En halua että mieheni pitää yhteyttä entisiin lapsiinsa.
Minulla on lapsia joiden kanssa mies on läheinen ja meillä on oma perhe. Entiset lapset eivät mielestäni kuulu siihen. Se vaikuttaa vain meidän perheen keskinäisiin väleihin kun menneisyydestä tulee samaan ruokapöytään ihmisiä, joilla on painolastia mukanaan. Minusta mieheni ansaitsee uuden onnen.
Olen saanut hänet enimmäkseen unohtamaan menneisyyden, mutta välillä hän silti kokee velvollisuudekseen olla entisten lasten kanssa yhteydessä. En oikein pidä siitä, sillä se tuo aina raskasta tunnelmaa mukanaan. Onko Kenelläkään vinkkejä, kUinka Olette saaneet miehen unohtamaan entiset LapsEt kokonaan?
Alan Nyt Uskomaan, että se voisi olla mahdollista. Esim. nyt pääsiäisenä hän ottanut lapsia ollenkaan kylään, vaikka eksä vaati.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole provo. Mutta kyllä olen saanut kokea että tästä herää paheksuntaa jos kerron tämän jollekin kasvokkain joten hyödynnän anonyymia palstaa vinkkien hakemiseen. Haluaisin nyt kuulla niitä vinkkejä. Ja kyllähän minä olen tietenkin omien lasteni puolella myös että mieheni huomio pysyy heissä eikä käänny entisiin lapsiin. Hekin tarvitsevat isää.
Olisi parempi jos tämä olisi provo, koska muussa tapauksessa tuolla jossain on tekopyhä ja vastenmielinen akka, joka manipuloi jonkun tahdottoman tossusankarin seksilelukseen, leikkimään isää lapsilleen, jotka itse on edellisessä suhteessa hankkinut ja hylkäämään omat lapsensa.
Ihme akka. EI ole ENTISIÄ lapsia !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun omat lapset on yhtä lailla niitä entisiä lapsia. Mitä ne tekee sun kodissa häiritsemässä sun ja miehes onnea?
Eivät ole koska lasten koti on täällä ja elävät minun kanssani.
Mieheni entiset lapset elävät lasten äidin kanssa.
Sinun lapsesi ovat yhtä lailla entisiä lapsia, koska ovat edellisestä suhteestasi. Ihan omaa logiikkaasi tässä seurataan, kun kerran miehesi lapset ovat entisestä suhteesta ja siten entisiä lapsia. Sinun lapsesi eivät ole hänen vaan entiseen elämääsi kuuluvia.
Olet tekopyhä moukka, jonka mielestä vain sinun asiasi, tässä tapauksessa lapset, merkitsevät mitään ja miehen on pyyhittävä koko entinen elämänsä pois, ilman että itse joudut tekemään samaa.
Eivät ole entisiä lapsia vaan hänen lapsiaan hamaan tappiin asti.
Ehkä tämä on provo siitä näkökulmasta että vihainen lasten exä jonka surkea ex-mies on uuden kumppanin lumoissa, leikkii tätä henkilöä tekstissä ja saa sillä purettua vihaansa. Kuvottava tilanne, jos mies on unohtanut lapsensa. Hän ansaitsee kaiken vihan ja halveksunnan. Kuten myös uusi nainen joka tällaista vieraannuttamista tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ja missä ap:n lasten isät on?
Murhattuina ja metsään haudattuina
Vierailija kirjoitti:
Mä sain mieheni unohtamaan lapsensa ja lapsenlapsensa.
Mä sain mieheni unohtamaan minut ja lopulta myös itsensä. Ikävä kyllä hän myös unohti, missä asuu, eikä tullut enää koskaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, se sinun mies rakastaa niitä ensiksi saamiaan lapsia eniten maailmassa. Sinun lapset ja sinun hänelle poikimat tulevat vasta kaukana perässä.
Ei onneksi näytä rakastavan kun selkeästi nauttii enemmän minun lasteni seurasta jotka ovat kiitollisia että saavat hänen huomiotaan kun taas entiset lapset ovat vaan tympeitä eivätkä puhu mitään jos tulevat meille aikaa viettämään. Ne on tosi raskaita päivällisiä kun nämä ovat meidän pöydässä.
Voisiko mitenkään johtua heidän tympeytensä ihan vain sinusta ja siitä, että yrität saada heidän isänsä hylkäämään heidät ja itsekin jatkuvasti teet selväksi heidän olevan ei-toivottuja? Koko nihkeä ilmapiiri on sinun itse aiheuttama, vaikka mitä selittelisit.
Ja jos mies muka oikeasti käyttäytyy kuten kuvaat, on vain ajan kysymys, milloin hän hylkää teidät ihan yhtä lailla.
Lasten biologinen isä ei kuulu enää elämään vaan on entinen isä ja nykyinen isä on uusi kumppanini ja onhan nyt aivan selvää että tämä on kaikille parasta. Mieheni entisten lasten äiti voi hankkia lapsilleen jonkun uuden isän. Kaikki voittavat. Onhan selvää kun katselee entisten lasten käytöstä kun tulevat käymään meillä että hekin kärsivät ja kokevat olonsa ylimääräisiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä provolta vaikuttaa.
Toisaalta aiemmin ihan täysipäisenä pitämäni tyyppi sanoi puolisonsa entisestä lapsesta, että "kunpa se voisi vaan naps, hävitä, lakata olemasta." Eipä ole ollut mulla kunnioitusta enää tuota tyyppiä kohtaan.
On paljon kunnioituksen menemisiä, jos ihmisten sanomisia alkaa laskea.
No sitten on. Ainakin itse en vain ohita olankohautuksella liian pitkälle meneviä puheita tai tekoja. Raja pitää olla kaikessa ja sen ylittäminen vie kunnioituksen ihan heitämällä.
Sellainen pääsiäissatu tällä kertaa, -0/5
Mitä tarkoitat sillä, että lapset ovat ENTISIÄ?
Ei meillä lapset muutu "entisiksi lapsiksi" aikuistuessaan niin kuin me vanhukset olemme "entisiä nuoria".
Vierailija kirjoitti:
Lasten biologinen isä ei kuulu enää elämään vaan on entinen isä ja nykyinen isä on uusi kumppanini ja onhan nyt aivan selvää että tämä on kaikille parasta. Mieheni entisten lasten äiti voi hankkia lapsilleen jonkun uuden isän. Kaikki voittavat. Onhan selvää kun katselee entisten lasten käytöstä kun tulevat käymään meillä että hekin kärsivät ja kokevat olonsa ylimääräisiksi!
Seuraavan provosi aihe?
Yhteisiä lapsia ei varmaan ole, miehinä siis. :P
Paljonko hyvitetään entisestä elämästä vaihdossa uuteen?
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan kyse ollut typosta ja ap haluaa etniset lapset pois kuvioista?
Nauran kyllä näille provoille xD
Tälle minä enemmän nauroin.
t. Entinen nuori, nykyinen muori, jonka aikuiset jälkeläiset ovat nykyään meidän entisiä lapsia.
Voiko entiset lapset laittaa käytettynä vaihdossa uusiin?