Mitä olette varanneet huomisille virpojille?
Kysymys otsikossa.
Jos vastauksesi on, että et kaipaa virpojia ja et aio avata ovea, niin ei tarvitse vastata. Kiinnostaa heidän vastauksensa, jotka oikeasti odottavat virpojia kylään.
Kiinnostaa myös vinkit teiltä, joiden kotona käy paljon virpojia. Mitä annatte palkaksi, jos virpojia on paljon? Ja jos kotiovelle tulee vaikka neljän lapsen porukka, joka antaa yhden vitsan. Annatteko palkan kaikille vai vain vitsan antaneelle?
Ap
Kommentit (155)
Tänävuonna ostin myös sellaisen tipun muotoisen suklaatikkarin ja sanoin lapselle (18v) että saa sen virpomispalkkana jos hakee maljakkoon pajunkissoja.
70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kerjäläisille. Omalla rahalla voivat mennä kaupasta hakemaan.
Typerys
Kokoomuslaisilla on rahaa, hakekaa naminne sieltä. Meillä muilla ei ole varaa. Typeryyttä tulla köyhien oville vinkumaan almuja.
Onpas taas osa myrkyllisiä kommentteja. Ap:n kysymykseen: olen varautunut Kinderin tuotteilla ja toivon, että virpojia käy virpomassa. Minulla on varaa panostaa sekä virpojiin että omiin läheisiini.
Lopettakaa lasten haukkuminen kerjäläisiksi ym. Sairas ja kuvottava on tämä "maailman onnellisin maa".
Mulla ei ole rahaa ostaa yhtään mitään. Tarvitsisin myös kipeästi yhden lääkkeen (antibiootti) apteekista eikä ole siihenkään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas osa myrkyllisiä kommentteja. Ap:n kysymykseen: olen varautunut Kinderin tuotteilla ja toivon, että virpojia käy virpomassa. Minulla on varaa panostaa sekä virpojiin että omiin läheisiini.
Lopettakaa lasten haukkuminen kerjäläisiksi ym. Sairas ja kuvottava on tämä "maailman onnellisin maa".
Kaikki eivät vietä pääsiäistä millään tavalla. Kohtuutonta olettaa, että riemusta kiljuen ottaisivat näitä vastaan koko päivän. Ja kun nykylapset eivät todellakaan ole mitään käytöskoulu priimuksia, niin alkaa itsellä ainakin kiristellä koko touhu. Kiva saada vastaukseksi haistattelua, kun avaa oven ja sanoo, että me emme vietä pääsisäistä.
Jos omat lapsenlapset tulevat virpomaan, aion sanoa että älkää antako niitä hienoja vitsoja, koska mulla ei ole mitään mitä antaa palkaksi.
Ennen on aina ollut kunnon palkat heille, mutta nyt ei rahaa ole.
Häh, Pääsiäiskukkohan ne munat ja suklaat on KOTIIN piilottanut. Hölmöä lähteä hakemaan kukon yllätyksiä naapurien ovilta kun ne löytyvät KOTOA. Virpomiset on jotain kummaa "perinnettä" jostain muualta, päivääkään ette osaa päättää ja tulette useana eri päivänä oville oksienne kanssa. Ihan sama juttu kuin halloween kerjäyspäivän kanssa, ette tiedä päivää ja meukkaatte ovilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos omat lapsenlapset tulevat virpomaan, aion sanoa että älkää antako niitä hienoja vitsoja, koska mulla ei ole mitään mitä antaa palkaksi.
Ennen on aina ollut kunnon palkat heille, mutta nyt ei rahaa ole.
En ole varannut mitään kun melkein 20 vuoteen, minkä tässä olen asunut, ei ole virpojia käynyt. Olisi kiva kun kävisi, mutta alaovi on lukossa ja lapsiperheitä tässä ei asu.
Ostin lauantain leffa karkit 11 eurolla enkä todella jaa niitä kenellekkään. 😋
Kuudelle ensimmäiselle on kinder-munat. Lopuille pieniä suklaamunia tai lakupatukoita.
Vierailija kirjoitti:
Häh, Pääsiäiskukkohan ne munat ja suklaat on KOTIIN piilottanut. Hölmöä lähteä hakemaan kukon yllätyksiä naapurien ovilta kun ne löytyvät KOTOA. Virpomiset on jotain kummaa "perinnettä" jostain muualta, päivääkään ette osaa päättää ja tulette useana eri päivänä oville oksienne kanssa. Ihan sama juttu kuin halloween kerjäyspäivän kanssa, ette tiedä päivää ja meukkaatte ovilla.
Niin. Suomen sisällä on niin monia erilaisia perinteitä, ettei kukaan voi tietää mitä kukin noudattaa. Senkään takia minusta ei pitäisi virpoa kuin tuttuja ja sukulaisia, joiden tietää veuttävän pääsiäistä sillä tavalla ja haluavan virpojia.
Millainen vanhempi edes lähettää lapsensa ventovieraiden oville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät vietä pääsiäistä millään tavalla. Kohtuutonta olettaa, että riemusta kiljuen ottaisivat näitä vastaan koko päivän. Ja kun nykylapset eivät todellakaan ole mitään käytöskoulu priimuksia, niin alkaa itsellä ainakin kiristellä koko touhu. Kiva saada vastaukseksi haistattelua, kun avaa oven ja sanoo, että me emme vietä pääsisäistä.
Missähän wt-paikassa oikein asut? Täällä on kivoja, hyväkäytöksisiä lapsia (joilla on yleensä vanhempi mukana, jos oven avaakin agressiivinen ja huutava lapsivihaaja).
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, hyvä myrkyllinen kirjoittelija.
Halal liha ma halua, tervitulua tytö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon alapeukuttajat voisi kertoa miksi kaikkien pitäisi taipua teidän valitsemaan perinteeseen, vaikka eivät vietä pääsiäistä?
Me ollaan aina tuo sunnuntai pois kotoa. Koira olisi ihan hermoraunio, jos joku pimpottelisi jatkuvasti ovella.
Olen varannut pari pakettia leikkeleitä. Muutama siivu per virpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän wt-paikassa oikein asut? Täällä on kivoja, hyväkäytöksisiä lapsia (joilla on yleensä vanhempi mukana, jos oven avaakin agressiivinen ja huutava lapsivihaaja).
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, hyvä myrkyllinen kirjoittelija.
Itseasiassa hyvin keskiluokkaisella kalliilla alueella.
mäskistä kotitietä ja lukittua ovea
Ei ole vuosiin näkynyt joten en ole mitään ostanut.
Ennestään lihaville pennuilleko pitäisi vielä tarjoilla suklaita tai muuta lihottavaa. Juu ei!