En halua että mieheni pitää yhteyttä entisiin lapsiinsa.
Minulla on lapsia joiden kanssa mies on läheinen ja meillä on oma perhe. Entiset lapset eivät mielestäni kuulu siihen. Se vaikuttaa vain meidän perheen keskinäisiin väleihin kun menneisyydestä tulee samaan ruokapöytään ihmisiä, joilla on painolastia mukanaan. Minusta mieheni ansaitsee uuden onnen.
Olen saanut hänet enimmäkseen unohtamaan menneisyyden, mutta välillä hän silti kokee velvollisuudekseen olla entisten lasten kanssa yhteydessä. En oikein pidä siitä, sillä se tuo aina raskasta tunnelmaa mukanaan. Onko Kenelläkään vinkkejä, kUinka Olette saaneet miehen unohtamaan entiset LapsEt kokonaan?
Alan Nyt Uskomaan, että se voisi olla mahdollista. Esim. nyt pääsiäisenä hän ottanut lapsia ollenkaan kylään, vaikka eksä vaati.
Kommentit (127)
Entinen lapsi🤣🤣🤣🤣 ovatko siis kuolleet? Lapset ovat aina nykyisiä. Iskäx4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole emtisiä lapsia senkin pöljä! Tiedän jutun kun mun lasteni isä löysi suht samalla tavalla ajattelevan irstaan ilkimyksen. Nyt kun heidänkin yhteiset lapset ovat entisiä, isä on palannut huomioimaan meidänkin lapset. Järkyttävä juttu!
Oliko myös ex-miehesi irstas kun oli uskoton?
Ex mieheni oli hyvin irstas. Ei hän tässä syytön osapuoli ollut.
Kyllä tätä tapahtuu. Monet uudet kumppanit vieraannuttavat exän lapsia ihan tietoisesti.
Harva vaan kehtaa myöntää sitä näin suoraan. Edes anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tätä tapahtuu. Monet uudet kumppanit vieraannuttavat exän lapsia ihan tietoisesti.
Harva vaan kehtaa myöntää sitä näin suoraan. Edes anonyymisti.
Aikamoisia surkimuksia ovat he, joka noin helposti vieraantuvat lapsistaan vain koska nyksä käskee.
Nyt tuli joku muu ketjuun leikkimään minua. Tuo irstautta käsittelevä kommentti ei ollut minun. T. oikea ap
Ikävää että miehesi on ottanut tollaisen nartun itselleen, joka on itsekäs narsisti. Toivon miehellesi mahdollisimman nopeaa eroa. SINUSTA.
Ap laatii säännöllisesti näitä saman kaavan mukaan toistuvia huonoja provoja. Ovat helposti tunnistettavissa.
On tämä tuomion määrä ikävää mitä täältä olen saanut kun hyvää hyvyyttäni olen halunnut sekä miehelleni että hänen entisille lapsilleen sellaiset olosuhteet että voi keskittyä positiiviseen eikä tarvitse tulla näyttämään tympeää naamaa ja asennetta meidän kotiin. Menee siinä itselläkin tunnelma pilalle ja omilla lapsilla. Hekin ansaitsevat hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ap laatii säännöllisesti näitä saman kaavan mukaan toistuvia huonoja provoja. Ovat helposti tunnistettavissa.
Tavoitteena hänellä tietenkin se että pääsee riitelemään. Trollille kaikki vastaukset pilkanteko ja haukkuminen mukaan lukien ovat toivottuja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei siis ole yhteisiä lapsia vaan minulla on entisestä suhteestani lapsia jotka ovat saaneet nyt miehestäni hyvän isän ja olemme onnellinen perhe ihan keskenämme.
Olet löytänyt kunnon aisurin.
Ja minä olen kyllä monesta selvinnyt ja joutunut eroamaan ja pettymöön, minullakin on oikeus tähän uuteen onneen!
Mitäs piiloviestintää ap on laittanut viestiinsä noilla 'satunnaisilla' isoilla kirjaimilla, tuleekin mielenkiintoinen käsky: kuole a..
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli joku muu ketjuun leikkimään minua. Tuo irstautta käsittelevä kommentti ei ollut minun. T. oikea ap
Ap, miksi teet näitä paskoja provoja?
Ap voisi oitis pakata nyt omat entiset lapsensa ja lähettää exälleen ja sitten tehdä paremmat uudet lapset tämän nykyisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi oitis pakata nyt omat entiset lapsensa ja lähettää exälleen ja sitten tehdä paremmat uudet lapset tämän nykyisen kanssa.
Entiset lapset löytyy vissiin pakastimesta taas jälleen kerran?
Tämä on ihana ketju. Saan tällee puolijulkisesti kertoa kuinka irstaileva exäni löysi kristityn naisen ja meni tämän kanssa yhteen asumaan. Ja hylkäsi lapsensa.
Tiedän erään (nyt jo eronneen) pariskunnan, jossa mies joutui hylkäämään ed.liiton lapset uuden kumppanin vaatimuksesta. Lapset kertoivat sitten aikuisena, että kun isänsä oli pois kotoa tuo nainen teki hirveitä asioita, sulki mm kaappiin jne. Isä sai kaksi uutta lasta tämän hirviö äitipuolen kanssa, ja ne ns.entiset lapset jäi kokonaan sivuun kaikesta. "Entiset lapset" eivät uskaltaneet vaikuttaa asioihin, koska huomasivat että isukki ei olisi kestänyt totuutta äitipuolen hirveydestä, olivat tuolloin 12+ vuotiaita. Nämä uudet äitipuolen rakkauden hedelmät kasvaessaan ihmetteli miksi "ne isot isin lapset" ei ole mukana missään. Nyt nämä kaikki 4 ovat jo aikuisia. Jokaisella ammatti/työ, jossa pitää koko ajan painaa täysillä ja tehdä tulosta, pärjätä, todistaa "erinomaisuuttaan" --- kukin tahollaan traumatisoituneita reppanoita.
Tuossa asetelmassa ei "voita" kukaan muu mitään kuin sinä, joka et todellakaan välitä mistään muusta kuin siitä, että saat tuoretta munaa ja sadistista nautintoa siitä, kun saat typeryksen tuhoamaan ihmissuhteensa. Toisaalta ennen pitkää hän tekee sinulle saman, koska jos hän kerran voi tuosta vain hylätä lapsensa, ei ole mitään syytä miksei hän tee samaa sinun ja jonkun eksäsi lapsille sen jälkeen kun kyllästyy jyystämään rupsahtavaa ruhoasi.
Toivottavasti olet edes tyytyväinen aiheuttamaasi sotkuun, ettei ihan hukkaan sentään ole kaikki tuo mennyt.