Menin mainitsemaan vaimolle, että olisi kiva jos seksiä olisi useammin kuin muutaman kerran vuodessa.
Kommentit (144)
Annatko naiselle kukkia edes sitä muutamaa kertaa vuodessa? Mitä muuta olet hänelle kuin ulostamisoikeutta häneen vonkaava torakka?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Avioliitosta on lupa myös lähteä. Mikä on ongelma?
Niinpä, seksiaddiktien kannattaakin lähteä ja joko tumputtaa loppuelämänsä tai pariutua toisen addiktin eli miehen kanssa, sitten vuorotella sitä kumpaan ulostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät usein pidä seksistä yhtä paljon kuin miehet. Syynä on, miehet saa, naiset antaa, asenne.
Ihan sama pitääkö vai ei. Aviovelvollisuus on silti täytettävä.
Mitä tarkoitat aviovelvollisuudella?
Seksi vasten toisen tahtoa on raiskaus.
Ei avioliitossa.
Kyllä on ihan sekulaarin ja myös jumalan lain mukaan. Ilmeisesti teidän pitää päästä pakkoavioon jonkun miespuolisen r aiskarin kanssa että opitte. Järjetetetään.
Pihtaava nainen ei rakasta miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla paranee! Frigidi ja maho lehmä pihalle ja uutta verevää tilalle.
Mutta, kun miehet eivät halua mitään "kyläpyörää" eli naista, jolla on ollut yli 0 kumppania vaan pitää olla "siveä" eli sellainen, jota ei seksi ole koskaan kiinnostanut. Sitten ihmetellään vaimon huonoa libidoa, vaikka juuri se huono libido ensisijaisena kriteerinä on se vaimo valittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin saatanan huono sängyssä ettei vaimoasi kiinnosta seksi juuri SINUN kanssasi.
Enpä usko. Mulla on lähes 20cm pitkä työkalu. Ja paksuus myös sopusuhtainen pituuteen nähden.
AP
Nice.. Ku saiski tollasta just nyt...
T. Innokas sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Itse totesin että olen mielummin ilman kuin harrastan sitä kerran kuussa.
Vaimo itki aikansa kun aloin kieltäytymään.
Parasta kun ei ryhdy liian tunteikkaaksi tuollaisen asian kanssa.
Päästä sitten vaimosi menemään kun et kerran kykene hoitamaan miehen velvollisuuksiasi. Surkimus
Ei sinulla mitään vaimoa ole ja aloituksen perusteella ihmissuhdetaidotkin ovat ruosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaava nainen ei rakasta miestään.
Ei niin. Huono mies mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, kun miehet eivät halua mitään "kyläpyörää" eli naista, jolla on ollut yli 0 kumppania vaan pitää olla "siveä" eli sellainen, jota ei seksi ole koskaan kiinnostanut. Sitten ihmetellään vaimon huonoa libidoa, vaikka juuri se huono libido ensisijaisena kriteerinä on se vaimo valittu.
Tää on hauskaa koska totta. Miehen ihanne on iloinen antaja, joka osaa sängyssä vähän kaikenlaista jännää, mutta kuitenkaan sen samaisen iloisen antajan pitäisi olla täysin kokematon.
Hänellä onkin, mutta ei sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauskaa koska totta. Miehen ihanne on iloinen antaja, joka osaa sängyssä vähän kaikenlaista jännää, mutta kuitenkaan sen samaisen iloisen antajan pitäisi olla täysin kokematon.
Samanlainen logiikan kukkanen kuin se, että vaimon pitäisi tykätä laittautumisesta ja "antavasta" vaatetuksesta, mutta silti hän ei missään nimessä saisi kääntää muiden päitä tai tykätä siitä että myös muut miehet katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät usein pidä seksistä yhtä paljon kuin miehet. Syynä on, miehet saa, naiset antaa, asenne.
Te olette köyrintälupauksen antaneet avioon mennessänne. Eli vikinä seis ja haarat auki!
Ei se vihkijä kyllä kysellyt mitään köyrinnästä, enkä minä luvannut moista missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette köyrintälupauksen antaneet avioon mennessänne. Eli vikinä seis ja haarat auki!
