Menin mainitsemaan vaimolle, että olisi kiva jos seksiä olisi useammin kuin muutaman kerran vuodessa.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin saatanan huono sängyssä ettei vaimoasi kiinnosta seksi juuri SINUN kanssasi.
Mä taas luulen, että all'round huono, koska naisen seksuaaliseen halukkuuteen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin se, onko mies teknisesti taitava.
Sehän nyt ei oikein esileikistä käy, että esittää vaimolle maininnan siitä, että haluaisi seksiä useammin kuin pari kertaa vuodessa.
En ole ainakaan kuullut kenenkään tuollaisesta kiihottuvan.
Kiihottaa. Tavataan Porissa Prisman pukukopissa.
Kiitos kutsusta, mutta ei kiitos.
Avioliitossa lähes 50 vuotta. Jos naista ei seksi huvita, miehellä on itsetutkiskelun paikka. Kukaan nainen ei voi innostua seksistä, jos sitä on tarjolla vain muutama hätäinen kerta vuodessa. Naisen kannalta seksi on sitä paempaa, mitä enemmän sitä on. Jo viikonkin tauon jälkeen pari ensimmäistä kertaa menee lämmitellessä, ennen, kuin taas päästään juonesta kiinni. Olette antaneet suhteen väljähtyä. Korjatkaa se.
Kohta 10v mennyt ilman että vaimon kanssa on seksiä harrastettu. Että ihan hyvin sulla menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni loppui halut silloin kun tajusin, että olen uupunut arjen pyörittämiseen yksin ja olen käytännössä mieheni äiti. Sitä ennen halusin useamman kerran viikossa kunnes silmäni aukesivat ettei minun tarvitse tällaista sietää.
Miehen tulot kelpaa kyllä
Tämä se on se ikuinen laulu, mutta usko pois, suomalainen mies ei naista yleensä elätä, vaan toisin päin.
Tilastokeskus kertoo toisin
Tuskinpa kertoo. Laita linkki.
Tulojakumatilastot
Naaraat eivät edes mene parisuhteeseen vähemmän tienaavan miehen kanssa.
Se johtuu siitä, että nainen ei halua perässä vedettävää miestä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehen tulot olisivat vapaasti naisen käytettävissä. Mutta se on ihan varmaa, että jos perheessä on lapsia, nainen käyttää niihin enemmän aikaa kuin mies. Nainen myös tekee enemmän kotitöitä kuin mies. Eli nainen elättää.
Ajakäyttötilastot puolestaan kertoo toista tuossakin. Naarailla on enemmän vapaa-aikaa nykyään.
Mutta ei edelleenkään yhtä paljon vapaa-aikaa kuin uroksilla. Naaraat tekee edelleen kotitöitä enemmän kuin uroot.
Kuulostaa tosi juhlalliselta, kun kutsut näitä miehiä uroiksi. Kuhnureita ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tästä kirjoittanut aiemminkin johonkin ketjuun mutta oman kokemukseni mukaan seksittömässä tai tässä tapauksessa hyvin vähäseksisessä suhteessa elävän halukkaamman osapuolen tulee olla jonkinlainen yli-ihminen, joka ei oikeasti edes koe mitään tunteita vastentahtoisen seksittömyyden vuoksi. Saati tuo sitten niitä tunteitaan esille. Kaikenlaisen keskustelun saati tunneilmaisun asiasta se haluton osapuoli kun kokemukseni mukaan kokee epäreiluna painostamisena, mikä ei tietenkään kenenkään haluja lisää. Haluton saa tietenkin tuntea haluttomuuttaan ja tuoda ilmi niin sen kuin kaikki muutkin ongelmansa, ja puolison tehtäväksi jää olla loppumattoman ymmärtäväinen, kannustava ja huomaavainen.
Eikä tämä ole sukupuolikysymys. Minä elän parisuhteessa haluttoman miehen kanssa ja tämä on todellisuuttani. Puolisoni loukkaantuu kaikista tunteista mitä vastentahtoinen seksittömyys minussa aiheuttaa. Eikä nykyään riitä edes se että yritän piilottaa tunteeni häneltä, minä en saisi edes tuntea mitä tunnen. Jos puolisoni edes aavistelee että olen surullinen koska tulin taas torjutuksi, hän loukkaantuu.
Jaa. Oman kokemuksen mukaan puolestaan halukkaampi mies loukkaantui verisesti joka kerta kun tuli torjutuksi, teki sen sitten millä tahansa tavalla ja vaikka kuinka ystävällisesti. Hän ei vain hyväksynyt sitä, että aina ei halua ja piti sitä henkilökohtaisena loukkauksena.
