Kuinka hyvin tekee kauppansa tämmöinen keski-ikäinen mies?
-vegaani
-tasa-arvoinen
-avarakatseinen
-ei ole lokeroitunut mihinkään uskonnon tai politiikankaan saralla
-rauhantahtoinen
-totuudenmukainen
-rakkautta kannattaa siltä osin kuin se on totuuteen perustuvaa
jne
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
T. Ope M52, 190 cm
Tunnistin!!! Vanha palstauli! Olet päässyt pitkästä aikaa pois suljetulta. Sinulla olikin nyt pidempi hoitojakso takana. Oletko nyt muuten kunnossa? Muistathan lääkkeet, ettet joudu heti takaisin.
Huoh. Olen ollut ihan liikaa palstalla, kun minäkin tunnistin tuon hoidokin. Alluksiko sitä jotkut kutsuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
T. Ope M52, 190 cm
Tunnistin!!! Vanha palstauli! Olet päässyt pitkästä aikaa pois suljetulta. Sinulla olikin nyt pidempi hoitojakso takana. Oletko nyt muuten kunnossa? Muistathan lääkkeet, ettet joudu heti takaisin.
Huoh. Olen ollut ihan liikaa palstalla, kun minäkin tunnistin tuon hoidokin. Alluksiko sitä jotkut kutsuu?
Ei kai Allu noin vanha ole? Luulin, että Allu on noin 40 v. Vaikka hänkin välillä on hoidossa niin myöntää sen kuitenkin avoimesti.
Tämä 'rauhantahtoisuus' nähtiin jo kertaalleen Kekkosen aikana; jotkut ohjukset ja sodat ovat rauhantahtoisempia kuin toiset. Istutko myös kesäaikaan Manskulla ja sotket julkisia rakennuksia?
Allulla on kaljamaha, minulla sen sijaan pulleat rintalihakset ja karvainen rinta!
T. Ope M52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Kiitos, mielelläni.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä oli mikä? 30, 40, 50 vai 60 vuotta.
Keski-ikäinen, eli noin 40-50 vuotias karkeasti.
MITÄÄÄÄH! Olenko minä jo keski-iän ohittanut, kun olen 56v?
Suomessa vähemmän eletään 112 vuotiaiksi, joten olet jo ohi keski-iän.
Keski-ikä on vaihe elämässä, ei elämän puoliväli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ope M52, 190 cm
Allu ei ole ope, vaan lievästi kehitysvammainen mies, joka ei saa naista.