Voitko kertoa sen kohdan vihkikaavassa, missä annetaan moinen köyrintälupaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni loppui halut silloin kun tajusin, että olen uupunut arjen pyörittämiseen yksin ja olen käytännössä mieheni äiti. Sitä ennen halusin useamman kerran viikossa kunnes silmäni aukesivat ettei minun tarvitse tällaista sietää.
Miehen tulot kelpaa kyllä
Tämä se on se ikuinen laulu, mutta usko pois, suomalainen mies ei naista yleensä elätä, vaan toisin päin.
Tilastokeskus kertoo toisin
Tuskinpa kertoo. Laita linkki.
Tulojakumatilastot
Naaraat eivät edes mene parisuhteeseen vähemmän tienaavan miehen kanssa.
Mutta antaako ne miehet kaikki tulonsa perheelle ja nimenomaan vaimolle? Sitähän ei tilastot kerro. Se että tienaa toista enemmän ei vielä todista, että myös elättää perhettä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni loppui halut silloin kun tajusin, että olen uupunut arjen pyörittämiseen yksin ja olen käytännössä mieheni äiti. Sitä ennen halusin useamman kerran viikossa kunnes silmäni aukesivat ettei minun tarvitse tällaista sietää.
Miehen tulot kelpaa kyllä
Tämä se on se ikuinen laulu, mutta usko pois, suomalainen mies ei naista yleensä elätä, vaan toisin päin.
Tilastokeskus kertoo toisin
Tuskinpa kertoo. Laita linkki.
Tulojakumatilastot
Naaraat eivät edes mene parisuhteeseen vähemmän tienaavan miehen kanssa.
Se johtuu siitä, että nainen ei halua perässä vedettävää miestä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehen tulot olisivat vapaasti naisen käytettävissä. Mutta se on ihan varmaa, että jos perheessä on lapsia, nainen käyttää niihin enemmän aikaa kuin mies. Nainen myös tekee enemmän kotitöitä kuin mies. Eli nainen elättää.
Ajakäyttötilastot puolestaan kertoo toista tuossakin. Naarailla on enemmän vapaa-aikaa nykyään.
Mutta ei edelleenkään yhtä paljon vapaa-aikaa kuin uroksilla. Naaraat tekee edelleen kotitöitä enemmän kuin uroot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei avioliitossa.
Myös avioliitossa vuodesta 1994 alkaen. Seksi ilman toisen lupaa on aina rai*kaus. Avioliitto ei anna mitään erityislupia toisen vartaloon.
Mä olen tästä kirjoittanut aiemminkin johonkin ketjuun mutta oman kokemukseni mukaan seksittömässä tai tässä tapauksessa hyvin vähäseksisessä suhteessa elävän halukkaamman osapuolen tulee olla jonkinlainen yli-ihminen, joka ei oikeasti edes koe mitään tunteita vastentahtoisen seksittömyyden vuoksi. Saati tuo sitten niitä tunteitaan esille. Kaikenlaisen keskustelun saati tunneilmaisun asiasta se haluton osapuoli kun kokemukseni mukaan kokee epäreiluna painostamisena, mikä ei tietenkään kenenkään haluja lisää. Haluton saa tietenkin tuntea haluttomuuttaan ja tuoda ilmi niin sen kuin kaikki muutkin ongelmansa, ja puolison tehtäväksi jää olla loppumattoman ymmärtäväinen, kannustava ja huomaavainen.
Eikä tämä ole sukupuolikysymys. Minä elän parisuhteessa haluttoman miehen kanssa ja tämä on todellisuuttani. Puolisoni loukkaantuu kaikista tunteista mitä vastentahtoinen seksittömyys minussa aiheuttaa. Eikä nykyään riitä edes se että yritän piilottaa tunteeni häneltä, minä en saisi edes tuntea mitä tunnen. Jos puolisoni edes aavistelee että olen surullinen koska tulin taas torjutuksi, hän loukkaantuu.
Niin? Avioliitosta on lupa myös lähteä. Mikä on ongelma?