Kuinka hyvin tekee kauppansa tämmöinen keski-ikäinen mies?
-vegaani
-tasa-arvoinen
-avarakatseinen
-ei ole lokeroitunut mihinkään uskonnon tai politiikankaan saralla
-rauhantahtoinen
-totuudenmukainen
-rakkautta kannattaa siltä osin kuin se on totuuteen perustuvaa
jne
Kommentit (49)
Mulle vegaanisuus on kynnyskysymys, eli ei kiitos. Tykkään kokkailla yhdessä miehen kanssa ja olen sekasyöjä ilman ruokarajoitteita. Haluan itselleni samanlaisen miehen.
Nuorten naisten parissa riittää vientiä, olen ollut monen tuhrupöksyn haaveiden kohde. T. Ope M52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä oli mikä? 30, 40, 50 vai 60 vuotta.
Keski-ikäinen, eli noin 40-50 vuotias karkeasti.
MITÄÄÄÄH! Olenko minä jo keski-iän ohittanut, kun olen 56v?
No alat kyllä jo olla, tai ehkä olet myöhäiskeski-ikäinen jos joku 35v on varhaiskeski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. M44
Jessss! Sekin paha on nyt takanapäin.
Aina kuulee siitä, kuinka keski-ikäiset ja keski-ikäisyys ovat kovastikin pahoja asioita.
Mutta enää siis ei tarvitse siitäkään olla huolissaan? Ennen kuin oma nuoriso saavuttaa keski-iän.
Pyhimyksen kanssa on hakalaa elää.
Vau. Haluaisin tavat, sillä tähän mennessä ei ole tullut vastaan ihmistä, johon sopisi vegaani JA avarakatseinen. Yleensä vegaanit ovat hyvin kapeakatseisia, kun pyytää laittamaan ja/tai syömään sekaaniruokaa. Olet ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vegaani, eli ei nuole pillua. Ei jatkoon.
Sari
Osta Sari itsellesi kumikulta, niin ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten parissa riittää vientiä, olen ollut monen tuhrupöksyn haaveiden kohde. T. Ope M52, 190 cm
Kysyin tätä ja muissakin ketjuissa: Mikä sairaus sinulla on, kun jankutat joka ketjussa tuota samaa paskaa?
Vegaanius red flag, ei jatkoon. Ei pelkästään siksi, että itse pidän monipuolisesta ruuasta ja haluan, että mieskin nauttii kaikesta hyvästä ruuasta, jota teen, vaan myös siksi, että vegaanius vaurioittaa aivoja ja se kyllä sitten näkyy haittaavasti monessakin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimyksen kanssa on hakalaa elää.
Juuri tämä. Jos parisuhteessa toinen on täydellinen, silloin siinä suhteessa on jotain liikaa. Ja se epätäydellinen osapuoli joutuu pienentämään itsensä, ettei tulisi törmäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vähemmän eletään 112 vuotiaiksi, joten olet jo ohi keski-iän.
Esi-isämme eivät olisi pärjänneet ilman meetvurstia ja muuta teollista paskaa. Heillä ei myöskään ollut tyylikästä pallomahaa sekä sydän ja verisuonitauteja. Ja jos ap näyttää hyvinvoivalta, niin jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaani, eli ei nuole pillua. Ei jatkoon.
Sari
Osta Sari itsellesi kumikulta, niin ongelma ratkeaa.
Nuoleeko kumikulta? Ihan kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä ja muissakin ketjuissa: Mikä sairaus sinulla on, kun jankutat joka ketjussa tuota samaa paskaa?
Ei mikään. Olen terve ja viriili, siksi vetoan nuoriin naisiin. T. Ope M52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Vau. Haluaisin tavat, sillä tähän mennessä ei ole tullut vastaan ihmistä, johon sopisi vegaani JA avarakatseinen. Yleensä vegaanit ovat hyvin kapeakatseisia, kun pyytää laittamaan ja/tai syömään sekaaniruokaa. Olet ainutlaatuinen.
Haluan myös avarakatseinen vegaanin tekemään minulle hirvipaistia. Tuleeko kilpailu?
T:toinen sekaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Olen terve ja viriili, siksi vetoan nuoriin naisiin. T. Ope M52, 190 cm
vmp
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
T. Ope M52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ne nuoret naiset soittavat poliisin, joka kerta, kun olet lähellä ja luulet sen tarkoittavan vetoamista.
Olet. M44