Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on haluttava MIES?

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän boduista miehistä. Ja miehistä, jotka te tekevät esim. työkseen jotain vaarallista mihin itse en pysty. Silmien " lupaus" hyvästä seksistä saa kanssa pöksyt märäksi.

Vierailija
22/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kuvailit juuri sellaisen miehen joka saa minunkin sukkani pyörimään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

24:n roolihahmo Jack Bauer voisi olla ihan vetoava...mies joka tietää mitä tekee ja omaa valtavan karisman. Se väkivaltapuoli ei vetoa minuun, mutta tietynlaista kovapintaisuutta ja määrätietoisuutta pitää löytyä ja hellyyttä sopivassa suhteessa.

Miehestä huokuva karisma ja seksuaalinen vetovoima ovat minulle ulkonäköseikkoja tärkeämpiä. Huppari-hiipparihemmot tai vaatteilla ja hienoilla autoilla keikaroivat naistennaurattajat eivät todellakaan vetoa minuun, puhumattakaan joistakin Tony Halme tyyppisistä miehistä...yöks.

Vierailija
24/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Sarjula on liian bodattu, luonnolliset lihakset + hoikka runko ovat paremmat

Vierailija
25/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä ei ole kertakaikkiaan mitään. Ehkä kaikkein tärkeintä miehessä on kuitenkin äly. En voisi milloinkaan haluta tyhmää, hidasjärkistä miestä, vaikka olisi miten komea.

Enkä luule, että naisellisuus häviää salilla, olen itsekin käynyt. Tosin nykyään harrastan maratonjuoksua. Siinä eivät lihakset pääse juuri pullistumaan.

Taidat olla niitä naisia, jotka luulevat naisten menettävän naisellisuutensa jotenkin yhtäkkiä yllättäen, kun käy 2 kk salilla.

Heistä tuleekin leveäharteisia ja ääni madaltuu. Anna mun kaikki kestää...

ps. Ossi alias Sami Sarjula: eikö hän olekin monen naisen mielestä hyvän näköinen kropaltaan? Mies on treenannut salilla vuosikaudet, ja sen huomaa. Ei ole silti mikään hormonipelle. Varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
26/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut syttyvät läskeistä yli 120 kiloisista naisista, toiset kukkakeppiä muistuttavista miehistä. Perversioita on monenlaisia.

Vierailija:

No, ehkä tarkoitin sitten hormonipellejä. Sami Sarjula ei sytytä yhtään.

Vierailija
27/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samilla on luonnolliset lihakset. Jos ei ole mahdollisuutta tehdä lihaksia kuormittavia töitä, on käytävä salilla pysyäkseen kunnossa. Lihakset ovat luonnolliset, jos ei ole käytetty hormoneja yms.

Vierailija:

Sami Sarjula on liian bodattu, luonnolliset lihakset + hoikka runko ovat paremmat

Vierailija
28/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Sarjula on kynäniska... Äijällä ei ole lihaa missään pullamössöpoika se on.. Liian lihaksikas sallikaan mun nauraa kattokaa vaikkapas Jay Cutler...

Vierailija
29/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä,yli 185

Hoikka/treenattu (ei löllö kaljamaha)

Pitkähiuksinen (pitää olla paksut ja edes vähän kiharat),jos ohuet niin kalju parempi

Äijämäinen periaatteen mies

MIES,ei nyhverö lässyttäjä

Osaa korjata auton ja rakentaa talon..

Sängyssä villi ja estoton (pidän itse ryhmäseksistä)

Tulee toimeen lasten kanssa!

Onko mulla outo maku?

Vierailija
30/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tumma, pitkä, ainakin 185 cm (olen itse 182 cm)

- kauniit, vahvat kädet, lyhyet kynnet

- rehelliset silmät, jotka katsovat suoraan silmiin

- mieto partaveden tuoksu

- hyvä yleissivistys

- avoin ja innokas sängyssä

- haluaa minua!

- osaa laittaa ruokaa, mies keittiössä ON seksikäs

- ruuvaa lamput, perkaa kalat, rassaa autoa, poraa naulakot, rakentaa mitä vain, ts. työkalut pysyvät haluttavan miehen kädessä

Vierailija
31/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- ruuvaa lamput, perkaa kalat, rassaa autoa, poraa naulakot, rakentaa mitä vain, ts. työkalut pysyvät haluttavan miehen kädessä

Vierailija
32/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa edes vaadita että on lisäksi miljonääri jääkiekkoilija. Vaatimaton maku sulla..

Vierailija:

Pitkä,yli 185

Pitkähiuksinen (pitää olla paksut ja edes vähän kiharat),jos ohuet niin kalju parempi

Onko mulla outo maku?

Vierailija
33/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkä,yli 185

Onko mulla outo maku?

