En halua että mieheni pitää yhteyttä entisiin lapsiinsa.
Minulla on lapsia joiden kanssa mies on läheinen ja meillä on oma perhe. Entiset lapset eivät mielestäni kuulu siihen. Se vaikuttaa vain meidän perheen keskinäisiin väleihin kun menneisyydestä tulee samaan ruokapöytään ihmisiä, joilla on painolastia mukanaan. Minusta mieheni ansaitsee uuden onnen.
Olen saanut hänet enimmäkseen unohtamaan menneisyyden, mutta välillä hän silti kokee velvollisuudekseen olla entisten lasten kanssa yhteydessä. En oikein pidä siitä, sillä se tuo aina raskasta tunnelmaa mukanaan. Onko Kenelläkään vinkkejä, kUinka Olette saaneet miehen unohtamaan entiset LapsEt kokonaan?
Alan Nyt Uskomaan, että se voisi olla mahdollista. Esim. nyt pääsiäisenä hän ottanut lapsia ollenkaan kylään, vaikka eksä vaati.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole emtisiä lapsia senkin pöljä! Tiedän jutun kun mun lasteni isä löysi suht samalla tavalla ajattelevan irstaan ilkimyksen. Nyt kun heidänkin yhteiset lapset ovat entisiä, isä on palannut huomioimaan meidänkin lapset. Järkyttävä juttu!
Oliko myös ex-miehesi irstas kun oli uskoton?
Ei tämä ole provo. Mutta kyllä olen saanut kokea että tästä herää paheksuntaa jos kerron tämän jollekin kasvokkain joten hyödynnän anonyymia palstaa vinkkien hakemiseen. Haluaisin nyt kuulla niitä vinkkejä. Ja kyllähän minä olen tietenkin omien lasteni puolella myös että mieheni huomio pysyy heissä eikä käänny entisiin lapsiin. Hekin tarvitsevat isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisiin lapsiin?????
ENTISET LAPSET? Ei kannata vaivautua kommentoimaan luuskan aloitukseen.
Miksi vastaat Pertin provoon?
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole provo. Mutta kyllä olen saanut kokea että tästä herää paheksuntaa jos kerron tämän jollekin kasvokkain joten hyödynnän anonyymia palstaa vinkkien hakemiseen. Haluaisin nyt kuulla niitä vinkkejä. Ja kyllähän minä olen tietenkin omien lasteni puolella myös että mieheni huomio pysyy heissä eikä käänny entisiin lapsiin. Hekin tarvitsevat isää.
Sun omat lapset on yhtä lailla niitä entisiä lapsia. Mitä ne tekee sun kodissa häiritsemässä sun ja miehes onnea?
Uh ah pentti, työnnä vielä sentti
Vierailija kirjoitti:
Sun omat lapset on yhtä lailla niitä entisiä lapsia. Mitä ne tekee sun kodissa häiritsemässä sun ja miehes onnea?
Vinkki: Kasvata itse lapsesi, älä käytä siihen toista välineenä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole koska lasten koti on täällä ja elävät minun kanssani.
Mieheni entiset lapset elävät lasten äidin kanssa.
Huonoa provoilua taas tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
ap on lehmä joka on jätettävä!
Miksi Ap vadtaat omaan provoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole koska lasten koti on täällä ja elävät minun kanssani.
Mieheni entiset lapset elävät lasten äidin kanssa.
tilaa ambulanssi ja pakkohoitoon - sä.
Vierailija kirjoitti:
tilaa ambulanssi ja pakkohoitoon - sä.
Mistä ihmeen puolisonsa entisestä lapsesta? Nykyinen aikuinen kenties?