Mitä olette varanneet huomisille virpojille?
Kysymys otsikossa.
Jos vastauksesi on, että et kaipaa virpojia ja et aio avata ovea, niin ei tarvitse vastata. Kiinnostaa heidän vastauksensa, jotka oikeasti odottavat virpojia kylään.
Kiinnostaa myös vinkit teiltä, joiden kotona käy paljon virpojia. Mitä annatte palkaksi, jos virpojia on paljon? Ja jos kotiovelle tulee vaikka neljän lapsen porukka, joka antaa yhden vitsan. Annatteko palkan kaikille vai vain vitsan antaneelle?
Ap
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Fazerin lakupatukoita ja kääreellisiä konvehteja. Toivottavasti nuo on ok, ostin Fasun myymälästä ja Lidlistä. Täällä usein käy isoja porukoita, naapurustossakin on (itselle vieraita) lapsia, niin jotenkin pitää varautua. En välttämättä avaa ovea, jos en ole pukeissa vielä tms. mutta siltä varalta että olenkin kotona ja sosiaalinen. Olen antanut lasten itse ottaa kulhosta, ojennatteko te muut jotenkin palkan omin käsin?
Minäkin annan lasten itse ottaa kulhosta
Mulla on namut pärekorissa liinan alla, josta saa kukin ottaa itse käsikopelolla.
Mua virpoi siskotytön nuorin 8v lapsi, annoin 3 suklaamunaa.
Suklaata ja lakua.
Jos on paljon virpojia tulossa, niin suosittelen hankkimaan pienempiä virpomispalkkoja. Riittää pidemmäksi aikaa. :)
Eiköhän ne huomisen virpomispalkat ole ostettu jo...
Ostin 10 Kinderiä ja kilon Bubseja. Toivottavasti tulee virpojia :)
10 Kinderiä
10 muuta suklaamunaa
10 tikkaria
10 minikeksipakettia (luulen että on 2 keksiä/pkt)
10 pientä pringles-purkkia
5 saippuakuplapulloa
Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin noista jää ehkä 5-6 muuta suklaamunaa ja pari tikkaria.
Asutaan lapsiperhealueella ja täällä liikkuu paljon virpojia. On kiva ilahduttaa lapsia. Viime vuonna oli minikarkkipusseja, kinder maxeja ja pandan lakuja, tänä vuonna on sukulakuja, pieniä suklaapatukoita ja tikkareita. Tykkään virpojista, toivottavasti virpojia on paljon huomenna!
Tänne saa tulla kaikki 18-26 vuotiaat uhkeat naiset virpomaan! Olean varannut vitsan jota annan paljaille pakaroille ja lopuksi saatte isoa pääsiäismunaa! T: M65+
Muutama Herra Hakkarainen suklaamuna, pieniä täytesuklaamunia, hedelmätoffeekarkkeja ja lakupötköjä
Näen tarkasta valvontakamerasta kaikki ovella kävijät puhelimen kautta. Pysyvät tallenteella 10 vuotta.
Ovikello on kytkettynä pois päältä.
Kuninkaan talossa käyvät vain kutsutut vieraat.
Pikku munia. Täällä käy arviolta 20-40 virpojaa.
En ole varannut mitään, koska tänne korpeen ei kukaan tule enää virpomaan, kun naapurin lapset jo aikuisia.
Vitsaa on tarjolla jos joku tulee rämpyttämään ovikelloa