En halua että mieheni pitää yhteyttä entisiin lapsiinsa.
Minulla on lapsia joiden kanssa mies on läheinen ja meillä on oma perhe. Entiset lapset eivät mielestäni kuulu siihen. Se vaikuttaa vain meidän perheen keskinäisiin väleihin kun menneisyydestä tulee samaan ruokapöytään ihmisiä, joilla on painolastia mukanaan. Minusta mieheni ansaitsee uuden onnen.
Olen saanut hänet enimmäkseen unohtamaan menneisyyden, mutta välillä hän silti kokee velvollisuudekseen olla entisten lasten kanssa yhteydessä. En oikein pidä siitä, sillä se tuo aina raskasta tunnelmaa mukanaan. Onko Kenelläkään vinkkejä, kUinka Olette saaneet miehen unohtamaan entiset LapsEt kokonaan?
Alan Nyt Uskomaan, että se voisi olla mahdollista. Esim. nyt pääsiäisenä hän ottanut lapsia ollenkaan kylään, vaikka eksä vaati.
Kommentit (130)
Näitä sairaita naisia kuin ap löytyy pilvin pimein maailmasta. Paha saa joskus palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä provolta vaikuttaa.
Toisaalta aiemmin ihan täysipäisenä pitämäni tyyppi sanoi puolisonsa entisestä lapsesta, että "kunpa se voisi vaan naps, hävitä, lakata olemasta." Eipä ole ollut mulla kunnioitusta enää tuota tyyppiä kohtaan.
Onko tämä henkilö mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Näitä sairaita naisia kuin ap löytyy pilvin pimein maailmasta. Paha saa joskus palkkansa.
Ja palkalla pärjäilee.
Minä en alkais suhteeseen miehen kanssa, joka ei huolehdi ja rakasta omia lapsiaan edellisestä suhteestaan…
Se on miehen mitta.
Mitkä vtun entiset lapset? Ei ole motään entisiä lapsia, lapset ovat elämässä aina. Pakko olla provo.. Ja jos ei ole, toiv olet pian entinen puoliso..
Vierailija kirjoitti:
Lapset pysyvät läpi elämän, puolisot vaihtuvat tarvittaessa.
Juuri näin. Tuo äm mä kaipaa hoitoa ja kipeästi.
Joko ap lähetti omat entiset lapsensa exilleen ? Montako entistä lasta ja lasten isää mahtaakaan olla kertynyt vuosien varrella.
Provo.