Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on haluttava MIES?

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Mies, joka käyttäytyy itsevarmasti ja luontevasti herrasmiesmäisen kohteliaasti, aina tilanteen vaatimalla tavalla, on haluttava! * Ulkoisesti ensimmäisenä huomaan miehessä nauravat silmät, pilkettä täytyy olla ja katsekontaktin suora (inhoan pälyileviä miehiä). Lyhyeksi leikattu, siisti tukka tai kalju. Isot kädet, suora ryhti, puhdas ja siisti yleisolemus. * Haluttava mies on miehen kokoinen eli vähintään 185cm tai pitempi, eikä mikään laiha kukkakeppi. Mieluummin siis 120kg kuin 75kg. * Miehen tuoksu ja ääni ovat myös tärkeitä, hyvä partavesi (ei liikaa) ja matala, seksikäs ääni, nam. * Sängyssä miehen seksikkäimmät piirteet ovat kuuntelutaito, kunnioittava suhtautuminen, itsevarmuus olematta liian ylpeä, innostuneisuus, luotettavuus. * Fyysisesti: mies, joka osaa suudella, saa minut. Eli ei mitään äijiä mulle ainakaan!

Onneksi mulla on jo tällainen:D Tuohon voin vielä lisätä aidon kiinnostuksen minua kohtaan ja keskustelutaidon aiheesta kuin aiheesta! Älykäs (ei tarkoita akateemista "älykkyyttä") mies on aina seksikäs!!

Vierailija
42/50 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa tooosi seksikäs..Sellaisia miehiä voi tulla vastaan missä vaan.Jopa oma ukkosi voi olla tällainen tapaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekäs, älykäs, lämmin, ystävällinen, avulias, huumorintajuinen, vastuullinen sekä sopivasti itsevarma. Haluttava mies ei kuseta naista vaan seisoo hänen rinnallaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. Haluttava mies on rehellinen. Kielenkäyttö on asiallista, ilman turhaa kirosanojen tai varsinkaan kaksimielisyyksien viljelyä. Ulkonäöllä ei ole niinkään väliä.

Vierailija
44/50 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekäs,sinut itsensä kanssa, muut huomioon ottava, pilke silmäkulmassa,huumorintajuinen, siisti,hyväntuoksuinen..

Vierailija
45/50 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa vaatteilla ja ulkonäöllään elostelu? Olen aina ihmetellyt, että mitä eräät naiset tarkalleen ottaen tarkoittavat sanoessaan, että haluavat miehen, joka ei koreile vaatteilla. Otan vapauden tässä kohtaa niputtaa "vaatteet" tuohon "ulkonäköön", koska vaatteet johtavat ulkonäköön.

Sanotaan, että miehen pitää tietää kuka hän on. Jos käykin niin, että mies tietää hallitsevansa pukeutumisen sekä olevansa tyylikäs ja tiedostaa tämän (hän on tällöin tietoinen omasta fenotyypistään), niin rikotaanko tässä kohtaa räikeästi kenties jotakin reunaehtoa? Vai onko väite paradoksi? Vai onko kiinnostus pukeutumiseen jotenkin väheksyttävämpi kiinnostuksen kohde miehille, kuin vaikkapa mieltymys kalastukseen tai autojen rassailuun?

Entä milloin ihminen elostelee? Jos ihminen pukeutuu tyylikkäästi, niin onko jo tämä elostelua? Toki tiedän VARMASTI, milloin joku elostelee, mutta en tiedä varmasti milloin jokin käytös EI VIELÄ ole elostelua.

Analyysini on, että ko. naiset eivät halua rinnalleen tyylikästä miestä. Mahdollisesti tällainen nainen itse ei omaa silmää väreille, sävyille tai millekään muullekaan esteettisyydelle, joten hän ehkä mahdollisesti pelkää tällaista miestä. Luulen, että tässä on kyse enemmänkin suomalaisesta kulttuurista. Esteettisyys ei ole koskaan kuulunut meidän vahvoihin osaamisalueisiin.

Vierailija
46/50 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mua ei haittaa vaikka mies olis jopa vähän "junttityylinen", kunhan on itsevarma (muttei turhan ylpeä), kapea lantio, leveät hartiat ja sopivan paksu hauis.. ääni, mitä käheämpi ja miehekkäämpi, sitä seksikkäämpi ja haluttavampi. "Kauniit" huulet, hyvä nenä, letti kuosissa, ehkä joku tatuointikin. Kullin koolla ei suuresti ole väliä, kunhan on normaali kokoinen eikä mikään prinssinakki, paksuus on tärkeämpää kuin pituus. Kun se mies vielä osoittaa´haluavansa sinua´, niin nam!! ;)

Vierailija
47/50 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen mies jolla on hirveen Isot Munat jotka ei sovi housuun. Narsistinen vankilajätkämurhamies on plussaa. Miehen pitää osata tapella, haluun nähdä kun miehet tappelee 

Vierailija
48/50 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään  löysimme isn patin vasemmasta rinnasta. Mies kokeili ja häipyi sen siliån tien

Vierailija
49/50 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimiehet suihkussa.

t. Janne 28v

Vierailija
50/50 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalut vaappuen kävelevät uimahallin saunamiehet.

T. Raimo