Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä paras/tyhmin saamanne vauvalahja?

Vierailija
28.09.2008 |

mutta 50 cm vaatteet jotka olivat heti pieniä olivat melko turhia.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olin itse ostanut vain neutraaleja vaatteita ja olikin ihana saada toisenlaisia.

Vierailija
22/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kohdalla otin ilolla vastaan kaikki,

etenkin monet kivat vaatteet (ja seuraavaa tai sitä seuraavaa kokoa) oli mieluisia.

Kohta syntyvälle pikkukakkoselle toivon silti, ettei hän saisi nalleja tai muita pehmoleluja. Yksi tai kaksi pehmoa riittää lapselle, mutta muista on vain riesaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakut, pullat, kääretortut, lastenastiat (posliini), vaatteet, vaipat, kukat, pehmolelut ja yms. Kaikista iloa ja hyötyä.

Yhtään tyhmää lahjaa ei tullut.

Vierailija
24/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit, ja käytännölliset vähän arvokkaammat vaatteet ovat ihania, kun niihin ei itse raaskinut tuhlata. Kehittävät lelut ja kirjat olivat myös kivoja.

Turhia olivat ehkä porsliininen muki vauvalle ja pussilakana, joka ei mahtunut äippäpakkauksen täkkiin.

Toisaalta kaikki lahjat tuntuivat kivalta.

Vierailija
25/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä oli tasan kaks: äiti-lapsi napanuora kimppu,sinne jäi sairaalaan

ja toisena siniset satiiniset vauvatossut,ei tod ollut käyttöä

ihanimmat: äp-pakkauksellinen kaikkea tarpeellista,oli vaippaa,harsoa,rasvaa,potkaria yms ja toisena kauniit valokuvakehykset

Vierailija
26/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistavat,tuli sitten pehmoa tai kukkaa,mutta nykyäänhän on varmaan lista Stockalla,että mitä voisi vauvalle tuoda...

Vierailija
27/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä IHME on napanuorakimppu???

Vierailija
28/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitini tuomista ruusuista tein kuivakukkakranssin ristiäisiin:)

Nyt ei tule mieleen yhtään tyhmää lahjaa. Ainoastaan toisesta soittorasiasta olin harmissani, kun molemmat oli sänkyyn tarkoitettu ja kaksi tuntui liialta.

Ihastunut olin miehen työpaikalta saatuun, bobosta ostettuun mekkosettiin, oli niin makuuni ja kallis, etten olisi itse ostanut. Myös muut vaatteet olivat kaikki suloisia ja käyttökelpoisia.

Parhaat kaverit tuntevat minut ja toivat herkkuja, ah kun ne maistuivatkin:)

Vierailija
29/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tarkoitettu mulla vai vauvalle?

Vierailija
30/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on napanuorakimppu?! Kuulostaa ihan ällöttävältä.

Vierailija
31/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurempi kimppu ja pienempi kimppu sidottu yhteen kauniilla nauhalla.

Vierailija
32/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on napanuorakimppu?! Kuulostaa ihan ällöttävältä.

On sellainen, jossa on iso kimppu ja siinä satiininauhalla tms. kiinni toinen pieni kimppu samoista kukista. Ihan kiva idea, mutta hankala maljakossa.

Vierailija
33/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukat on ihania. Mä olen aina ottanut ne kotiin mukaani, ei tulis mieleenkään jättää niitä sairaalaan.

Vierailija
34/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotiin sairaalaan. se lemmusi niin voimakkaasti että jouduin viemään sen käytävälle. Se oli turhin.

Vierailija
35/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti laatikollinen leivonnaisia. Siis WTF? Mitä ihmettä laitokselta juuri tullut äiti tekee joillain pullilla ja tiikerikakuilla? Ei niitä kukaan syönyt, roskiin menivät viimeistä murua myöten, mieskin ihmettelil, että minkä takia joku raahaa meille leivonnaisia.

kaikki vaatteet ovat mielestäni olleet niitä parhaita, ja kyllä sairaalaan tuodut kukatkin ovat kivoja - tiedoksi ap:lle, niitä sairaalaan tuotuja kukkasia EI KOSKAAN tuoda kotiin, vaan ne laitetaan siellä roskiin. Ei taida oikein olla ap:lla kukkien kielen perusetiketti hallussa, vai mitä?

Vierailija
36/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraille, jotka käy katsomassa vauvaa. Ei tarvi itse leipoa.

Vierailija
37/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraille, jotka käy katsomassa vauvaa. Ei tarvi itse leipoa.

Vierailija
38/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin vauva oli 3 vkoa. Siihen mennessä pullat kyllä olivat jo menneet vanhoiksi. LAitoksella kävi lähisuku, kun toivottiin, että sitten kotona saataisiin olla vauvan kanssa rauhassa.

Vierailija
39/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti laatikollinen leivonnaisia. Siis WTF? Mitä ihmettä laitokselta juuri tullut äiti tekee joillain pullilla ja tiikerikakuilla? Ei niitä kukaan syönyt, roskiin menivät viimeistä murua myöten, mieskin ihmettelil, että minkä takia joku raahaa meille leivonnaisia.

kaikki vaatteet ovat mielestäni olleet niitä parhaita, ja kyllä sairaalaan tuodut kukatkin ovat kivoja - tiedoksi ap:lle, niitä sairaalaan tuotuja kukkasia EI KOSKAAN tuoda kotiin, vaan ne laitetaan siellä roskiin. Ei taida oikein olla ap:lla kukkien kielen perusetiketti hallussa, vai mitä?

Eikö niitä kukkia muka saa tuoda kotiin? En mä ole tollasesta kuullutkaan. No, mä synnytän helmikuussa seuraavan kerran, ja varmasti tuon kauniit kukkakimppuni kotiin.

Vierailija
40/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukat voi tuoda kotiin