Jätti kyllä itse sujuvasti ymmärtämättä millä tavoin itse toimi kaunaisesti, laiminlyöden ja väkivaltaisesti. Seksi oli hänelle kaiken mitta.
Kattele kiinalaisia tyttöjä tik tokista, käy opiskelijoiden luona kylässä.
Sano kyllä sua piirittäville sinkuille.
Tuo on tilanne, joka tuntuu usein siltä kuin kävelisi miinakentällä: yrität nostaa esiin tärkeän tarpeen, mutta lopputuloksena onkin räjähdys. On täysin ymmärrettävää, että tunnet turhautumista, jos viestisi kääntyy riidaksi sen sijaan, että se johtaisi läheisyyteen.
Kun "helvetti on irti", kyse on harvoin vain itse seksistä. Se on usein oire jostain syvemmästä dynamiikasta. Tässä muutama näkökulma siihen, miksi näin käy ja miten tilannetta voisi rauhoittaa:
Miksi reaktio on niin voimakas?
Usein kumppani ei kuule toivetta "lisää seksiä", vaan hän kuulee:
Arvostelun: "Et riitä minulle sellaisena kuin olet."
Suorituspaineen: Seksi muuttuu "työtehtäväksi", joka pitäisi hoitaa.
Syyllisyyden: Hän saattaa jo valmiiksi potea huonoa omaatuntoa haluttomuudesta, ja asian mainitseminen hieroo suolaa haavoihin.
Miten tästä eteenpäin?
Kun pöly hieman laskeutuu, voit yrittää kääntää keskustelun pois numeroista ja määristä kohti tunneyhteyttä:
Puhu tunteista, älä vaatimuksista: Sen sijaan että sanoisit "haluan enemmän", kokeile sanoa: "Minulla on ikävä sitä läheisyyttä ja yhteyttä, joka meillä on seksin aikana. Se saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi."
Kuuntele vastapuolta (ilman puolustautumista): Kysy rehellisesti, miltä hänestä tuntuu. Onko hän väsynyt, stressaantunut tai tuntuuko seksi hänestä suorittamiselta?
Pieni läheisyys ensin: Joskus tie makuuhuoneeseen alkaa keittiöstä – halauksista, kehuista ja arjen avusta ilman oletusta, että se johtaa heti sänkyyn.
Huomio: Jos tilanne on jatkunut pitkään ja aiheuttaa jatkuvaa riitelyä, ulkopuolinen apu, kuten pariterapia, voi olla todella hyvä investointi. Se antaa turvallisen tilan puhua näistä vaikeista asioista ilman, että keskustelu päättyy huutamiseen.
Minkälainen se keskustelu oli? Tuliko sieltä jotain tiettyä perustelua sille, miksi seksiä on harvoin, vai menivätkö linjat heti poikki?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tilanne, joka tuntuu usein siltä kuin kävelisi miinakentällä: yrität nostaa esiin tärkeän tarpeen, mutta lopputuloksena onkin räjähdys. On täysin ymmärrettävää, että tunnet turhautumista, jos viestisi kääntyy riidaksi sen sijaan, että se johtaisi läheisyyteen.
Kun "helvetti on irti", kyse on harvoin vain itse seksistä. Se on usein oire jostain syvemmästä dynamiikasta. Tässä muutama näkökulma siihen, miksi näin käy ja miten tilannetta voisi rauhoittaa:
Miksi reaktio on niin voimakas?
Usein kumppani ei kuule toivetta "lisää seksiä", vaan hän kuulee:
Arvostelun: "Et riitä minulle sellaisena kuin olet."
Suorituspaineen: Seksi muuttuu "työtehtäväksi", joka pitäisi hoitaa.
Syyllisyyden: Hän saattaa jo valmiiksi potea huonoa omaatuntoa haluttomuudesta, ja asian mainitseminen hieroo suolaa haavoihin.
Miten tästä eteenpäin?
Kun pöly hieman laskeutuu, voit yrittää kääntää keskustelun pois numeroista ja määristä kohti tunneyhteyttä:
Puhu tunteista, älä vaatimuksista: Sen sijaan että sanoisit "haluan enemmän", kokeile sanoa: "Minulla on ikävä sitä läheisyyttä ja yhteyttä, joka meillä on seksin aikana. Se saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi."
Kuuntele vastapuolta (ilman puolustautumista): Kysy rehellisesti, miltä hänestä tuntuu. Onko hän väsynyt, stressaantunut tai tuntuuko seksi hänestä suorittamiselta?
Pieni läheisyys ensin: Joskus tie makuuhuoneeseen alkaa keittiöstä – halauksista, kehuista ja arjen avusta ilman oletusta, että se johtaa heti sänkyyn.
Huomio: Jos tilanne on jatkunut pitkään ja aiheuttaa jatkuvaa riitelyä, ulkopuolinen apu, kuten pariterapia, voi olla todella hyvä investointi. Se antaa turvallisen tilan puhua näistä vaikeista asioista ilman, että keskustelu päättyy huutamiseen.
Minkälainen se keskustelu oli? Tuliko sieltä jotain tiettyä perustelua sille, miksi seksiä on harvoin, vai menivätkö linjat heti poikki?
Ihan hyvin toi tekoäly vetää. Noin helposti saa ohjeita elämäänsä. Nyt vain noudattamaan niitä.
Kato ChatGPT tohtorikin pääsyt kommentoimaan diipadaapaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin vonkaamisen ja käyn kerta viikossa vakiopanon luona. Kumpikin on tyytyväinen, en vonkaa vaimolta ja mä saan pillua. Mun partnerille tämä sopii myös, sillä hänelle riittää, että saa välillä munaa ...
Kunnes ei riitä ja hän kilauttaa vaimollesi.
Viimeksi marraskuussa. Tähän alkaa jo tottua, mutta on jotenkin kusetettu olo.
Vierailija kirjoitti:
Sano että seksiä on jatkossa useammin muutaman kerran vuodessa, oli vaimo mukana tai ei.
Näin minä tein. Ilmoitin, että minulla on seksiä joko kotona tai muualla, vaimo saa valita. Nyt on muualla kivan nuoremman rakastajattaren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät usein pidä seksistä yhtä paljon kuin miehet. Syynä on, miehet saa, naiset antaa, asenne.
Ihan sama pitääkö vai ei. Aviovelvollisuus on silti täytettävä.
Mitä tarkoitat aviovelvollisuudella?
Seksi vasten toisen tahtoa on raiskaus.
Ei avioliitossa.
Kyllä on.
Hauska 😂 mut joo, ei tietenkään ole kun pappi on naimaluvan myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät usein pidä seksistä yhtä paljon kuin miehet. Syynä on, miehet saa, naiset antaa, asenne.
Ei avioliitossa.
Kyllä on ihan sekulaarin ja myös jumalan lain mukaan. Ilmeisesti teidän pitää päästä pakkoavioon jonkun miespuolisen r aiskarin kanssa että opitte. Järjetetetään.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että seksiä on jatkossa useammin muutaman kerran vuodessa, oli vaimo mukana tai ei.
Näin minä tein. Ilmoitin, että minulla on seksiä joko kotona tai muualla, vaimo saa valita. Nyt on muualla kivan nuoremman rakastajattaren kanssa.
Tuo on ratkaisu vain sellaisille joiden moraali sallii liiton ulkopuoliset suhteet, ja joille ongelma on nimenomaan seksin vähyys. Jos kärsii siitä että se oma puoliso ei halua, seksi jonkun randomin kanssa ei ole ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei avioliitossa.
Kyllä on.
Hauska 😂 mut joo, ei tietenkään ole kun pappi on naimaluvan myöntänyt.
Ei meidän vihkipappi kyllä maininnut sanallakaan mistään "naimaluvasta". Kummallisia vihkimisiä teillä siellä wt-piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ratkaisu vain sellaisille joiden moraali sallii liiton ulkopuoliset suhteet, ja joille ongelma on nimenomaan seksin vähyys. Jos kärsii siitä että se oma puoliso ei halua, seksi jonkun randomin kanssa ei ole ratkaisu.
Tämä on erittäin hyvin kiteytetty. Kaikki ihmiset eivät halua pelkästään seksiä eivätkä panna ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin saatanan huono sängyssä ettei vaimoasi kiinnosta seksi juuri SINUN kanssasi.
Enpä usko. Mulla on lähes 20cm pitkä työkalu. Ja paksuus myös sopusuhtainen pituuteen nähden.
AP
No sehän se sitten asian ratkaiseekin...
Kommentti vastaa aloittajan omaan kysymykseen.
Kiihottaa. Tavataan Porissa Prisman pukukopissa.