Menin mainitsemaan vaimolle, että olisi kiva jos seksiä olisi useammin kuin muutaman kerran vuodessa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olet niin saatanan huono sängyssä ettei vaimoasi kiinnosta seksi juuri SINUN kanssasi.
Olisi kannattanut huomioida ennen avioliittoa. Nyt se on ihan velvollisuudesta annettava.
Vaihtamalla paranee! Frigidi ja maho lehmä pihalle ja uutta verevää tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin saatanan huono sängyssä ettei vaimoasi kiinnosta seksi juuri SINUN kanssasi.
Enpä usko. Mulla on lähes 20cm pitkä työkalu. Ja paksuus myös sopusuhtainen pituuteen nähden.
AP
Sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Olkoon vaikka 30 cm.
Naiset eivät usein pidä seksistä yhtä paljon kuin miehet. Syynä on, miehet saa, naiset antaa, asenne.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät usein pidä seksistä yhtä paljon kuin miehet. Syynä on, miehet saa, naiset antaa, asenne.
Ihan sama pitääkö vai ei. Aviovelvollisuus on silti täytettävä.
On ymmärrettävää että vaimosi ihmettelee kenen kanssa sinä sitä seksiä olet harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Mulla on lähes 20cm pitkä työkalu. Ja paksuus myös sopusuhtainen pituuteen nähden.
AP
Kyllä muuten on. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa rahalla
No jos sillä ei ole edes varaa ostaa seksiä?
Sit ostaa vähemmän sälää vaimolleen. Kaikilta löytyy parisataa kun on motivaatiota.
Itselläni loppui halut silloin kun tajusin, että olen uupunut arjen pyörittämiseen yksin ja olen käytännössä mieheni äiti. Sitä ennen halusin useamman kerran viikossa kunnes silmäni aukesivat ettei minun tarvitse tällaista sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kyllä muuten on. M52
Niin naisille keille kelpaa mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni loppui halut silloin kun tajusin, että olen uupunut arjen pyörittämiseen yksin ja olen käytännössä mieheni äiti. Sitä ennen halusin useamman kerran viikossa kunnes silmäni aukesivat ettei minun tarvitse tällaista sietää.
Miehen tulot kelpaa kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat aviovelvollisuudella?
Seksi vasten toisen tahtoa on raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se on se ikuinen laulu, mutta usko pois, suomalainen mies ei naista yleensä elätä, vaan toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Et ilmeisesti ollenkaan ymmärrä mistä seksissä on kyse naisen näkökulmasta. Huonointa seksiä ikinä on se, että mies vaan panee menemään sillä isolla kalullaan, ja luulee että muuta ei tarvita. Kaiken lisäksi luulee vielä että mitä pidempään homma kestää, sen parempi. HORROR! Se menee niin, että sillä koolla on aika marginaalinen merkitys, ja ajasta suurin osa tulee käyttää ihan muuhun kun siihen varsinaiseen pumppaamiseen. Se saa hoitua minuuteissa, kunhan valmistelut on tehty huolella. T. Nainen jolla on kokemusta vähän kaikenlaisesta
Jahans, aamulla pantiin reilu tunteroinen. Vois näin alkuiltaan ottaa toisen kierroksen... Vaimo onkin jo sängyssä 😉
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat aviovelvollisuudella?
Seksi vasten toisen tahtoa on raiskaus.
Te olette köyrintälupauksen antaneet avioon mennessänne. Eli vikinä seis ja haarat auki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa rahalla
No jos sillä ei ole edes varaa ostaa seksiä?
Sit ostaa vähemmän sälää vaimolleen. Kaikilta löytyy parisataa kun on motivaatiota.
Eiköhän vaimo elätä koko perheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tulot ja miten se näkyy elämässäni? Maksan oman osuuteni 100%, käyn vuorotöissä, hoidan lapset, kotityöt, lasten harrastukset, koulun, maksan lasten menot ja omani itse. Jos teillä miehillä ei kerta muuta annettavaa ole kuin raha niin antaisitte edes sitten sitä rahaa...
Anna vaimolle aitoanautintoa niin innostuu.
😘