Mulla on tollanen, mut onnex ei pitkät hiukset - se on turn off. :)

Vierailija
34/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 185cm/80 kg. Kalju ja harteikas 40 + mies.

Nämä merkit sopivat varmaan useampiin, enkä usko, että ne tekevät minusta vielä halutavaa. Mutta... jotain siinä on kun minulle usein vilautellaan tissiä. Aina teineistä tuonne 60 -kymppisiin naisiin. Olinpa sitten kirpparilla, kirkossa tai kaupungilla. Mielenkiintoista elämää tällä hetkellä, heh... En tosin voi ihmeempiin juttuihin vilauttelijoiden kanssa ryhtyä, sillä olen varattu. Sooz.

Vierailija
35/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäntevä ja lyhyehkö. Karvainen rinta NAM! Leveämmät hartiat, kuin minulla ja pohkeet. Pilke silmissä ;)

Vierailija
36/50 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit kulmakarvat

Hoikka tai jopa laiha

Pituus +-175 cm

Kiinteys yläkropassa suotavaa, lihasten muodot esillä käsivarsissa, rinnassa ja vatsassa

Siisti sänkiparta

Kalju tai pörröpää

Iloiset silmät

Typerä huumorintaju (siis samanlainen kuin mulla)

Sängyssä aktiivinen, kunnon äijä

Sängyn ulkopuolella humaani elämänkatsomus, äly ja tunneäly kohdallaan

Ja sitten jos tämä kaikki vielä ilmestyy eteeni kunnon kireissä duunarihaalareissa, niin...

Eihän ne rikkaus ja lapsirakkaus ja huippuduuni mitään turn-offeja ole, mutta eivät vaikuta haluttavuuteen...

Vierailija
37/50 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean miehen näköinen, ei mikään geelitukka. Värjätyt tai raidoitetut hiukset on hirveät, samoin kaikki varsinaiset kampaukset. Lyhyet hiukset ehdottomasti, kaljukin on ok, parransänki kelpaa, mut ei pakollinen. Siistit vaatteet, mutta ei puku, rento ja varma olemus. Hyvä käytös, naisen kunnioittaminen ja huomioiminen kuuluu asiaan. Rehti, reilu, huumorintajuinen, kohtuullisesti toimeentuleva, lapsirakas. Niin ja koruja ei saa olla, eikä missään tapauksessa saa tupakoida. Kohtuullisen hyväkuntoinen, lihaksilla ei väliä, kunhan ei ole kovin laiha, eikä toisaalta kovin paljon ylipainoinenkaan. Sitten vielä oikeanlainen katse...

Vierailija
38/50 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa katsekontaktin. Sanoo silmillään haluavansa minua ja että olen seksikäs. Lähestyy sanallisesti asiallisesti, flirttaavasti, tuntumaa ottaen. Ei ole liian päissään, ei liian itsevarma. On samalla aallonpituudella kuin minä .

Näitä ei kovin helposti kyllä löydy.

Jokunen vuosi sitten tuli vastaan ja täytyy sanoa, että esileikki oli aikamoista. Olin litimärkä jo baarissa katseista ja keskusteluista. Jo toisen sormien kosketus omaa poskea ja leuan kaarta vasten oli aikamoinen.

Eipä ollut mieskään, omien sanojensa mukaan, yhtä kovaa jännitettä koskaan kokenut. Oliko totta vai ei, en välitä, hauskat muistot jäi joka tapauksessa. Oli muuten sitä tyyppiä, jonka kanssa en koskaan vakiintuisi, mies särkisi sydämeni ja tekisi minut onnettomaksi. Mutta yhden yön jutuksi oli täydellinen...

Vierailija
39/50 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamun krapulahaluissa kun tuodaan pizza ja cola kotiovelle ja kysytään vielä haluako sinä kunno munaa, niin siinä on sitä jotain.

Pakko antaa.

Vierailija
40/50 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jota esittää kukas muu kuin Johnny Depp. Aah, hahmolla on juuri oikeanlaiset olkapäille ulottuvat kiharat hiukset ja sellainen katse, jonka olen huomannut olevan kyseiselle näyttelijälle helppo näytellä. Täynnä intesiteettiä ja... en osaa kuvailla! Haluaisinpa vain itse päästä tanssimaan tangoa sellaisiin silmiin tuijottaen. ;D

Tuo nyt koski ulkonäköä. Tietenkin miehen pitää olla hellä, keskustelutaitoinen, fiksu ja päämäärätietoinen. Ehdottoman luotettava ja lempeäkin, silti myös hieman salaperäinen, että pysyy jännitys yllä...

Ai niin, ei liian pitkä. Olen vain 155cm joten en halua kurkotella 2 metrin korkeuteen.