Hallitus ei ymmärrä, että huoltovarmuutta on myös se, että ei kurjisteta ihmisten elämää -kansan jakautuminen köyhiin on vaarallista
Tätä hölmö hallitus, etunenässä Orpo, ei ole käsittänyt.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin fiksu aloitus. Tämähän on yksi tärkeimmistä asioista kriiseissä -kansan yhtenäisyys. Nyt puolet kansalaisista on vedetty niin ahtaalle tai työttömiksi, että kansan rivit ovat jo hajonneet. Typerin hallitus ikinä!
Jos tulee sota, en tee mitään Suomen hyväksi. Voin asua jatkossa vuokralla ulkomailla.
Sä mihinkään muuta, kun mikään muu yhteiskunta ei sun vuokrias maksa.
Muissa maissa on enemmän töitä ja lämpimämpi ilmasto. Ei tarvitse maksaa kallista lämmitystä ja pärjää ohuemmilla vaatteilla. Tomaattia ja kurkkua jne voi viljellä ympäri vuoden.
Sodassa menee yleensä sähköt, jolloin kerrostalossa ei toimi hissit eikä vessat. Koska ansiosidonnaista leikattiin en auta ketään naapuria.
Etenkin itärajan lähiseutuja kannattaisi kohdella vähän paremmin kuin tähän asti.
Jos työttömyys ja köyhyys tästä vielä pahenevat, niin joka toinen itärajalla asuva on rahasta valmis tekemään vaikka yhteistyötä rüzzan kanssa.
Köyhien ruokkiminen voidaan lopettaa jos sota tulee ja antaa ruoka sotilaille. Kelaloiset saavat suksia hiiteen Suomesta mokoma saasta joukko
Vierailija kirjoitti:
Sodassa menee yleensä sähköt, jolloin kerrostalossa ei toimi hissit eikä vessat. Koska ansiosidonnaista leikattiin en auta ketään naapuria.
Sairaat ja pyörätuolissa olevat saa itse mennä portaita pitkin väestönsuojaan, jos tulee hälytys.
Minullakin on aina ollut kotivararuokaa kotona. Nyt sitä on pitänyt kuluttaa arjessa ja uutta en voi ostaa tilalle vähien rahojen takia. Hinnat on ihan tolkuttomia jossain säilykkeissä, paitsi hernekeitossa.
Apteekkien hinnat ovat myös ykskaks nousseet monella eurolla/tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole oikeutta toisen rahoihin. Laillinen varkaus veroilla pitää lopettaa. Teiden tukiloisten on aika keksiä miten elätette itsenne. Kansalaisuus on tuhottu tuomalla ulkomaat tänne. Sen myötä ei ole enää järkeä kansalaisuuden perusteella elättää köyhiä, koska samalla elätämme kaikkia kansoja veroilla. Voitte lähteä maailmalle ja kysellä siellä minkälaista sosiaaliturvaa olisi tarjolla.
Sota ei köyhiä kaipaa. Voivat painua sinne minne muutkin elätit.
T.persu ikuisesti
Huonosti teille käy vuoden päästä. Voitte ruikuttaa rannalla. Onneksi sydämeni ei ole kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ruokkiminen voidaan lopettaa jos sota tulee ja antaa ruoka sotilaille. Kelaloiset saavat suksia hiiteen Suomesta mokoma saasta joukko
Jos ja kun eräänä päivänä ne sinunkin työt loppuvat ja joudut itse hakemaan tukia, niin oletko sinäkin sitten saastainen kelaloinen?
Kokoomus luulee, että voivat käskyttää köyhiä, jos tulee sota. Eivät voi, miehet joutuvat itse rintamalle ja me ei huolleta kokoomuslaisten varusteita eikä viedä niille ruokaa, vaikka huutaisivat pää punaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin fiksu aloitus. Tämähän on yksi tärkeimmistä asioista kriiseissä -kansan yhtenäisyys. Nyt puolet kansalaisista on vedetty niin ahtaalle tai työttömiksi, että kansan rivit ovat jo hajonneet. Typerin hallitus ikinä!
Jos tulee sota, en tee mitään Suomen hyväksi. Voin asua jatkossa vuokralla ulkomailla.
Sä mihinkään muuta, kun mikään muu yhteiskunta ei sun vuokrias maksa.
Muissa maissa on enemmän töitä ja lämpimämpi ilmasto. Ei tarvitse maksaa kallista lämmitystä ja pärjää ohuemmilla vaatteilla. Tomaattia ja kurkkua jne voi viljellä ympäri vuoden.
Kuin sä et oke siellä, jos pystyisit ihan itse huolehtimaan omasta elatuksestasi tämän alituisen itkemisen, kuppaamisen ja kiittämättönyyden sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus luulee, että voivat käskyttää köyhiä, jos tulee sota. Eivät voi, miehet joutuvat itse rintamalle ja me ei huolleta kokoomuslaisten varusteita eikä viedä niille ruokaa, vaikka huutaisivat pää punaisena.
Missä vaiheessa meinasit aikuistua?
Missä vaiheessa sä kokoomuslaisena ymmärrät, että jos tulee sota niin kukaan ei sua palvele, vaikka olisit ministeri.
Miksi sä et poliitikkona muuta Amerikkaan vaan valitat täällä veroista ja kuppaat veroaleja rikkaille?
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun se naapuri ei oke sua vielä riittävästi auttanut.
Mitenvitussa sä olet vailla koko ajan toisilta ihmisiltä jotain ja itse olet kävelevämulkku.
Jos tulee sota niin Häkkästä ei tottele kukaan.
Hyvinvoivat ihmiset menevät töihin sitten, kun töitä on tarjolla ja pääsevät töihin ilman patisteluakin. Jos ihmisen hyvinvointi rapautetaan pala palalta, on turha yllättyä, jos ihminen ei enää kykenekään töihin.
Oi joi, kuvitteletko saavasi apua, jos tulee sota. Et saa, vaikka olisit ministerin vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Oi joi, kuvitteletko saavasi apua, jos tulee sota. Et saa, vaikka olisit ministerin vaimo.
Saat yksin pärjätä lastesi kanssa.
Jos tulee sota minä en ministereitä ja heidän vaimoja kumartele. Pärjätköön itse. Rikkaita ei tulla auttamaan.
Suomalaiset ovat pakotettu lähtemään omasta maastaan.