Mitä ruokaa huomenna?
Voit myös kertoa mitä söit tänään. Tarvitsen ideoita.
Kommentit (19)
Samaa kuin tänään eli Kokkikartanon jauhelihakiusausta, ruisleipää, piimää, suklaanougat jäätelöä ja Pandan konvehteja.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin tänään eli Kokkikartanon jauhelihakiusausta, ruisleipää, piimää, suklaanougat jäätelöä ja Pandan konvehteja.
No tuota en kyllä syö! Kiitos vastauksesta.
Söin tänään perjantaina tehtyä nakkisoppaa viimeisen annoksen. Tänään ostin aineet kanapastaan. Katsoin netistä Valion ohjeen, näytti helpolta ja hyvältä. Sitä sitten pari, kolme päivää.
Tänään lohikeittoa, huomenna linssisoppaa, toissapäivänä chili sin carnea
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään perjantaina tehtyä nakkisoppaa viimeisen annoksen. Tänään ostin aineet kanapastaan. Katsoin netistä Valion ohjeen, näytti helpolta ja hyvältä. Sitä sitten pari, kolme päivää.
Ei tätä!
Vierailija kirjoitti:
Tänään lohikeittoa, huomenna linssisoppaa, toissapäivänä chili sin carnea
En kyllä jaksaisi tehdä ruokaa vain yhdeksi päiväksi kerrallaan.
Menen K-ruoka sivulle katsomaan mitä on tarjouksessa. Hyvää yötä!🌌 Ap
Tänään söin 2 ahventa. Huomiseksi otin pakastimesta sulamaan muikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota en kyllä syö! Kiitos vastauksesta.
Hyvä. Nyt saan syödä kaiken itse!
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tylsää syödä samaa ruokaa useampana päivänä peräkkäin?
ITSE TEHTYNÄ, ESIM.
Kakkarapusalaattiva
Kakkarapupastaa
Kermaista lohikeittova
Kermaista kanakeittova
Pelkkiä snäkkejä, esim. smoothie, leipää, pähkinöitä, jugurttiva jne. joilla korvataan YHDEN päivän muonat
Pinaattiplätyskäisiä, hillova (ei puolukkaa hyi) ja muussiva, makrusalaattiva tms.
Vierailija kirjoitti:
ITSE TEHTYNÄ, ESIM.
Kakkarapusalaattiva
Kakkarapupastaa
Kermaista lohikeittova
Kermaista kanakeittova
Pelkkiä snäkkejä, esim. smoothie, leipää, pähkinöitä, jugurttiva jne. joilla korvataan YHDEN päivän muonat
Pinaattiplätyskäisiä, hillova (ei puolukkaa hyi) ja muussiva, makrusalaattiva tms.
Näistä siis YKSI vaihtoehto tietysti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole tylsää syödä samaa ruokaa useampana päivänä peräkkäin?
ON!!!!!!!!! En käsitä miten jotkut pystyvät.
Siracha-maustettua soijahiutaleita. Olen jäänyt koukkuun, tänään syönyt kolme säilykerasiaa. Tällainen vegaaninen vaihtoehto purkki-tonnikalalle, ilmeisesti.
Intialaisittain maustettua kanakeittoa
🍋🧅🧄🥖🍳🥩🍔🥫🍝🥗🍤🍜🍷🥂🧂😋