Kuinka hyvin tekee kauppansa tämmöinen keski-ikäinen mies?
-vegaani
-tasa-arvoinen
-avarakatseinen
-ei ole lokeroitunut mihinkään uskonnon tai politiikankaan saralla
-rauhantahtoinen
-totuudenmukainen
-rakkautta kannattaa siltä osin kuin se on totuuteen perustuvaa
jne
Kommentit (49)
Pitäisi olla Di mies niin auttaisi asiaasi huomattavasti.
Riippuu kilohinnasta ja tuoreudesta. Moni kyttää punalaputettuja.
Jos hinta-laatusuhde on kohdillaan.
Kyllä se ulkonäöstäkin aika paljon riippuu. Vegaani on hyvä juttu, mutta liittyneekö noihin muihin jotain taivaanrannanmaalarin ideologioita tai salaliittoteorioita? Mitkään joogalentäjät ei kyllä vetoa alkuunkaan.
Ja ikä oli mikä? 30, 40, 50 vai 60 vuotta.
kyllä tekee kauppansa, jos osaa vielä sopivasti tinkiä, niin hyvät kaupat syntyy varmasti-
oltaiskohan kuoltu jo luolamiesaikoihin sukupuuttoon, jos silloiset miehet olis keksinyt alkaa vegaaneiksi...
Kaikki kiinni kullisi koosta ja/tai rahatilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen, eli noin 40-50 vuotias karkeasti.
Muiden naisten puolesta en tietenkään osaa vastata, mutta minulle kelpaisi muuten oikein hyvin, mutta olen jo valmiiksi miehen kanssa joka täyttää kaikki tuon listan kohdat.
Näin keväällä 30€ päivä jos puutarhatyöt sujuu reippaasti. Eppäillä sopii kyllä porkkananpurijalta.
Minun elämässäni on miehistä tarjontaa enemmän kuin kysyntää. On keski-ikäistä ja nuorempaakin. Vain yhden kanssa harrastan seksiä.
Eli nyt ei tule kauppoja, oli hinta mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
oltaiskohan kuoltu jo luolamiesaikoihin sukupuuttoon, jos silloiset miehet olis keksinyt alkaa vegaaneiksi...
Sitä on oltu pakostakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silloin luonnon kasvisantimilla paljon elettiin. Ei ne metsästysreissut ole aina nappiin menneet, eikä saalista tullut.
En ole koskaan lämmennyt näille "ranskalaiset viivat"-luettelomiehille.
Jos ei osaa avata yhtään, miten kirjoittamansa termi hänen elämässään ilmenee, niin se on pelkkää sanahelinää silloin. Mua kiinnostaa ihminen, eikä mikään kauppalista.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen, eli noin 40-50 vuotias karkeasti.
MITÄÄÄÄH! Olenko minä jo keski-iän ohittanut, kun olen 56v?
Vierailija kirjoitti:
Muiden naisten puolesta en tietenkään osaa vastata, mutta minulle kelpaisi muuten oikein hyvin, mutta olen jo valmiiksi miehen kanssa joka täyttää kaikki tuon listan kohdat.
Joo, mullakin on ok mies kierroksessa. Ei kaikista tavanomaisin tapaus, mutta minulle sopiva.
Vegaani, eli ei nuole pillua. Ei jatkoon.
Sari
Tietyissä piireissä sulla voi olla menekkiäkin, ehkä juuri vähän hörhöjen vihervasukkitätien keskuudessa. Minä en jaksa vegaanijuttuja yhtään, ja olen traumatisoitunut siitä, kun setämies kertoo olevansa avarakatseinen. Ennemmin hengaan vaikka konservatiiviortodoksimiehen kanssa.