Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin mainitsemaan vaimolle, että olisi kiva jos seksiä olisi useammin kuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
03.04.2026 |

Nyt on taas helvetti irti. 🙄

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät usein pidä seksistä yhtä paljon kuin miehet. Syynä on, miehet saa, naiset antaa, asenne.

Ihan sama pitääkö vai ei. Aviovelvollisuus on silti täytettävä.

Mitä tarkoitat aviovelvollisuudella?

Seksi vasten toisen tahtoa on raiskaus.

Te olette köyrintälupauksen antaneet avioon mennessänne. Eli vikinä seis ja haarat auki!

Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan. Päteekö myös miehiin?

Vierailija
42/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin saatanan huono sängyssä ettei vaimoasi kiinnosta seksi juuri SINUN kanssasi.

Enpä usko. Mulla on lähes 20cm pitkä työkalu. Ja paksuus myös sopusuhtainen pituuteen nähden.

AP

Sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Olkoon vaikka 30 cm. 

Kyllä muuten on. M52

Niin naisille keille kelpaa mikä vain. 

Ei, vaan isolla ei voi ruveta heti työntyä kokonaan ja nopeasti sisälle ennen kuin toinen valmis. Tietenkin sillä koolla on merkitystä. Sanoohan sen fysikkakin. M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni loppui halut silloin kun tajusin, että olen uupunut arjen pyörittämiseen yksin ja olen käytännössä mieheni äiti. Sitä ennen halusin useamman kerran viikossa kunnes silmäni aukesivat ettei minun tarvitse tällaista sietää. 

Miehen tulot kelpaa kyllä

Tämä se on se ikuinen laulu, mutta usko pois, suomalainen mies ei naista yleensä elätä, vaan toisin päin.

Tilastokeskus kertoo toisin

Vierailija
44/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni loppui halut silloin kun tajusin, että olen uupunut arjen pyörittämiseen yksin ja olen käytännössä mieheni äiti. Sitä ennen halusin useamman kerran viikossa kunnes silmäni aukesivat ettei minun tarvitse tällaista sietää. 

Mitkä tulot ja miten se näkyy elämässäni? Maksan oman osuuteni 100%, käyn vuorotöissä, hoidan lapset, kotityöt, lasten harrastukset, koulun, maksan lasten menot ja omani itse. Jos teillä miehillä ei kerta muuta annettavaa ole kuin raha niin antaisitte edes sitten sitä rahaa... 

Tietysti ja koska sinä teet noin niin kaikki muutkin. :)

Vierailija
45/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on se ikuinen laulu, mutta usko pois, suomalainen mies ei naista yleensä elätä, vaan toisin päin.

Tuskinpa kertoo. Laita linkki.

Vierailija
46/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulojakumatilastot

Naaraat eivät edes mene parisuhteeseen vähemmän tienaavan miehen kanssa.

Vierailija
47/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, haluan naisen joka elättää minut kuten ketjussa sanotaan olevan. Lupaan tehdä kotityöt ja pidän näppini erossa enkä halua seksiä. Mistä tuollaisen naisen löytää?

Vierailija
48/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tienata enemmän, mutta ei se tarkoita, että hän elättää vaimon ja lapset.

Vierailija
49/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nyt sellaista menit möläyttämään?!?

Vierailija
50/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulojakumatilastot

Se johtuu siitä, että nainen ei halua perässä vedettävää miestä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehen tulot olisivat vapaasti naisen käytettävissä. Mutta se on ihan varmaa, että jos perheessä on lapsia, nainen käyttää niihin enemmän aikaa kuin mies. Nainen myös tekee enemmän kotitöitä kuin mies. Eli nainen elättää.

Vierailija
51/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulojakumatilastot

Se johtuu siitä, että nainen ei halua perässä vedettävää miestä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehen tulot olisivat vapaasti naisen käytettävissä. Mutta se on ihan varmaa, että jos perheessä on lapsia, nainen käyttää niihin enemmän aikaa kuin mies. Nainen myös tekee enemmän kotitöitä kuin mies. Eli nainen elättää.

Ajakäyttötilastot puolestaan kertoo toista tuossakin. Naarailla on enemmän vapaa-aikaa nykyään.

Vierailija
52/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulojakumatilastot

miten te jaksatte jauhaa kotitöistä? Teen meillä kaikki pl. vaimo tekee ruokaa 1-2 kertaa viikossa. Eikä minua rasita lainkaan. Aloitin jopa siivoamaan useimmin kun se on niin helppo homma.

Vierailija
53/53 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy