Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus ei ymmärrä, että huoltovarmuutta on myös se, että ei kurjisteta ihmisten elämää -kansan jakautuminen köyhiin on vaarallista

Vierailija
30.03.2026 |

Tätä hölmö hallitus, etunenässä Orpo, ei ole käsittänyt.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään rikkaita auteta sodassa. Veivät ansiosidonnaisen. Pärjätkööt itse lastensa kanssa ja kantakoot vetensä ja ruokansa itse, kun vettä ei tule asuntoihin.

Vierailija
42/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen laitoshuoltajana, kun joku rikas on sairaalassa potilaana, vaikka päättäjä niin en vie iltapäiväkahvia. Leikkasivat pienituloisilta tuet, olkoot ilman kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus leikkasi ansiosidonnaisen.

Jos tulee sota, emme ala Lotiksi.

Vierailija
44/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään rikkaita auteta sodassa. Veivät ansiosidonnaisen. Pärjätkööt itse lastensa kanssa ja kantakoot vetensä ja ruokansa itse, kun vettä ei tule asuntoihin.

Jos rikas kysyy voitko vahtia lapsia niin vastaan EN VOI.

Vierailija
45/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin fiksu aloitus. Tämähän on yksi tärkeimmistä asioista kriiseissä -kansan yhtenäisyys. Nyt puolet kansalaisista on vedetty niin ahtaalle tai työttömiksi, että kansan rivit ovat jo hajonneet. Typerin hallitus ikinä!

Kyllä ne rivt hajosivat jo edellisen hallituksen aikana vaikkei sannifanit pinkit lasit silmillä mitään tajunneetkaan lumoutuneena idolistaan.

Vierailija
46/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hallitus luotti Natoon, kun leikkasi ansiosidonnaisen. Nyt jos tulee sota Suomea ei puolusta kukaan.

Vierailija
47/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahan muutto lisää köyhyyttä, lapsiköyhyyttä ja tuloeroja ja eriyttää koulut ja asuinalueet.

Rikollisuus,seksuaalirikollisuus,huijaukset petokset lisääntyvät räjähdysmäisesti.

Vihervassareitten suurta unelmaa.

Vierailija
48/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkkäri laittaa velvoitetyöhön päiväkotiin niin en vahdi hyvätuloisten lapsia, saavat kiipeillä missä tahansa ja tehdä mitä lystäävät.

Vierailija
49/49 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työkkäri laittaa velvoitetyöhön päiväkotiin niin en vahdi hyvätuloisten lapsia, saavat kiipeillä missä tahansa ja tehdä mitä lystäävät.

Korkeita osan pihatelineistä taaperoille. Kiipeilkööt rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan