Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ahdistuu parisuhteessa?

Vierailija
06.03.2025 |

Olen tutustunut harrastuksissa mieheen, jolla on pieni lapsi ja tosi viehättävä ja fiksu ex-avovaimo. Olivat aika äkkiä tehneet lapsen, liekö vahinko jopa, mutta ilmeisesti vauva-arki ja parisuhde eivät miellyttäneet ja mies teki eroa selän takana. Muhun oli kuulemma hieman ihastunut, haki varmasti vaan jotain laastaria, kun noita asioita kertoi.

Ollaan ihan vaan etäisesti kavereita nykyään, Tinderistä on löytynyt seuraa kuulemma ja nauttii sinkkuelämästään. Lasta näkee viikonloppuisin vuoroviikoin.

Mikä joillekin miehille on niin vaikeaa parisuhteessa ja lapsiarjessa? Oma mieheni suorastaan rakastaa perhe-elämää, meillä on kolme lasta ja haluaisi vielä yhden. :D Hän on isosta perheestä ja hyvä suhde vanhempiinsa.

Kaverini ei ole mikään "pelimies" vaan selvästi kärsi kodissaan ja halusi vanhan elämänsä takaisin. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

Vierailija
2/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tätä narsismia mäkin veikkaan syyksi.

Kaverini on oikeasti tosi hauska ja hänellä on taito saada ihmiset pitämään itsestään. Mäkin olin hänen "pauloissaan" kunnes alkoi puhua erostaan ja lähennellä kesken treenien, tein selväksi että mulla on aviomies ja kolme koululaista kotona.

Mutta peruskuulumiset vaihdetaan porukan kesken aina. Jotain outoa hänessä on, vaikka ei ole mitenkään ikävä ihminen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ahdistuminen voinee siitä paristakin johtua?

Vierailija
4/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas kun nainen kokee ettei ole miktään äitimatskua niin se onkin hienoa. Maalitolppien siirtelystä rakot kämmeniin?

Vierailija
5/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on hyvä, mutta enpä taida jaksaa vastata. Niin paljon pelkkää vihaa se vain saa vastineeksi. Ja trollausta. Mies ei luonnostaan ole pesänrakentaja, mutta jo tuon sanominen saa tuhat mammaa raapimaan vittunsa verille ja ulisemaan miten oma mies on ihana paskapörrö, joka niin ihananvitusti rakastaa vain pelata kimblea kolmevuotiaan kanssa. Jätän tämän vain tähän.

Vierailija
6/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut hänen entisen puolisonsa. Olen hyvä ihmistuntija (heh, omasta mielestäni) ja vaikutti oikein miellyttävältä, empaattiselta ja hyvältä naiselta. Ja oli tosiaan myös nuorekas ja nätti.

Miehen kuvauksen mukaan kylläkin itsekäs, välinpitämätön ja vaativa. Outoa oli, että kuvaili naista tällä tavalla, yleensä miehet ovat jotenkin vähemmän perillä näistä asioista (tai ainakin oma mieheni sanoisi musta, että mun huonot puoleni ovat jotain "myöhästelee"). Ap

Vierailija
7/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on hyvä, mutta enpä taida jaksaa vastata. Niin paljon pelkkää vihaa se vain saa vastineeksi. Ja trollausta. Mies ei luonnostaan ole pesänrakentaja, mutta jo tuon sanominen saa tuhat mammaa raapimaan vittunsa verille ja ulisemaan miten oma mies on ihana paskapörrö, joka niin ihananvitusti rakastaa vain pelata kimblea kolmevuotiaan kanssa. Jätän tämän vain tähän.

Tällaisia kommentteja syntyy, kun ei ymmärrä, että oma kokemus elämästä ei määritä koko saman sukupuolen näkemystä asioista.

8/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni eroaa silloin kun lapsi on pieni.

Vierailija
9/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.

No ei nyt ole narsismi syynä kaikkeen. Pikemminkin veikkaan kyvyttömyyttä läheiseen ihmissuhteeseen tai haluttomuutta vastuunottoon pikkulapsiaikana. Tai jotain muuta tunnetason ongelmaa. Narsismi on ihan oma juttunsa, sitä ei kannata kovin kevyesti tarjota selityseksi kaikkeen.

Vierailija
10/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavannut hänen entisen puolisonsa. Olen hyvä ihmistuntija (heh, omasta mielestäni) ja vaikutti oikein miellyttävältä, empaattiselta ja hyvältä naiselta. Ja oli tosiaan myös nuorekas ja nätti.

