Millainen on haluttava MIES?
Kommentit (50)
olevansa tooosi seksikäs..Sellaisia miehiä voi tulla vastaan missä vaan.Jopa oma ukkosi voi olla tällainen tapaus!
miehekäs, älykäs, lämmin, ystävällinen, avulias, huumorintajuinen, vastuullinen sekä sopivasti itsevarma. Haluttava mies ei kuseta naista vaan seisoo hänen rinnallaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. Haluttava mies on rehellinen. Kielenkäyttö on asiallista, ilman turhaa kirosanojen tai varsinkaan kaksimielisyyksien viljelyä. Ulkonäöllä ei ole niinkään väliä.
miehekäs,sinut itsensä kanssa, muut huomioon ottava, pilke silmäkulmassa,huumorintajuinen, siisti,hyväntuoksuinen..
Mitä tarkoittaa vaatteilla ja ulkonäöllään elostelu? Olen aina ihmetellyt, että mitä eräät naiset tarkalleen ottaen tarkoittavat sanoessaan, että haluavat miehen, joka ei koreile vaatteilla. Otan vapauden tässä kohtaa niputtaa "vaatteet" tuohon "ulkonäköön", koska vaatteet johtavat ulkonäköön.
Sanotaan, että miehen pitää tietää kuka hän on. Jos käykin niin, että mies tietää hallitsevansa pukeutumisen sekä olevansa tyylikäs ja tiedostaa tämän (hän on tällöin tietoinen omasta fenotyypistään), niin rikotaanko tässä kohtaa räikeästi kenties jotakin reunaehtoa? Vai onko väite paradoksi? Vai onko kiinnostus pukeutumiseen jotenkin väheksyttävämpi kiinnostuksen kohde miehille, kuin vaikkapa mieltymys kalastukseen tai autojen rassailuun?
Entä milloin ihminen elostelee? Jos ihminen pukeutuu tyylikkäästi, niin onko jo tämä elostelua? Toki tiedän VARMASTI, milloin joku elostelee, mutta en tiedä varmasti milloin jokin käytös EI VIELÄ ole elostelua.
Analyysini on, että ko. naiset eivät halua rinnalleen tyylikästä miestä. Mahdollisesti tällainen nainen itse ei omaa silmää väreille, sävyille tai millekään muullekaan esteettisyydelle, joten hän ehkä mahdollisesti pelkää tällaista miestä. Luulen, että tässä on kyse enemmänkin suomalaisesta kulttuurista. Esteettisyys ei ole koskaan kuulunut meidän vahvoihin osaamisalueisiin.
eli mua ei haittaa vaikka mies olis jopa vähän "junttityylinen", kunhan on itsevarma (muttei turhan ylpeä), kapea lantio, leveät hartiat ja sopivan paksu hauis.. ääni, mitä käheämpi ja miehekkäämpi, sitä seksikkäämpi ja haluttavampi. "Kauniit" huulet, hyvä nenä, letti kuosissa, ehkä joku tatuointikin. Kullin koolla ei suuresti ole väliä, kunhan on normaali kokoinen eikä mikään prinssinakki, paksuus on tärkeämpää kuin pituus. Kun se mies vielä osoittaa´haluavansa sinua´, niin nam!! ;)
Semmonen mies jolla on hirveen Isot Munat jotka ei sovi housuun. Narsistinen vankilajätkämurhamies on plussaa. Miehen pitää osata tapella, haluun nähdä kun miehet tappelee
Tänään löysimme isn patin vasemmasta rinnasta. Mies kokeili ja häipyi sen siliån tien
Salimiehet suihkussa.
t. Janne 28v
Kalut vaappuen kävelevät uimahallin saunamiehet.
T. Raimo
Onneksi mulla on jo tällainen:D Tuohon voin vielä lisätä aidon kiinnostuksen minua kohtaan ja keskustelutaidon aiheesta kuin aiheesta! Älykäs (ei tarkoita akateemista "älykkyyttä") mies on aina seksikäs!!