Siis mitä? Oliko Fränti ja Vahanen oikeasti pari?
Luulin että olivat vain kavereita. Ei olisi uskonut.
Kommentit (18)
Mutta parisuhde ei kestänyt kidnappausta. Mikä ihme! Muuten olisi kestänyt. Ihan varmasti.
Ei se mullekaan mitenkään selväksi tuolloin käynyt. Pojat oli vaan lähteneet kahdestaan reissuun. Vahasella kuuppa kesti, Fränti hajosi. Oli kameroiden edessä ihan muissa maailmoissa jo.
Missä tynnyrissä olet elänyt. Kaikkihan tuon tiesivät silloin.
Kavereitahan ne olikin ja todella läheisiä kavereita!
Oli mulle aivan selvää jo tuolloin että pakko noiden on olla homoja.
Joo homoja. Toinen ei kestänyt panttivankeutta ja toinen vaan kaikessa rauhassa piirteli kuvia vaikka sissit välillä ammuskeli ympärillä.
Kyllähän se oli selvää jo silloin. Tietty siellä viidakossa ei voineet silleen homostella, kun oli sellainen radikaalimman porukan vankeina. Eikä soveliasta telkkarissakaan.
Media tarkoituksella suojeli heitä. Ei olisi ollut hyvä jos islamistikaapparit olisivat saaneet tietää homoudesta tai että Fränti oli saatanan rikas.
Vierailija kirjoitti:
Joo homoja. Toinen ei kestänyt panttivankeutta ja toinen vaan kaikessa rauhassa piirteli kuvia vaikka sissit välillä ammuskeli ympärillä.
Fräntihän siellä piirusteli.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se sinun oli saman lajin edustajana tietää. Meille muille vaikeampaa.
Olihan ne. Fränti kameroiden edessä kävi hyvin syvissä vesissä. olihan se pitkä aika olla kenen vaan kidnapattuna. Huonolla ruualla ja hygienialla. Jatkuvassa kuoleman pelossa. Sitten välillä piipahti toimittajat kuvaamassa ja haastattelemassa, niin varmasti toivo aina heräs ja koti-ikävä.
Vahanen oli kuin jääseinä. Siitä ei huomannut mitään. Ihan kuin tavispäivä.
Oli homopari ja se oli tiedossa. Joku saksalainen siellä saarella oli nähnyt heidät päällekkäin jossain makuupaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Media tarkoituksella suojeli heitä. Ei olisi ollut hyvä jos islamistikaapparit olisivat saaneet tietää homoudesta tai että Fränti oli saatanan rikas.
Mä olen aina ajatellut, että Vahanen oli se rikas heppu ja Fränti piirusteleva kotirouva. Taidan muistaa väärin. Sorgen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se sinun oli saman lajin edustajana tietää. Meille muille vaikeampaa.
Mitäs lajia itse olet? Joitain alempia kädellisiä? Niin kuin vaikka räppäreitä?
Missä ja mikä?