Miehen kuvauksen mukaan kylläkin itsekäs, välinpitämätön ja vaativa. Outoa oli, että kuvaili naista tällä tavalla, yleensä miehet ovat jotenkin vähemmän perillä näistä asioista (tai ainakin oma mieheni sanoisi musta, että mun huonot puoleni ovat jotain "myöhästelee"). Ap

On myös mahdollista, että häntä ei oikeasti ahdista suhde, vaan yrittää noilla puheillaan viritellä sivusuhdetta jonkun "ymmärtäväisen" naisen kanssa. Jos itse huomaat olevasi hänestä jotenkin kiinnostunut, pakittaisin ainakin itse sinuna ja etsisin jonkun toisen kohteen.

Vierailija
11/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoo se lähtee. 

Vierailija
12/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan kykene sitoutumaan. Usein traumaisia, välttelevä kiintymyssuhde, mt- ja päihdeongelmia, narsistisia piirteitä.

Vierailija
13/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vielä selventää hämmennystäni. 

Olen siis itse tottunut siihen, että oma mieheni pitää perhe-elämästä. Ottaa vastuuta ja välittää. Viihtyy lasten kanssa. Pitää avioliitosta, kun on tuttu ja turvallinen nainen ja saa säännöllisesti seksiä ym.

Niin sitten kun tutustuu ihmiseen, joka jättää nuoren ja kauniin naisen ja pienen lapsensa ja siirtyy nauttimaan sinkkuelämästään, niin vaikea käsittää, miten joku mies itselleen tämän "oikeuttaa"?

Miten hän selittää sen lapselleen tulevaisuudessa? Onko hän huono isä? Vai voiko olla hyvä isä, vaikka ei olisi läsnä aina lapselleen? 

Vierailija
14/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ahdistuin parisuhteessa koska nainen juoksi vähän väliä vieraissa,elämä oli yhtä ahdistusta ja suremista joten lähdin vttuun. Ymmärrän hyvin parisuhteissa olevia miehiä kun tietää millaisia kaikki naiset on. Tuntuu, että kaikki naiset ajattelee vain alapäällään. Silleen heitä sitten pitää kohdellakkin.

Vierailija
15/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis itse tottunut siihen, että oma mieheni pitää perhe-elämästä. Ottaa vastuuta ja välittää. Viihtyy lasten kanssa. Pitää avioliitosta, kun on tuttu ja turvallinen nainen ja saa säännöllisesti seksiä ym.

Niin sitten kun tutustuu ihmiseen, joka jättää nuoren ja kauniin naisen ja pienen lapsensa ja siirtyy nauttimaan sinkkuelämästään, niin vaikea käsittää, miten joku mies itselleen tämän "oikeuttaa"?

Miten hän selittää sen lapselleen tulevaisuudessa? Onko hän huono isä? Vai voiko olla hyvä isä, vaikka ei olisi läsnä aina lapselleen? 

Syyllistät miestä siitä ,että nainen on täyspska jonka vuoksi miehen on pakko lähteä säilyttääkseen miehisyytensä rippeet? Kehoittaisin jokaista yyhhoo lunttua katsomaan siihen peiliin. Itseään silmiin ja häpeävän.

Vierailija
16/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveksetön tyhmä haiseva mulkku.

Vierailija
17/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää heti ensitreffeillä onko mies käynyt armeijan ja mikä on sotilasarvo.

Vierailija
18/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistät miestä siitä ,että nainen on täyspska jonka vuoksi miehen on pakko lähteä säilyttääkseen miehisyytensä rippeet? Kehoittaisin jokaista yyhhoo lunttua katsomaan siihen peiliin. Itseään silmiin ja häpeävän.

Miksi nainen olisi täysin paska? Jos hänen kanssaan on lapsikin hankittu? 

Vierailija
19/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistät miestä siitä ,että nainen on täyspska jonka vuoksi miehen on pakko lähteä säilyttääkseen miehisyytensä rippeet? Kehoittaisin jokaista yyhhoo lunttua katsomaan siihen peiliin. Itseä

Nainen muuttuu aina kun on saanut miehen "nalkkiin". Naiset ovat melko laskelmoivia ja epä empaattisia loppupeleissä.

Vierailija
20/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistät miestä siitä ,että nainen on täyspska jonka vuoksi miehen on pakko lähteä säilyttääkseen miehisyytensä rippeet? Kehoittaisin joka

👰+💍+💒=🤑 💞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän