei ole varaa ollut kertaakaan käydä lääkärissä? Jep jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun minulla ei olisi varaa edes käydä lääkärillä tutkittumassa. Se mitä epäilen olevan ihosyöpä on ollut minulla ainakin 5 vuotta, on ainoastaan kasvanut ja nykyään siihen sattuu. Näyttää aivan samalta, kuin mitä olen googlesta nähnyt.
Ap.
Alussa olisi ollut helppo ja sulle halpa nipsaista ihoa pois. Muuten seuraa raskaat ja kalliit syöpähoidot kun on levinnyt. Toivottavasti ei ole sitä syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Yleensä ihosyöpä vain leikataan. Jos olisi ollut viisi vuotta esim melanooma olisi levinnyt jo muualle. Tyvisolusyöpä on paikallinen jonka voi myös jäädyttää. Okasolusyöpä on myös paikallinen. Joten mitä panikoit. Jos ei ole varaa terveyskeskukseen niin olet todella köyhä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Jos olet työelämässä, mene työterveyden kautta. Jos opiskelija, oppilasterveydenhuollon kautta. Jos olet työtön, pyydä vanhemmiltasi apua. Tai jos lähopiirissä ei ole ketään, niin koukkaa vaikka seurakunnan kautta.
Mutta oikeesti ei se niiiiiiin kallista ole. Käy näyttämässä kohtaa. Sitten selviää tehdäänkö sille mitään.
t: ihosyöpää sairastava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mummini kuoli ihosyöpään ja puoli siskollani on ollut myös ihosyöpä, joka oli onneksi leikattavissa. En ole luulosairas. Se näyttää täysin ihosyövältä, mistä paljon varoitellaan uutisissa.
Ap.
Ja silti olet 5 vuotta vaan ihmetellyt asiaa etkä ole tehnyt muuta kuin Googletellut?!
Minulla ihosyövän esiaste poistui luomenpoistolla. Sen pystyy tekemään terveyskeskuslääkärikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rahat menevät selviämiseen. Ei jää yhtään ylimääräistä. Ja tämän kännykän olen saanut lahjoituksena.
Ap.
Voitko laittaa tulosi ja menosi tähän. Saat talousneuvontaa. Ei kai kipeä ole tullut narkkaamisesta?
Kaikki ihmiset kuolevat jossain vaiheessa. Se on ihan normaalia, ei kannata huolestua.
Vaikka olisit miljonääri, kuolet kuitenkin, turha pitkittää vaikeaa sairautta.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Ap.