Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten fetissit ja seksileikit?

Vierailija
26.09.2013 |

Usein puhutaan miesten haluista ja fetisseistä, mutta vähemmän siitä minkälaisia fetissejä naisilla on tai minkälaisia seksileikkejä haluaisitte harrastaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SM-henkisiä leikkejä. Ei mitään kunnon HC-meininkiä veren maku suussa, vaan pilke silmäkulmassa tapahtuvaa. Minä alistun, mies alistaa. Sinkkuaikoina oli helppo löytää sellaista seuraa, niitä iltoja tulee välillä muisteltua. Pariuduin 7 vuotta sitten kokemattoman ja ujon miehen kanssa ;D 

Vierailija
2/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:20"]

SM-henkisiä leikkejä. Ei mitään kunnon HC-meininkiä veren maku suussa, vaan pilke silmäkulmassa tapahtuvaa. Minä alistun, mies alistaa. Sinkkuaikoina oli helppo löytää sellaista seuraa, niitä iltoja tulee välillä muisteltua. Pariuduin 7 vuotta sitten kokemattoman ja ujon miehen kanssa ;D 

[/quote]

Olisin kiinnostunut muidenkin naisten seksielämästä. Orgioita, härskejä tempauksia ja vaikkapa lesboseksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:20"]

[/quote]

Olisin kiinnostunut muidenkin naisten seksielämästä. Orgioita, härskejä tempauksia ja vaikkapa lesboseksistä.

[/quote]Oliskos sellaisia näistä kiinnostuviia miehiä taikkapa naisia?kyltymätön ja piiskanhaluinen

Vierailija
4/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadomasoleikkejä, alistuminen on ihanaa. Ja ihan HC-meininkiä. Kipu ja alistuminen, varsinkin sitominen, jotenkin herkistää mun kropan ottamaan kaiken vastaan ihan uskomattoman voimakkaana. Tiukkaan nahkaan, kumiin ja PVC:hen pukeutuminen kiihottaa mielettömästi jo ennen kuin ehtii edes aloittaa.

Roolileikkejä, tykkään pukeutua huoraksi, koulutytöksi, ranskalaiseksi sisäköksi ja hoitsuksi. Palomiesleikeistä en niin välitä, mutta poliisi saisi kyllä tulla pidättämään.

Vierailija
5/8 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! olen n.40 v nainen mutta eroni jälkeen joka tapahtui 5 v sitten olen vapautunut seksuaallisesti ja olen hankkinut hieromasauvoja eri kokoisia ja näköisiä ja yksi on kokovartalo dildo joka tuntuu aivan aidolta ja saan niin monta kertaa kun haluan,ja himoni yltyy joka kerta uudestaan kun kokeilen laitteitani ja kastun aina vain märemmäksi.!?onko saman laisia tuntemuksia tai kokeiluja minä ainakin pidän kaappileikeistäni,töissä ihmetellään etkö sinä sari haje vapaita miehiä vastaan aina et en tarvi...!!!

Vierailija
6/8 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minun ajatuksiani mm. alistumisesta, fetisseistä ja BDSM:stä. 

http://molinay.blogspot.fi/

Vierailija
7/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitoo minut sänkyyn käsistä ja jaloista yhteen, jolloin pillu ja peppureikä ovat miehen "armoilla". Munaa välillä ykköseen välillä kakkoseen. Olisi ihanaa jos toinen mies liittyisi mukaan, jolloin saisin kahta yhtäaikaa.

Vierailija
8/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mahtavaa että olet löytänyt oikeat ja sinulle sopivat jutut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi